abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64027198
Mijn tweede.
Sorry voor de vertraging.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_64027940
Ik had de FiPo hoor!
pi_64028965
Even snel thuis, omkleden (werkplunje/kostuum uit, vrije-tijdskleding aan) en dan door naar huisarts voor controle en lab voor bloed prikken.
Dan boodschapjes doen en de rest van de middag lekker luieren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64029792
Dat nummer
pi_64030325
hallo

succes met prikken golfer

Aan de hand van prikuitslagen gaat de huisarts mij toch maar naar een internist sturen omdat er toch aardig wat waardes afwijken en nog steeds dalen/stijgen sinds september .. nou ja, eens zien wat die zegt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64030536
TVP
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64031401
yo

kerst tijd

koken

CUL

de CUL-meet die ik mis

maar er komt nog steeds, in het nieuwe jaar, een sushi-meet, heus!
Ja doei.
  maandag 15 december 2008 @ 15:11:29 #9
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_64031957
Iemand tips voor wat ik zal eten vanavond? Ik ben inspiratieloos. Eet met mezelf, en heb redelijk wat tijd!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_64032031
Verse pesto!
Met pasta ofzo.
Of risotto!
Of soep!
Of een lekkere ovenschotel!
pi_64032060
coq au vin maken, kost een uurtje/anderhalf .. is lekker en alles ruikt er zalig door
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 15 december 2008 @ 15:39:52 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64032606
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
yo

kerst tijd

koken

CUL

de CUL-meet die ik mis

maar er komt nog steeds, in het nieuwe jaar, een sushi-meet, heus!
En dan kom ik ook! Als ik mag, want het is natuurlijk wel heel aso om zo maar een SC binnen te vallen en jezelf uit te nodigen voor een meet
Hoi overigens.

Even een CUL-vraagje: in de Allerhande stond een recept waarin spruitjes werden gecombineerd met gedroogde tomaat en risotto. Het lijkt mij wat eh... apart van smaak. Heeft iemand hier het recept al uitgeprobeerd? En zo ja, is het eetbaar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 15 december 2008 @ 15:40:22 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64032616
Wat een leuke mensen komen hier!
  maandag 15 december 2008 @ 15:40:22 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64032617
Zo, weer terug van huisarts en bloedpriklab.
Morgen al uitslag van de waardes.
Nu lekker ontspannen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64032802
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En dan kom ik ook! Als ik mag, want het is natuurlijk wel heel aso om zo maar een SC binnen te vallen en jezelf uit te nodigen voor een meet
Hoi overigens.

Even een CUL-vraagje: in de Allerhande stond een recept waarin spruitjes werden gecombineerd met gedroogde tomaat en risotto. Het lijkt mij wat eh... apart van smaak. Heeft iemand hier het recept al uitgeprobeerd? En zo ja, is het eetbaar.
Dat klinkt wel lekker!! Dat recept ga ik opzoeken en binnenkort maken.
  maandag 15 december 2008 @ 15:48:25 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64032844
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:47 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat klinkt wel lekker!! Dat recept ga ik opzoeken en binnenkort maken.
Ik ook. Vanavond of morgen, als ik energie voor kan vinden.
pi_64033047
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Dat nummer
Oh klopte die niet?
pi_64033141
Tink, hoe koud is t in Dld?

de mr moet naar Berlijn en smst net dat zijn jas nog thuis ligt ipv op de achterbank zoals we dachten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64033503
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoi overigens.

tuuk mag jij komen!

Vast nog wel wat andere Slank dames en de sexy-ass dames hier (en Steer )
Ja doei.
pi_64033535
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook. Vanavond of morgen, als ik energie voor kan vinden.
Laat weten hoe het was! Ik ben nu al benieuwd!
Dit recept toch?
pi_64033606
alleen ziet die risotto er een beetje droogjes uit, de spruitjesmeuk klinkt wel als een plan
Ja doei.
  maandag 15 december 2008 @ 16:18:12 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64033618
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:15 schreef Liejannuh het volgende:

Laat weten hoe het was! Ik ben nu al benieuwd!
Dit recept toch?
Vreemde combi inderdaad. Ben ook wel benieuwd hoe dat smaakt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64033820
mmm spruitjes.. nee dat gaat hem niet worden denk ik

wat gaan jullie eten vanavond?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64033901
Oh en Golfer Bleuzz, laast zei Bluezz iets over Schotland en romantisch en eerste reis enzo .. nog leuke - lekkere tips? (eten dan he? geen schotse massage technieken)

(wij willen erheen volgend jaar)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64034032
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:25 schreef DarkElf het volgende:

Vanvond quesadilla's met kip en ananas (omdat ik veelste laat thuis ben om uitgebreid te koken)

Koken als hobby is naar.. voor de weegschaal dan
pi_64034083
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:34 schreef cybermans het volgende:

[..]

Vanvond quesadilla's met kip en ananas (omdat ik veelste laat thuis ben om uitgebreid te koken)

Koken als hobby is naar.. voor de weegschaal dan
hoeft niet! Je kunt het ook als een uitdaging zien om allemaal gezonde dingen te combineren tot iets lekkers

oh, en ik kan mijn Mr. nog wel ff lief aankijken om onze Schotlandfoto's eens ergens heen te laden...

en vergeet de haggis niet
Ja doei.
pi_64034094
hangt er vanaf wat je kookt natuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64034117
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hoeft niet! Je kunt het ook als een uitdaging zien om allemaal gezonde dingen te combineren tot iets lekkers

oh, en ik kan mijn Mr. nog wel ff lief aankijken om onze Schotlandfoto's eens ergens heen te laden...

ja is dat nou lekker of niet?

ach wel; ik geloof je toch niet want ji lust ook spruitjes dus wat weet jij nou van smaak?

*grin
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64034198
haggis kán heel lekker zijn

maar dan moet het niet te droog zijn, als het een beetje smeuïg is, is het heerlijk! Kruidig en 'apart', maar zeker niet vies. Mits het goed bereid is, that is, maar dat is met alles zo

De doodgekookte spruiten van mn pa vond ik ook niet geweldig hoor
Ja doei.
pi_64034218
Spruitjes! Héérlijk Alleen met risotto klinkt een beetje apart. Proberen dus

Vanavond eet ik kliekjes, waaronder Nigella's chowder. Die er absoluut niet zo uitzag als op het plaatje. Ik vond het gewoon aardappelsoep met vis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 december 2008 @ 16:43:12 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64034265
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:25 schreef DarkElf het volgende:

Ik heb iets kant-en-klaars bij onze dorpsslager slager gehaald. Hij noemt het Parmezaanse medaillons. (medaillons van varkenshaas met gourgettes in een lekkere room-kaassaus) Hoef ik zelf alleen maar wat tagliatelle bij te koken en wat tomaatjes bij te serveren en we hebben weer een maaltje.

Morgen het jaarlijkse kerstdiner van mijn werk. Dit keer gaan we naar dit restaurant.
Altijd wel lachen: iedereen helemaal opgedirkt en chique de la chique.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64034266
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
haggis kán heel lekker zijn

maar dan moet het niet te droog zijn, als het een beetje smeuïg is, is het heerlijk! Kruidig en 'apart', maar zeker niet vies. Mits het goed bereid is, that is, maar dat is met alles zo

De doodgekookte spruiten van mn pa vond ik ook niet geweldig hoor
Oh k ga t zeker proberen als we gaan Moet t wel geprobeerd hebben voor ik er een mening over heb natuurlijk

Nee vond je die niet lekker? Toch raar, als je ziet hoeveel mensen die spruiten zo kregen moeten er massa's; mensen het wel lekker gevonden hebben anders maak je t wel anders klaar zou je denken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64034276
de enige keer dat ik spuitjes heb gegeten vond ik het smaken naar warme sla en dat vond ik nou geen positieve ervaring
pi_64034306
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb iets kant-en-klaars bij onze dorpsslager slager gehaald. Hij noemt het Parmezaanse medaillons. (medaillons van varkenshaas met gourgettes in een lekkere room-kaassaus) Hoef ik zelf alleen maar wat tagliatelle bij te koken en wat tomaatjes bij te serveren en we hebben weer een maaltje.

Morgen het jaarlijkse kerstdiner van mijn werk. Dit keer gaan we naar dit restaurant.
Altijd wel lachen: iedereen helemaal opgedirkt en chique de la chique.
Klinkt lekker vanavond en uit eten is altijd leuk naturlijk. Oh staan genoeg lekkere dingen op de kaart dus enjoy!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64034325
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het leukste vind ik toetjes en die zijn meestal zoet en als het even kan bevatten ze geen geringe hoeveelheid chololade
pi_64034338
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef golfer het volgende:

[..]

klinkt lekker
Ja doei.
pi_64034341
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Spruitjes! Héérlijk Alleen met risotto klinkt een beetje apart. Proberen dus

Vanavond eet ik kliekjes, waaronder Nigella's chowder. Die er absoluut niet zo uitzag als op het plaatje. Ik vond het gewoon aardappelsoep met vis.
is ie wel lekker? wilde hem ook nog eens maken maar ben helemaal niet wild van aardappels...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64034371
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:45 schreef cybermans het volgende:

[..]

het leukste vind ik toetjes en die zijn meestal zoet en als het even kan bevatten ze geen geringe hoeveelheid chololade
ah ja dan is t idd uitkijken

Ik heb weinig tot niets met chocolade (godzijdank ) en toetjes in zijn algemeenheid niet (behalve jello ) dus dat scheelt wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 15 december 2008 @ 16:50:40 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64034451
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:28 schreef DarkElf het volgende:
Oh en Golfer Bleuzz, laast zei Bluezz iets over Schotland en romantisch en eerste reis enzo .. nog leuke - lekkere tips? (eten dan he? geen schotse massage technieken)

(wij willen erheen volgend jaar)
Behalve de al eerder genoemde haggis (vind ik persoonlijk niet te vreten) en de traditionele Schotse/Britse ontbijten met kleffe vette worsten, spek, bloedworst en witte bonen (ook al niet te vreten) heeft de Schotse keuken culinair gezien niet al te veel bijzonders te bieden. Wat altijd wel lekker is zijn natuurlijk wel de visgerechten (veel gekweekte zalm) en de schaaldiergerechten. Verder vaak ook nog wel te pruimen: de vennison (wild).
Poef.....gone! ©golfer
pi_64034492
Vanavond stamppot zuurkool, met verse worst.
Ik heb donderdag kerstdiner met aansluitend een borrel. Ik geloof dat het diner ook stamppot wordt.
pi_64034555
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Behalve de al eerder genoemde haggis (vind ik persoonlijk niet te vreten) en de traditionele Schotse/Britse ontbijten met kleffe vette worsten, spek, bloedworst en witte bonen (ook al niet te vreten) heeft de Schotse keuken culinair gezien niet al te veel bijzonders te bieden. Wat altijd wel lekker is zijn natuurlijk wel de visgerechten (veel gekweekte zalm) en de schaaldiergerechten. Verder vaak ook nog wel te pruimen: de vennison (wild).
Zo'n ontbijt vind ik over het algemeen dan weer zo vies dat ik het lekker vind....
Alleen die zwarte bloedworst durf ik dan weer niet aan.
pi_64034618
Spruiten
pi_64034639
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:50 schreef golfer het volgende:

[..]

De vis en de schaaldiergerechten gaan t voor mij ook meer doen dan zware pies en zo.. T ontbijt kregen we in Ierland ook zo en was helemaal niet aan mij besteed (ik wil graag een kopje thee .. dat gaat lukken, toast en een ei met wat jam ś ochtends... Liever lunch ik wat steviger dan)

maar goed, we gaan t in ieder geval, als we gaan, allemaal proeven, ook de whisky die ik nooit te pruimen vind maar wie weet tegen wat voor schattig vrouwenbrouwseltje je aanloopt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64034664
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Zo'n ontbijt vind ik over het algemeen dan weer zo vies dat ik het lekker vind....
Alleen die zwarte bloedworst durf ik dan weer niet aan.
sowieso eet ik dat niet (vroeger at mijn vader wel eens bloedworst met gebakken appel , dat ooit geproefd en ) maar sinds ik gezien heb hoe black pudding gemáákt wordt..

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 15 december 2008 @ 17:04:12 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64034814
Ach gossie, Derrick (Horst Tappert) is dood.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64035014
bloedworst
Ja doei.
pi_64035058
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:04 schreef golfer het volgende:
Ach gossie, Derrick (Horst Tappert) is dood.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64035144
RIP aan de nabestaanden

Heb nooit Derrick gekeken
Ja doei.
pi_64035184
Nooit bewust gezien idd.. maar tis wel een icoon
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')