nee dan verklap ik het niet. zou een beetje verneukeratief zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 15:05 schreef Runx het volgende:
[..]
lol nee ? ik ben niet zo ver, heb geen tijd gehad om te spelen misschien vanavond![]()
wat is dat dan >?
als ik haar als stofzuiger zou zien, is het 5000 wattquote:Op maandag 15 december 2008 15:07 schreef Runx het volgende:
[..]
aha dan kunnen we dat deel uitsluiten
en is ze nog steeds zo goed na al die jaren ?![]()
aha ok, kom ik zelf wel achter maar ben benieuwdquote:Op maandag 15 december 2008 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dan verklap ik het niet. zou een beetje verneukeratief zijn.
hahahahaquote:Op maandag 15 december 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik haar als stofzuiger zou zien, is het 5000 watt
ik was ook weer opnieuw begonnen hequote:Op maandag 15 december 2008 15:13 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ok, kom ik zelf wel achter maar ben benieuwd
ik speel ok pes 2009 op pc, natuurlijk become a legand, tweede seizoen voor roda jc alleen wil ik daar weg ik wordt hele tijd links buiten opgesteld terwijl ik eerste seizoen centrale spits was wat ik het fijnste vind
maar over paar wedstrijden weer onderhandelingen
quote:Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik was ook weer opnieuw begonnen he
zit nu in spanje bij deportivo la caruna
dit is weer mijn 3e seizoen, en in mijn 2e seizoen werd ik al bij nederlands elftal toegevoegd
op 18 jarige leeftijd
en, voor nl eltfal heb ik 5 goals in 7 wedstrijden waarvan 4 invalbeurten waren
ja is uber geilquote:
jij hebt te veel tijdquote:Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik was ook weer opnieuw begonnen he
zit nu in spanje bij deportivo la caruna
dit is weer mijn 3e seizoen, en in mijn 2e seizoen werd ik al bij nederlands elftal toegevoegd
op 18 jarige leeftijd
en, voor nl eltfal heb ik 5 goals in 7 wedstrijden waarvan 4 invalbeurten waren
Klink wel vet dat je je zo echt omhoog moet werkenquote:Op maandag 15 december 2008 15:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja is uber geil
eerste half jaar bij heracles, tweede half jaar bij nec(ja, ik switch per half jaar van club)
2e jaar bij twente en nederlands elftal (na 1 invalbeurt vaste basisplaats)
en nu in mijn 3e jaar bezig bij deportivo la caruna, waar ik al basisplaats heb
oh ja, wie wil potje tegen mij doen ?
lekkuhquote:
OOOOH JAH, bij twente zat ik ook bij elftal van het jaar, samen in de spits met Fernando Torresquote:Op maandag 15 december 2008 15:27 schreef Runx het volgende:
[..]
jij hebt te veel tijd
het gaat nu wel wat minder ike bij roda jc , maar ga ook weg , ben wel gekozen world team of the year en nog iets andersde eerste beker en de laatste van boven zeg maar met die groote bekers
ja, daar stuude ik je gistern dat bericht over. Ik zag dat jij pes aan het doen was (of iig aan had staanquote:Op maandag 15 december 2008 15:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Klink wel vet dat je je zo echt omhoog moet werken
Ga ik maar eens een keertje doen
Yea sure, maar we zijn weinig gelijk online
Aan had staanquote:Op maandag 15 december 2008 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, daar stuude ik je gistern dat bericht over. Ik zag dat jij pes aan het doen was (of iig aan had staan)
heb ik ook heel vaak. Denk ik, ik ga straks wel verderquote:Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aan had staan
Ik was inderdaad aan het pessen gister en zie me de tv nog uitdrukken
ja ik zag het ook dacht dat jullie tegen elkaar aan het spelen warenquote:Op maandag 15 december 2008 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, daar stuude ik je gistern dat bericht over. Ik zag dat jij pes aan het doen was (of iig aan had staan)
Jaquote:Op maandag 15 december 2008 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb ik ook heel vaak. Denk ik, ik ga straks wel verder
geil, hoef ik dat niet te doenquote:Op maandag 15 december 2008 15:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze loopt daar in een steegje pak der
Dude ga jij nou echt alle fobo's af?
uhuquote:Op maandag 15 december 2008 15:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze loopt daar in een steegje pak der
Dude ga jij nou echt alle fobo's af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |