Whahaha ja ik snapte er niks vanquote:Op maandag 15 december 2008 09:06 schreef MaleDuck het volgende:crazy-p
deb... en ik maar wachten...
joh, ben je ziek ?quote:Op maandag 15 december 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
En nog maar weer een aspirine
Doe mij er ook een stuk of 6quote:
zeg ga eens naar huis jij!quote:Op maandag 15 december 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
En nog maar weer een aspirine
Runxquote:Op maandag 15 december 2008 09:14 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal alles goed met iedereen?
Debbie van harte gefeliciteerd meid![]()
![]()
[x100] waar ben je aangenomen ?
Mja bij mij zit alles potdicht... ik klink als een bejaarde, whiskeydrinkende, sigarenroker met 18 tampons in z'n neusquote:Op maandag 15 december 2008 09:14 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb ook alweer een snotneus en keelpijn hoorbeetje dan
niet zo erg.
Gisteravond begon me gok ineens te lopen
Gast, ik voel me zo ellendigquote:
Eigenwijs enzoquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 09:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja bij mij zit alles potdicht... ik klink als een bejaarde, whiskeydrinkende, sigarenroker met 18 tampons in z'n neus
mag ik nu wel weten welke auto dealer ?quote:
Eensch! BIkkels!quote:
wat doe je op je werk dan ? ga naar huis man !quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 09:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, daar zijn we weer.
En Beller, sodemieter op naar huis!
quote:Op maandag 15 december 2008 09:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja bij mij zit alles potdicht... ik klink als een bejaarde, whiskeydrinkende, sigarenroker met 18 tampons in z'n neus
Balls, i haz themquote:
Het toch even proberen, onder de noemer van;"Is kijken hoe het gaat als ik asprientjes slik"quote:Op maandag 15 december 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat doe je op je werk dan ? ga naar huis man !
en als die niet helpen ga je dan wel naar huis?quote:Op maandag 15 december 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Balls, i haz them
[..]
Het toch even proberen, onder de noemer van;"Is kijken hoe het gaat als ik asprientjes slik"
Nee, dan denkt Beller "misschien gaat het als ik een fles whiskey achterover sla, een stuk beterquote:Op maandag 15 december 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en als die niet helpen ga je dan wel naar huis?
Het zou volgens mij nog helpen ookquote:Op maandag 15 december 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee, dan denkt Beller "misschien gaat het als ik een fles whiskey achterover sla, een stuk beter"
Zo gaat hij z'n dag uitzingen
nou trippend werken, en je collegas aansteken zou je het ook kunnen noemenquote:Op maandag 15 december 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Balls, i haz them
[..]
Het toch even proberen, onder de noemer van;"Is kijken hoe het gaat als ik asprientjes slik"
ikquote:Op maandag 15 december 2008 09:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Voor de mensen met een PS3.
Wie kon er al in Home?
ik kreeg elke keer error
ik ookquote:Op maandag 15 december 2008 09:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wie kon er al in Home?
ik kreeg elke keer error
uiteraardquote:Op maandag 15 december 2008 09:27 schreef Runx het volgende:
[..]
ik, de Amerikaanse kan je veel meer dan de Nederlandse , maar ik ben in beide gekomen
trippen was de weg hier naar toequote:Op maandag 15 december 2008 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou trippend werken, en je collegas aansteken zou je het ook kunnen noemen
Ja ikquote:Op maandag 15 december 2008 09:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wie kon er al in Home?
ik kreeg elke keer error
p00000000pquote:Op maandag 15 december 2008 09:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ]
GOOD MOOOORNING GRTDOJW!
pas jij wel een beetje op!quote:Op maandag 15 december 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
trippen was de weg hier naar toeMan ik heb volgens mij maar 10% meegekregen van wat er gebeurde op de weg
mogguh!quote:Op maandag 15 december 2008 09:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ]
GOOD MOOOORNING GRTDOJW!
voor even wel jaquote:
Ja doe mijn bestquote:
goedemorgen jongenquote:Op maandag 15 december 2008 09:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ]
GOOD MOOOORNING GRTDOJW!
moet je daarvoor betalen ja ?quote:Op maandag 15 december 2008 09:32 schreef Runx het volgende:
[..]
voor even wel ja, die prijzen zijn mie duur ..
voor een hoed/pet betaal je 0,77 cent wtf , voor een grotere huis 5 euro
en je hebt echt te weinig shit om mee te beginnen
maarja wel grappig op zich om x keer rond te lopen.
quote:
quote:
mogguh Debsquote:
nee het is gratis maar voor bijna alle voorwerpen moet je betalenquote:Op maandag 15 december 2008 09:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je daarvoor betalen ja ?
sony failt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |