Rappen en fatsoenlijkheid gaan niet samen.quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 13:27 schreef Ordinair het volgende:
En dan hoop ik wel dat die mensen die oordelen alle albums van Weezy geluisterd hebben!
Kleine ween is het schoolvoorbeeld van fatsoenlijkheidquote:Op maandag 15 december 2008 13:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Rappen en fatsoenlijkheid gaan WEL samen
Ik baseer mijn mening op zijn discografie en andere artiesten binnen het genre. En ja, die Wayne is samen met wat anderen (t-pain en dergelijke) het afvoerputje van de hip-hop. Aanbeden door 12-jarige kiddo's die denken helemaal "straat" zijn, uitgekotst door muziekliefhebbers.quote:Op maandag 15 december 2008 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
natuurlijk niet
gewoon een nummertje horen op de top40, en daar je gehele mening over een artiest op baseren!
Welke discografie dan?quote:Op maandag 15 december 2008 13:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening op zijn discografie en andere artiesten binnen het genre. En ja, die Wayne is samen met wat anderen (t-pain en dergelijke) het afvoerputje van de hip-hop. Aanbeden door 12-jarige kiddo's die denken helemaal "straat" zijn, uitgekotst door muziekliefhebbers.
Solo albumsquote:
ja en negers hebben grote piemels en chinezen kleintjes!quote:Op maandag 15 december 2008 13:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening op zijn discografie en andere artiesten binnen het genre. En ja, die Wayne is samen met wat anderen (t-pain en dergelijke) het afvoerputje van de hip-hop. Aanbeden door 12-jarige kiddo's die denken helemaal "straat" zijn, uitgekotst door muziekliefhebbers.
leuk dat je hele lijstjes van het net kan plukken, maar ik durf mijn handen ervoor in het vuur te douwen dat jij die albums niet allemaal geluisterd hebtquote:Op maandag 15 december 2008 13:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Solo albums
1995: True Story (met B.G. onder de naam 'The BG'z')
1999: Tha Block Is Hot
2000: Lights Out
2002: 500 Degreez
2004: Tha Carter
2005: Tha Carter II
2006: Like Father, Like Son (met Birdman)
2008: Tha Carter III
Je hoeft niks te geloven, mijn visie van de realiteit is immers de jouwe niet. Feit blijft dat jij een belabberde smaak hebt en je het zelf niet ziet. En hey, ik ga mij daar niet druk om maken, jouw onwetendheid.quote:Op maandag 15 december 2008 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
leuk dat je hele lijstjes van het net kan plukken, maar ik durf mijn handen ervoor in het vuur te douwen dat jij die albums niet allemaal geluisterd hebt
dus je vind hem bagger, maar luisterd wel 8 albums van hem?quote:Op maandag 15 december 2008 13:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Je hoeft niks te geloven, mijn visie van de realiteit is immers de jouwe niet. Feit blijft dat jij een belabberde smaak hebt en je het zelf niet ziet. En hey, ik ga mij daar niet druk om maken, jouw onwetendheid.
Ga lekker ergens anders haten manquote:Op maandag 15 december 2008 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij heeft hij een paar teken op zijn voorhoofd. (en in zijn strot)
Nou zeg.... heb ik toch zomaar even 2 minuten naar 'de shit' geluisterd.quote:Op maandag 15 december 2008 16:36 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja daar sta je dan met je goeie gedrag he
Poe poe, toe maarquote:Op maandag 15 december 2008 16:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou zeg.... heb ik toch zomaar even 2 minuten naar 'de shit' geluisterd.
Enya, dat is echt schijtquote:Op maandag 15 december 2008 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Kom op Damsco. Zelfs van Enya's Celtic Mist krijg ik een hardere boner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |