dat heb ik nou ook weer nietquote:Op maandag 15 december 2008 15:35 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu![]()
ze probeerde een fipo te scooren maar toen stond mijn hart in een keer stil en kwam kwijl uit me mond
Neej ben er nog niet mee begonnenquote:Op maandag 15 december 2008 15:27 schreef Runx het volgende:
[..]
lekkuh![]()
en ben je al klaar met de vaste posters pic
Kom ik er dan ook bij op ?quote:Op maandag 15 december 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej ben er nog niet mee begonnenmoet eerst photoshop ff installeren opnieuw want die is kapoet
aha dus je gaat het wel doenquote:Op maandag 15 december 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej ben er nog niet mee begonnenmoet eerst photoshop ff installeren opnieuw want die is kapoet
Ik begin pas 5 januari. Op dit moment ben ik thuis, maar ik werk nog bij me ouwe werkgeverquote:Op maandag 15 december 2008 15:37 schreef Runx het volgende:
[..]
aha dus je gaat het wel doennais ben benieuwd
en heb je het beetje na je zin op je nieuwe baan ? of zit je nog thuis ?
Surequote:Op maandag 15 december 2008 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Kom ik er dan ook bij op ?
quote:
aha ohh zoo ik dacht dat je al begonnen wasquote:Op maandag 15 december 2008 15:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik begin pas 5 januari. Op dit moment ben ik thuis, maar ik werk nog bij me ouwe werkgever
Alleen niet meer hele dagen.
ja duh, iedereenquote:Op maandag 15 december 2008 15:39 schreef debbie_19 het volgende:
Ik moet ff weten wie er allemaal op moeten btw
die jongen snapt er ook heulemaal niks vanquote:Op maandag 15 december 2008 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ohh zoo ik dacht dat je al begonnen was
wel relax dat je thuis mag werken, maar hele dagen thuis zitten gaat ook vervelen , ben blij dat je zo snel een nieuwe baan kon vinden![]()
ik snap ze werkt halve dagen en niet thuisquote:Op maandag 15 december 2008 15:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die jongen snapt er ook heulemaal niks van
Typisch een geval van hondsdolheidquote:Op maandag 15 december 2008 15:35 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu![]()
ik probeerde een fipo te scooren maar toen stond mijn hart in een keer stil en kwam kwijl uit me mond
quote:Op maandag 15 december 2008 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook weer niet
wie wil jij er allemaal op?quote:Op maandag 15 december 2008 15:39 schreef debbie_19 het volgende:
Ik moet ff weten wie er allemaal op moeten btw
Neejquote:Op maandag 15 december 2008 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ohh zoo ik dacht dat je al begonnen was
wel relax dat je thuis mag werken, maar hele dagen thuis zitten gaat ook vervelen , ben blij dat je zo snel een nieuwe baan kon vinden![]()
yup , ik heb het al gedit ik moet wat rustiger lezenquote:Op maandag 15 december 2008 15:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neejje snapt me niet...ik werk niet thuis..ik werk gewoon geen hele dagen meer
Maak foto's leg het vastquote:Op maandag 15 december 2008 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dit is de mooiste dag van mijn leven.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Typisch een geval van hondsdolheid
Een foto is maar een moment opname,quote:
nou ze reageert niet eens op mijn berichtjequote:
* Moozzie stapt in de autoquote:Op maandag 15 december 2008 15:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Een foto is maar een moment opname,
je moet er bij zijn om mijn vreugde te kunnen zien
hehequote:Op maandag 15 december 2008 15:47 schreef Runx het volgende:
[..]
nou ze reageert niet eens op mijn berichtjeze denkt vast dat ik een enge allochtoon ben
nu is me hartje gebroken
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |