You go girlquote:Op maandag 15 december 2008 17:12 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau heeft een afspraak bij de sportschool gemaakt voor een fittest
*trots*
(ik negeerde het feit al heel er lang dat ik wel stond ingeschreven, maar nooit kwam)

Dank jequote:

Hopelijk gaat het dan echt iets rustiger voor je worden in de toekomstquote:Op maandag 15 december 2008 17:16 schreef kwakveense het volgende:
is ie ook. dat kan ik niet in één klap veranderen. tot de zomer zijn er nog allerlei dingen/projecten waar ik verantwoordelijkheden heb, en dingen die ik móet doen. ik kan zo veel mogelijk porberen nee te zeggen tegen nieuwe dingen, en de dingen waar het kan aan anderen over te laten, maar wat blijft is nog steeds een volle agenda en een drukke to-do list...
ik reageerde meer op pf dat ik idd. wel goed kan plannen, ook al probeer ik t minder druk te hebben.

Jammer, da's te grootquote:Op maandag 15 december 2008 16:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik had dus ook al veeeeeeeeeeeeeeeeel te veel kleren.. maja ALLES was te groot... (dus dit is wat over is....en daar zitten nogal wat dingen in, die nu ook nog wat ruim zijn, maar wel lekker naar het sporten enzo...)
@KIm ik heb maat L tot XXL in de aanbieding en de topiclink volgt
 .
.

dat dacht ik alquote:

quote:Op maandag 15 december 2008 17:12 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau heeft een afspraak bij de sportschool gemaakt voor een fittest
*trots*
(ik negeerde het feit al heel er lang dat ik wel stond ingeschreven, maar nooit kwam)
 .
. .
. 

even wat eerder eten, want straks weer trainen
 even wat eerder eten, want straks weer trainen 

BJ is voor mijn gevoel al een tijdje met haar gezondheid aan het kwakkelen en dat ook aan het negerenquote:

*virtuele knuffel en lieve kus op je wang* ik hoop dat je je snel weer minder kut voelt, kwakquote:Op maandag 15 december 2008 17:35 schreef kwakveense het volgende:
ik voel me kut, en loop te janken, en heb nu even geen zin om te aan opschrijven (voor mezelf) waar t door komt, dus ik neem de ander optie uit t lijstje dat ik vanmiddag postte. even een dutje op de bank doen...en een stukje lezen ofzo...
baai

Ookal hebben we vaak woorden voel ik me opeensquote:Op maandag 15 december 2008 17:35 schreef kwakveense het volgende:
ik voel me kut, en loop te janken, en heb nu even geen zin om te aan opschrijven (voor mezelf) waar t door komt, dus ik neem de ander optie uit t lijstje dat ik vanmiddag postte. even een dutje op de bank doen...en een stukje lezen ofzo...
baai
 nu ik dit lees
  nu ik dit lees en hopelijk voel je je snel weer beter
  en hopelijk voel je je snel weer beter

quote:Op maandag 15 december 2008 16:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[TK] dames(merk)kleding maat L t/m XXL
de foto's zijn niet zo duidelijk, heb even geen digitale camera tot mijn beschikking ....

Mijn moeder is kip kerrie aan het koken.quote:Op maandag 15 december 2008 17:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
ben aan het koken : worteltjes en rundervinkjeseven wat eerder eten, want straks weer trainen
zin in!

Knakworstjes op zich zijn niet heel ongezond volgens mij maar 10 worstjes en 5 broodjes zijn nu niet echt een slanke maaltijdquote:Op maandag 15 december 2008 17:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn moeder is kip kerrie aan het koken.
Ik eet trouwens de laatste tijd heel vaak knakworstjes op witte broodjes, en dan dus 10 knakworstjes met 5 van die broodjes. Maar zijn die dingen niet vet?

Goed zo, even tijd voor jezelf nemenquote:Op maandag 15 december 2008 17:35 schreef kwakveense het volgende:
baai
 .
.

ik ben niet ziek ziek...quote:Op maandag 15 december 2008 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BJ is voor mijn gevoel al een tijdje met haar gezondheid aan het kwakkelen en dat ook aan het negeren
Beesie Jen wees eens lief voor jezelf en doe je lijf een plezier en herstel eens helemaal voor je je lijf steeds alle energie in andere dingen dan genezen laat steken

Lief zijn voor jezelf!
 Lief zijn voor jezelf!  maar als jij denkt dat het kan dan weet je dat zelf denk ik het beste
 maar als jij denkt dat het kan dan weet je dat zelf denk ik het beste

Het zijn wel witte broodjesquote:Op maandag 15 december 2008 17:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Knakworstjes op zich zijn niet heel ongezond volgens mij maar 10 worstjes en 5 broodjes zijn nu niet echt een slanke maaltijd

Aangezien dit een serieus topic isquote:Op maandag 15 december 2008 17:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het zijn wel witte broodjes
Note: met curry besmeerd.
Ik denk dat ik dat moet minderen (3x in de week ofzo).

die ik NU ga opeten. Jij succes met je pizza
 die ik NU ga opeten. Jij succes met je pizza  (hey, wèl cola light huh!)
 (hey, wèl cola light huh!)

Lekker snoepgoedquote:Op maandag 15 december 2008 18:02 schreef Isabeau het volgende:
O, dat herinnert me eraan dat ik snoepgoed heb gekocht, Nynke
Lychees

doe je dat met die knakworsten 3 keer per week?1?quote:Op maandag 15 december 2008 17:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het zijn wel witte broodjes
Note: met curry besmeerd.
Ik denk dat ik dat moet minderen (3x in de week ofzo).
 ik heb zaterdag ook gewoon een wedstrijd gespeeld en daar is het niet slechter van geworden....
 ik heb zaterdag ook gewoon een wedstrijd gespeeld en daar is het niet slechter van geworden....

Kerstsentimentquote:Op maandag 15 december 2008 18:02 schreef Isabeau het volgende:
O, dat herinnert me eraan dat ik snoepgoed heb gekocht, Nynke
Lychees
 (Lychees hadden we alleen met kerst vroeger, en ik was er dol op).
 (Lychees hadden we alleen met kerst vroeger, en ik was er dol op). . Morgen taekwondo examen en ben bang dat ik iets verrek/spierpijn krijg waardoor ik mn band niet hoger krijg. Dus zit ik op mn kont te internetten. Ga wel strijken ofzo
. Morgen taekwondo examen en ben bang dat ik iets verrek/spierpijn krijg waardoor ik mn band niet hoger krijg. Dus zit ik op mn kont te internetten. Ga wel strijken ofzo  . Bedenk ik nu.
. Bedenk ik nu. .
.

Leuk en spannend van je examen! Welke band ga je voor op?quote:Op maandag 15 december 2008 18:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kerstsentiment(Lychees hadden we alleen met kerst vroeger, en ik was er dol op).
Ik wil ook sporten, met gewichtjes klooien ofzo, maar ik durf niet. Morgen taekwondo examen en ben bang dat ik iets verrek/spierpijn krijg waardoor ik mn band niet hoger krijg. Dus zit ik op mn kont te internetten. Ga wel strijken ofzo
. Bedenk ik nu.
Oh en Moblo, je avatar is stoer.

Ik heb nu groen, ga dus voor blauw, maar vrees dat ik genoegen moet gaan nemen met hálf blauw. Al zou ik met dat laatste niet tevreden zijnquote:Op maandag 15 december 2008 18:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Leuk en spannend van je examen! Welke band ga je voor op?
 . Jij ook op een vechtsport toevallig?
. Jij ook op een vechtsport toevallig?

Vetter?quote:Op maandag 15 december 2008 18:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Aangezien dit een serieus topic is
Van witte broodjes ga je alleen maar vet worden zeker met 3x in de week

wist ik echt niet
 wist ik echt niet  

De laatste tijd wel....quote:Op maandag 15 december 2008 18:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
doe je dat met die knakworsten 3 keer per week?1?
en @Isa, ik moet gewoon ff lekker zweten in de sporthalik heb zaterdag ook gewoon een wedstrijd gespeeld en daar is het niet slechter van geworden....

Als je het kan hebben en je hebt écht zin in die pizza zou ik daarvoor gaan. Laat het je koud, neem dan dat spinaziesoepje maar!quote:Op maandag 15 december 2008 19:18 schreef conleche het volgende:
Ik moet toch eens wat aan m'n communicatieskills doen. Blijkt dat meneer C. wel naar A'dam is gekomen, maar met medeneming van moeders!! Aangezien moeders nogal op mijn zenuwen werkt, eet ik vanavond alleen. Nu is het gelukkig zo, dat marinades na een nachtje intrekken er niet op achteruitgaan, dus dat Indische gedoe eet ik morgen. Maar wat te doen vanavond. Zal ik dan een spinaziesoepje brouwen met een eitje?? Of toch maar die pizza opwarmen? Ik heb tot nog toe niet veel gegeten, namelijk:
11u00 O: eitje, 2 crackers met osseworst
13u30 L: 1 volkoren broodje met hardgekookt eitje en lightmayo
15u30 T: 1 mandarijntje
19u15 T: wodka
Dus qua calorieen kan ik die pizza wel hebben (710) en er zit groenvoer op........
 recept?
 recept? 

Nee, maar mijn vriend wel (karate). Ben benieuwd, succes morgen!quote:Op maandag 15 december 2008 18:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb nu groen, ga dus voor blauw, maar vrees dat ik genoegen moet gaan nemen met hálf blauw. Al zou ik met dat laatste niet tevreden zijn. Jij ook op een vechtsport toevallig?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |