anti anti = pro hèquote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Enya, dat is echt schijtBossie jongen, vanwaar al die haat tegen Lil Wayne. In het vorige Lil Wayne topic was je ook al zo anti anti
Had je verwacht dat ik in dit topic ineens Lil Wayne ging ophemelen ?quote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Enya, dat is echt schijtBossie jongen, vanwaar al die haat tegen Lil Wayne. In het vorige Lil Wayne topic was je ook al zo anti anti
Ja dus voor.... tsss snap dat dan!quote:Op maandag 15 december 2008 16:45 schreef damsco het volgende:
[..]
de laatste anti stond voor antilliaan
Ik zeg alleen da de laatste anti voor antiliaan stond, dus anti antilliaan. Niks voor. Wat tevens een goedkope manier was om het balletje terug te kaatsen. En ja, ik weet dat 2xpositief negatief is, en andersom.quote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dus voor.... tsss snap dat dan!
Kleine ween
uhuh rrrrriiightquote:Op maandag 15 december 2008 16:53 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zeg alleen da de laatste anti voor antiliaan stond,
Neen, ik ben verbaasd waarom je uberhaupt zo anti lil wayne bentquote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had je verwacht dat ik in dit topic ineens Lil Wayne ging ophemelen ?
We zijn een week verderquote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
Er is nog niks veranderd sinds vorige week.
Komt tiequote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou ik respect moeten hebben voor:
Ow, dan kan je geen respect voor iemand hebben?quote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
- Iemand die zijn voorhoofd getatoeerd heeft
Idemquote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
- Iemand die een "GRILL" in zijn bakkes heeft
Dat is zijn merk man, snapt dat dan. Daarom vind ik 'm ook zo vet. Komt door de syrup jeweet.quote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
- Iemand die "rapt" alsof hij een vlieg ingeslikt heeft
Beter goed gejat dan slecht bedacht. Niks ergs aan. Tevens is het t-pain effect gewoon masterlijkquote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
- Iemand die allemaal samples jat en bovendien een voice-vervormer gebruikt
quote:Op maandag 15 december 2008 12:42 schreef Gupje het volgende:
Opgezwolle![]()
Jawat![]()
DuvelDuvel![]()
Blaxtar![]()
JvT![]()
Thyphoon![]()
Jiggy Dje![]()
Winne![]()
Moet ik door gaan?
Eazy-Equote:Op maandag 15 december 2008 11:47 schreef patatmetfriet het volgende:
Ongelofelijke grafstem, die gast. En hoe ie daar pimp staat te wezen met zijn 1m50.![]()
Pliesquote:
Kijk mijn vorige postquote:
Wat een stelletje apen bijelkaarquote:
Echte bazen herkennen elkaarquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 20:13 schreef Demophon het volgende:
Ik versta er trouwens geen reet van wat hij zegt...
quote:Op maandag 15 december 2008 20:20 schreef Sgele het volgende:
Ondanks z'n belachelijke voorkomen, vind ik Lil' Wayne toch best puike muziek maken
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |