Wat een gezeur. Zweedse chicks zijn top.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:06 schreef heaven7 het volgende:
Jammer wel dat iedereen blijft miepen over die zweedse blonde dozen. Het zijn stuk voor stuk bitches die niet van elkaar qua uiterlijk te onderscheiden zijn
Wat lul je nou? Ik vind Zweedse wijven in ieder geval prima. De dames die ik ontmoet zijn over het algemeen vrij slim en daarbij gezellig bijdehand en prettig om naar te kijken. Beetje gelijk aan Nederlandse dames, alleen knapper en beter gekleed, in mijn mening.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:30 schreef heaven7 het volgende:'Zweedse chicks' zijn dom en ontzettend onaardig. Gelukkig maakt dat voor leefhoofden als jullie niet uit, als ze er maar geil uitzien
quote:
Fine, jij pikt de breezersletjes van Zweden eruit en je typeert vervolgens alle Zweedse vrouwen op die manier. Volgens diezelfde redenering ben jij dus een Nederlands, iets te dik, pukkelig meisje dat inderdaad voor een breezer orale dienstverlening levert?quote:Tuurlijk zijn er ook normale en aardige zweedse meiden, maar het stereotype (de breezersletjes zeg maar), zijn arrogant, dom en niet van elkaar te onderscheiden met hun oranje plamuurlaag op het gezicht en het geblondeerde strohaar.
fjortisar!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:46 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben een vrouw
Tuurlijk zijn er ook normale en aardige zweedse meiden, maar het stereotype (de breezersletjes zeg maar), zijn arrogant, dom en niet van elkaar te onderscheiden met hun oranje plamuurlaag op het gezicht en het geblondeerde strohaar.
Ik typeer helemaal niet alle zweedse vrouwen, lees dat hierboven staat dat er ook genoeg 'normale', slimme en aardige meiden tussenzitten. Ik generaliseerde ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:54 schreef Drive-r het volgende:
[..]
![]()
My bad
[..]
Fine, jij pikt de breezersletjes van Zweden eruit en je typeert vervolgens alle Zweedse vrouwen op die manier. Volgens diezelfde redenering ben jij dus een Nederlands, iets te dik, pukkelig meisje dat inderdaad voor een breezer orale dienstverlening levert?
Misschien moet je het iets minder negatief bekijken.
dit is een stereotype dat wel waar isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:58 schreef dRobje het volgende:
[..]
fjortisar!mijn vriendin woont in zweden (overigens een blonde zweedse, keurig meisje en een hekel aan breezersletjes) en elke keer dat ik erheen ga valt me weer op hoeveel er van lopen, een beetje te aandachtsgeil. maar moet ook toegeven dat er ook genoeg 'natuurlijk' schoon rondloopt.
Goed, zijn we het dus eens, je maakt een vrij sterke generalisatie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:34 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik typeer helemaal niet alle zweedse vrouwen, lees dat hierboven staat dat er ook genoeg 'normale', slimme en aardige meiden tussenzitten. Ik generaliseerde ja.
Ben er niet uitgesproken negatief over maar ik vind dat opgehemel constant van die dozen wel zwaar overrated. Alsof Zweden alleen daarom draait, het heeft zoveel meer.
eigenlijk is zweden qua vrouwen hetzelfde als nederland.. een grote groep 'breezersletjes' maar ook een hele grote groep normale leuke vrouwen die zichzelf niet het belangrijkste en mooiste op de hele wereld vindenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:38 schreef ASroma het volgende:
[..]
dit is een stereotype dat wel waar is![]()
Oke! Kwam er wel achter dat ik in de eerste maanden van 2010 m'n interviews in Londen zal hebben, of in NY. Dat wordt weer een heel gedoe om dat vanuit Zweden te doen en weer terug te vliegen. Geld wil ook op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:03 schreef Drive-r het volgende:
Talenkennis is geen must, en Zweedse lees je vrij makkelijk en praat je vrij snel. Als je echt naar Zweden zou willen, zou ik altijd proberen naar de Stockholm School of Economics te gaan, dat is een van de best aangeschreven scholen voor een carriere in finance, ook buiten Zweden. In de City kom je enkel Zweden van die school tegen...
maar het gaat wel over Haparanda en omstreken. Dat is wel heel noordelijk en desolaat. Daar moet je écht van houden. Op vakantie vind ik het prachig daar, maar wonenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:14 schreef MervinMinky het volgende:
Interessant stukje over Zweden, er worden wel goede argumenten gebruikt om mensen te lokken om naar Zweden te emigreren en dat lijken me ook wel hele goede.
http://www.telegraaf.nl/b(...)igrant__.html?p=20,1
zweden willen niet eens in noord-zweden wonen, laat staan andere mensen.. enige dat goed is zijn inderdaad de huizenprijzen, maar die vallen in heel zweden wel mee.. niet midden in stockholm of göteborg natuurlijk maar een klein plaatsje net iets daarbuiten hebben ook leuke goedkope huizen en denk dat mensen dáár liever zitten dan in the middle of nowhere.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:23 schreef Fogel het volgende:
Wat zijn de goede argumenten volgens jou, ik zie er namelijk behalve goedkope huizen geeneen? Ik zou voor geen goud in zo'n afgelegen plaats in Noord-Zweden willen wonen, en met mij heel veel mensen en daardoor zijn die huizen dus ook zo spotgoedkoop, het is er verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |