quote:Op maandag 15 december 2008 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
Puisstraat met zicht op de puisplein en de werkzaamheden aan de city ring![]()
indeedosquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
ok,
ik gok westerpark, en dan foto gemaakt uit het park
+1quote:
+1quote:Op maandag 15 december 2008 14:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Juliana van stolbergstraat....
park aa nde diepenstraat ?quote:
Heeft dat park nog een naamquote:Op maandag 15 december 2008 14:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het gaat uiteraard om de naam van het park.....
Jaja, foto gemaakt richting de noord hoek ringquote:
Leyparkquote:
Neequote:Op maandag 15 december 2008 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Leypark
maar was die van jou al goed gekeurd meneertje ongeduld?
De mijne niet hoorquote:Op maandag 15 december 2008 15:19 schreef existenz het volgende:
Misschien leuk idee, om zelf eens foto's te maken (met mobiel of zo), want deze foto's staan allemaal op google zag ik net
Crazy-M: 4quote:Op maandag 15 december 2008 15:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nu wel
Crazy-M: 3
_Ophelia_: 3
Existenz: 2
Daar kijk ik nog eens niet naarquote:Op maandag 15 december 2008 15:19 schreef existenz het volgende:
Misschien leuk idee, om zelf eens foto's te maken (met mobiel of zo), want deze foto's staan allemaal op google zag ik net
Rotonde bij de westermarktquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 15:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Statenlaan?
Textielpleinquote:Op maandag 15 december 2008 16:17 schreef existenz het volgende:
Dan doe ik een lastige (oude):
[ afbeelding ]
Tip: Het is een plein
ik laat de foto vanavond wel aan mijn ouders zienquote:Op maandag 15 december 2008 16:53 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ook niet, ik gok maar 'n end weg. Ik wil ook een punt
.
Kut, zie je wel. Ik wist hetquote:Op maandag 15 december 2008 22:24 schreef VoreG het volgende:
de veestraat. Bij de varkensmarkt.
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 15 december 2008 22:53 schreef existenz het volgende:
Little Devil is niet echt te herkennen, maar idd stationsstraat.... Genoeg vanaf het fietspad zo te zien..
Das bij mij in de buurt.. geen wonder dat het bekend voor komt.. Hoefakkerstraat?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het is in de omgeving van het Besterdplein....
Dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Het doet me denken aan de Leenherenstraat maar dat is 'm geloof ik niet.. hmm.
Hij is scherpquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:44 schreef Croupouque het volgende:
Oeh, is dat niet die afschuwelijke druilerige straat in de buurt van de kringloopwinkel, bij dat bussenkerkhof?
PS, VoreG: Bernadette, van Frank Boeijen.
De Fatimastraat, bedoel ik.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:44 schreef Croupouque het volgende:
Oeh, is dat niet die afschuwelijke druilerige straat in de buurt van de kringloopwinkel, bij dat bussenkerkhof?
quote:
Das goed natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2008 19:22 schreef Croupouque het volgende:
Het Pater van den Elsenplein, daar kon ik zojuist geen plaatje van vinden.
Bijna! Niet gek, want dat staat wel op het naambordje, maar ik bedoel echt de straat die je ziet.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wandelboslaan?
Edit: professor Gimbrèrelaan!
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik had het niet van het naamplaatje dat is onleesbaar, ik woon er vlakbij...
Mahoniestraat dan.
Bijna goed: Jan Heijnsstraatquote:
ja maar kun je in een auto meenemenquote:
Stukje bredaseweg?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:55 schreef Crazy-M het volgende:
een moeilijke
denk ik ....
[ afbeelding ]
m'n gevoel zegt idd ook dat je dan eerder naar links moetquote:Op donderdag 18 december 2008 00:08 schreef vamperotica het volgende:
nee.. volgens mij is dat stukkie straat te lang....
Nopequote:
helaas,quote:
Hoezo... Is het nog geen tijd om de hond uit te laten en een foto te maken?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nope, geen van allen.
Wordt het tijd voor een hint?
neujquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:10 schreef Crazy-M het volgende:
Even vraagje tussendoor: Is iedereen die hier post Tilburger?
And I will...... soonquote:Op donderdag 18 december 2008 22:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En je hebt een hele leuke nieuwe beloofd
ja, maar pas sinds september, dus ik ken maar een paar stratenquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:10 schreef Crazy-M het volgende:
Even vraagje tussendoor: Is iedereen die hier post Tilburger?
Very slowonquote:
aah waar ergens in Tilburg?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:53 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
ja, maar pas sinds september, dus ik ken maar een paar straten
That reminds me....quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah waar ergens in Tilburg?
(ps: tilburg topic ook gevonden?)
Geef er dan ook gelijk een linkje bijquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarvoor heb ik jouquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geef er dan ook gelijk een linkje bij![]()
Tilburg #58: hetzusjevan's kerstcadeau; haar eerste naamtopi
Ach ik zat in de buurt...Het begin is er!quote:
je mag het zeggen... Hoef ik niet te hobbelen morgenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:19 schreef draculettetje het volgende:
mag ik het zeggen:
alleen wil vamp dan weer een foto maken ha ha
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben je tot zover gelopen zelf?[/sub]
Vlakbij de fietsenwinkel klopt...quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:10 schreef theKiD het volgende:
Das in Noord, vlakbij de snackbar en de fietsenwinkel in de bocht en de Karweiof was het nu de Gamma volgens mij. Geen idee hoe die straat heet.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:24 schreef vamperotica het volgende:
En we hebben weer een winnaar!!![]()
_Ophelia_: 8
Existenz: 5
Crazy-M: 5
Croupouque: 2
Petertjuhhhh: 2
VoreG: 1
Koston: 1
vamperotica: 1
theKID: 1
Dekens?quote:
ik zeg: goed geantwoordquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nint zegt Melisseweg...
SynAgoge bedoel ik uiteraard!quote:Op zondag 21 december 2008 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
De syngoge aan de Willem II straat met rechts de Telegraafstraat?
Weverstraatquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |