Die muur is donkerbruin! Domino van Histor. Heel warm.quote:Op maandag 15 december 2008 15:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
DaD je kamer is tof! Co heeft de roze versie, jij de donkergrijze? En ik heb die muur dan donkerrood. Ik vind ze allemaal tofEn nu twijfel ik of ik oudroze of donkergrijs moet kiezen
En weet iemand toevallig DE 5 gouden regels voor een gezonde voeding?
Ik ben scheel, nevermind!
Ik ga nog even een half uurtje druk doen hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en kadootjes! En begin van de avond kan ik dan even alle What-Not-To-Do-En-Ik-Kan-Het-Weten tips qua relaties voor je op een rijtje zetten. Ik zou alleen ECHT geen relatieadviezen van mij aan gaan nemen. Trust me
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat vind ik dan ook weer zo hysterisch
quote:Op maandag 15 december 2008 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga nog even een half uurtje druk doen hier.
Dan hebben we kerstborrel (ja, nu al, ivm de vele afspraken buiten de deur hier van iedereen konden we op een latere dag niet meer allemaal) met waarschijnlijk velekerstliedjes
maar gelukkig ook een hoop lekkere
Ik kijk er naar uit, en beloof dat ik mij er niet aan zal houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en kadootjes! En begin van de avond kan ik dan even alle What-Not-To-Do-En-Ik-Kan-Het-Weten tips qua relaties voor je op een rijtje zetten. Ik zou alleen ECHT geen relatieadviezen van mij aan gaan nemen. Trust me
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga vanavond sinterklaas vieren.
Je liegt tegen me! Rotwijf!quote:Op maandag 15 december 2008 15:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
ik wil een piemol. Dat gezeik met al die wijven..
en je denkt dat dat anders is dan?quote:Op maandag 15 december 2008 15:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
ik wil een piemol. Dat gezeik met al die wijven..
Het vragen om foto's (met jou drin) is waarschijnlijk vergeefs, is het niet??quote:Op maandag 15 december 2008 15:36 schreef DarkElf het volgende:
over cadeautjes gesproken, Ik ben sinds zaterdag in t bezit van een Marlies Dekkers setje, cadeautje van de mr
Ik dacht al, wat ruik ikquote:Op maandag 15 december 2008 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
* Piemel meldt.
Jaquote:Op maandag 15 december 2008 15:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Het vragen om foto's (met jou drin) is waarschijnlijk vergeefs, is het niet??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Groot hé.quote:Op maandag 15 december 2008 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh Bob.! We zijn vanochtend naar de Jumbo bij de Euroborg geweest. Zo mooi.. *stil is*. Alleen wel heel veel lekkere luxe dingen die weerstaan moeten worden.
.
Eigenlijk wil ik alles wel nieuw, met uitzondering van de oren en de tieten. Die zijn oké.quote:Op maandag 15 december 2008 15:28 schreef kwakveense het volgende:
wat gaat ie doen?? neiwue oren? nieuwe borsten? nieuwe buik? nieuwe ogen?
quote:Op maandag 15 december 2008 15:41 schreef kwakveense het volgende:
euhm met t gevaar dat t niemand hier meer wat interesseert post ik t resultaat van mn door SHE ingeleide weekend van soul searching maar in een spoiler.
ik post t wel, want t hele idee is dat ik accountability help en t concreet maak door dingen hier openbaar te postenKlinkt als een goed plan. Als je zoveel dingen tegelijk aan wilt pakken moet je echt rustmomenten inbouwen en niet bang zijn om alleen te zijn met jezelf. Zelfreflectie is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
Nee maar dan kan ik wel hoofdschuddend weglopen om tegen een [insert wilelkeurig object] aan te gaan staan piesen.quote:Op maandag 15 december 2008 15:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en je denkt dat dat anders is dan?
quote:Op maandag 15 december 2008 15:46 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Nee maar dan kan ik wel hoofdschuddend weglopen om tegen een [insert wilelkeurig object] aan te gaan staan piesen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |