En dan kom ik ook! Als ik mag, want het is natuurlijk wel heel aso om zo maar een SC binnen te vallen en jezelf uit te nodigen voor een meetquote:Op maandag 15 december 2008 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
yokerst tijd
koken
CUL
de CUL-meet die ik mis
maar er komt nog steeds, in het nieuwe jaar, een sushi-meet, heus!
Dat klinkt wel lekker!! Dat recept ga ik opzoeken en binnenkort maken.quote:Op maandag 15 december 2008 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En dan kom ik ook! Als ik mag, want het is natuurlijk wel heel aso om zo maar een SC binnen te vallen en jezelf uit te nodigen voor een meet![]()
Hoi overigens.
Even een CUL-vraagje: in de Allerhande stond een recept waarin spruitjes werden gecombineerd met gedroogde tomaat en risotto. Het lijkt mij wat eh... apart van smaak. Heeft iemand hier het recept al uitgeprobeerd? En zo ja, is het eetbaar.
Ik ook. Vanavond of morgen, als ik energie voor kan vinden.quote:Op maandag 15 december 2008 15:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lekker!! Dat recept ga ik opzoeken en binnenkort maken.
Oh klopte die niet?quote:
tuuk mag jij komen!quote:Op maandag 15 december 2008 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En dan kom ik ook! Als ik mag, want het is natuurlijk wel heel aso om zo maar een SC binnen te vallen en jezelf uit te nodigen voor een meet![]()
Hoi overigens.
Even een CUL-vraagje: in de Allerhande stond een recept waarin spruitjes werden gecombineerd met gedroogde tomaat en risotto. Het lijkt mij wat eh... apart van smaak. Heeft iemand hier het recept al uitgeprobeerd? En zo ja, is het eetbaar.
Laat weten hoe het was! Ik ben nu al benieuwd!quote:Op maandag 15 december 2008 15:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Vanavond of morgen, als ik energie voor kan vinden.
Vreemde combi inderdaad. Ben ook wel benieuwd hoe dat smaakt.quote:Op maandag 15 december 2008 16:15 schreef Liejannuh het volgende:
Laat weten hoe het was! Ik ben nu al benieuwd!![]()
Dit recept toch?
Vanvond quesadilla's met kip en ananas (omdat ik veelste laat thuis ben om uitgebreid te koken)quote:Op maandag 15 december 2008 16:25 schreef DarkElf het volgende:
mmm spruitjes.. nee dat gaat hem niet worden denk ik
wat gaan jullie eten vanavond?
hoeft niet! Je kunt het ook als een uitdaging zien om allemaal gezonde dingen te combineren tot iets lekkersquote:Op maandag 15 december 2008 16:34 schreef cybermans het volgende:
[..]
Vanvond quesadilla's met kip en ananas (omdat ik veelste laat thuis ben om uitgebreid te koken)
Koken als hobby is naar.. voor de weegschaal dan
ja is dat nou lekker of niet?quote:Op maandag 15 december 2008 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoeft niet! Je kunt het ook als een uitdaging zien om allemaal gezonde dingen te combineren tot iets lekkers![]()
oh, en ik kan mijn Mr. nog wel ff lief aankijken om onze Schotlandfoto's eens ergens heen te laden...
en vergeet de haggis niet![]()
Ik heb iets kant-en-klaars bij onze dorpsslager slager gehaald. Hij noemt het Parmezaanse medaillons. (medaillons van varkenshaas met gourgettes in een lekkere room-kaassaus) Hoef ik zelf alleen maar wat tagliatelle bij te koken en wat tomaatjes bij te serveren en we hebben weer een maaltje.quote:Op maandag 15 december 2008 16:25 schreef DarkElf het volgende:
mmm spruitjes.. nee dat gaat hem niet worden denk ik
wat gaan jullie eten vanavond?
Oh k ga t zeker proberen als we gaanquote:Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
haggis kán heel lekker zijn
maar dan moet het niet te droog zijn, als het een beetje smeuïg is, is het heerlijk! Kruidig en 'apart', maar zeker niet vies. Mits het goed bereid is, that is, maar dat is met alles zo
De doodgekookte spruiten van mn pa vond ik ook niet geweldig hoor
Klinkt lekker vanavond en uit eten is altijd leuk naturlijk. Oh staan genoeg lekkere dingen op de kaart dus enjoy!quote:Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb iets kant-en-klaars bij onze dorpsslager slager gehaald. Hij noemt het Parmezaanse medaillons. (medaillons van varkenshaas met gourgettes in een lekkere room-kaassaus) Hoef ik zelf alleen maar wat tagliatelle bij te koken en wat tomaatjes bij te serveren en we hebben weer een maaltje.
Morgen het jaarlijkse kerstdiner van mijn werk. Dit keer gaan we naar dit restaurant.
Altijd wel lachen: iedereen helemaal opgedirkt en chique de la chique.
het leukste vind ik toetjes en die zijn meestal zoet en als het even kan bevatten ze geen geringe hoeveelheid chololadequote:Op maandag 15 december 2008 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoeft niet! Je kunt het ook als een uitdaging zien om allemaal gezonde dingen te combineren tot iets lekkers![]()
oh, en ik kan mijn Mr. nog wel ff lief aankijken om onze Schotlandfoto's eens ergens heen te laden...
en vergeet de haggis niet![]()
klinkt lekkerquote:Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb iets kant-en-klaars bij onze dorpsslager slager gehaald. Hij noemt het Parmezaanse medaillons. (medaillons van varkenshaas met gourgettes in een lekkere room-kaassaus) Hoef ik zelf alleen maar wat tagliatelle bij te koken en wat tomaatjes bij te serveren en we hebben weer een maaltje.
is ie wel lekker? wilde hem ook nog eens maken maar ben helemaal niet wild van aardappels...quote:Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Spruitjes! Héérlijk Alleen met risotto klinkt een beetje apart. Proberen dus
Vanavond eet ik kliekjes, waaronder Nigella's chowder. Die er absoluut niet zo uitzag als op het plaatje. Ik vond het gewoon aardappelsoep met vis.
ah ja dan is t idd uitkijkenquote:Op maandag 15 december 2008 16:45 schreef cybermans het volgende:
[..]
het leukste vind ik toetjes en die zijn meestal zoet en als het even kan bevatten ze geen geringe hoeveelheid chololade
Behalve de al eerder genoemde haggis (vind ik persoonlijk niet te vreten) en de traditionele Schotse/Britse ontbijten met kleffe vette worsten, spek, bloedworst en witte bonen (ook al niet te vreten) heeft de Schotse keuken culinair gezien niet al te veel bijzonders te bieden. Wat altijd wel lekker is zijn natuurlijk wel de visgerechten (veel gekweekte zalm) en de schaaldiergerechten. Verder vaak ook nog wel te pruimen: de vennison (wild).quote:Op maandag 15 december 2008 16:28 schreef DarkElf het volgende:
Oh en Golfer Bleuzz, laast zei Bluezz iets over Schotland en romantisch en eerste reis enzo.. nog leuke - lekkere tips? (eten dan he? geen schotse massage technieken)
![]()
(wij willen erheen volgend jaar)
Zo'n ontbijt vind ik over het algemeen dan weer zo vies dat ik het lekker vind....quote:Op maandag 15 december 2008 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve de al eerder genoemde haggis (vind ik persoonlijk niet te vreten) en de traditionele Schotse/Britse ontbijten met kleffe vette worsten, spek, bloedworst en witte bonen (ook al niet te vreten) heeft de Schotse keuken culinair gezien niet al te veel bijzonders te bieden. Wat altijd wel lekker is zijn natuurlijk wel de visgerechten (veel gekweekte zalm) en de schaaldiergerechten. Verder vaak ook nog wel te pruimen: de vennison (wild).
De vis en de schaaldiergerechten gaan t voor mij ook meer doen dan zware pies en zo.. T ontbijt kregen we in Ierland ook zo en was helemaal niet aan mij besteed (ik wil graag een kopje thee .. dat gaat lukken, toast en een ei met wat jam ś ochtends... Liever lunch ik wat steviger dan)quote:Op maandag 15 december 2008 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve de al eerder genoemde haggis (vind ik persoonlijk niet te vreten) en de traditionele Schotse/Britse ontbijten met kleffe vette worsten, spek, bloedworst en witte bonen (ook al niet te vreten) heeft de Schotse keuken culinair gezien niet al te veel bijzonders te bieden. Wat altijd wel lekker is zijn natuurlijk wel de visgerechten (veel gekweekte zalm) en de schaaldiergerechten. Verder vaak ook nog wel te pruimen: de vennison (wild).
sowieso eet ik dat niet (vroeger at mijn vader wel eens bloedworst met gebakken appel , dat ooit geproefd enquote:Op maandag 15 december 2008 16:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Zo'n ontbijt vind ik over het algemeen dan weer zo vies dat ik het lekker vind....
Alleen die zwarte bloedworst durf ik dan weer niet aan.
quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 17:04 schreef golfer het volgende:
Ach gossie, Derrick (Horst Tappert) is dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |