En dan kom ik ook! Als ik mag, want het is natuurlijk wel heel aso om zo maar een SC binnen te vallen en jezelf uit te nodigen voor een meetquote:Op maandag 15 december 2008 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
yokerst tijd
koken
CUL
de CUL-meet die ik mis
maar er komt nog steeds, in het nieuwe jaar, een sushi-meet, heus!
Dat klinkt wel lekker!! Dat recept ga ik opzoeken en binnenkort maken.quote:Op maandag 15 december 2008 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En dan kom ik ook! Als ik mag, want het is natuurlijk wel heel aso om zo maar een SC binnen te vallen en jezelf uit te nodigen voor een meet![]()
Hoi overigens.
Even een CUL-vraagje: in de Allerhande stond een recept waarin spruitjes werden gecombineerd met gedroogde tomaat en risotto. Het lijkt mij wat eh... apart van smaak. Heeft iemand hier het recept al uitgeprobeerd? En zo ja, is het eetbaar.
Ik ook. Vanavond of morgen, als ik energie voor kan vinden.quote:Op maandag 15 december 2008 15:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lekker!! Dat recept ga ik opzoeken en binnenkort maken.
Oh klopte die niet?quote:
tuuk mag jij komen!quote:Op maandag 15 december 2008 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En dan kom ik ook! Als ik mag, want het is natuurlijk wel heel aso om zo maar een SC binnen te vallen en jezelf uit te nodigen voor een meet![]()
Hoi overigens.
Even een CUL-vraagje: in de Allerhande stond een recept waarin spruitjes werden gecombineerd met gedroogde tomaat en risotto. Het lijkt mij wat eh... apart van smaak. Heeft iemand hier het recept al uitgeprobeerd? En zo ja, is het eetbaar.
Laat weten hoe het was! Ik ben nu al benieuwd!quote:Op maandag 15 december 2008 15:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Vanavond of morgen, als ik energie voor kan vinden.
Vreemde combi inderdaad. Ben ook wel benieuwd hoe dat smaakt.quote:Op maandag 15 december 2008 16:15 schreef Liejannuh het volgende:
Laat weten hoe het was! Ik ben nu al benieuwd!![]()
Dit recept toch?
Vanvond quesadilla's met kip en ananas (omdat ik veelste laat thuis ben om uitgebreid te koken)quote:Op maandag 15 december 2008 16:25 schreef DarkElf het volgende:
mmm spruitjes.. nee dat gaat hem niet worden denk ik
wat gaan jullie eten vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |