Goed hoor, enkel beetje lamquote:Op maandag 15 december 2008 09:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja hoor.. Alles ok hierzo. Hoe is het daar?
Nou werken dus.. en verder eigenlijk niet. Hopen dat mijn hypotheekman vandaag alles rond kan krijgen voor de hypotheek en die meteen door kan sturen naar de notaris. Dan moet het over 9 dagen allemaal goed komenquote:Op maandag 15 december 2008 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Stiekem niet zo. Nog leuke plannen voor vandaag?
Zou wel lekker zijn ja!quote:Op maandag 15 december 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou werken dus.. en verder eigenlijk niet. Hopen dat mijn hypotheekman vandaag alles rond kan krijgen voor de hypotheek en die meteen door kan sturen naar de notaris. Dan moet het over 9 dagen allemaal goed komen
Zou wel handig zijn als dat allemaal rond is ja. Anders is het beetje lastigquote:Op maandag 15 december 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou werken dus.. en verder eigenlijk niet. Hopen dat mijn hypotheekman vandaag alles rond kan krijgen voor de hypotheek en die meteen door kan sturen naar de notaris. Dan moet het over 9 dagen allemaal goed komen
Dacht ik welquote:Op maandag 15 december 2008 10:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat wel, enkel best hoofdpijn er aan over gehouden. Jij ook nog lekker geslapen?
Alweer vreemd gedroomdquote:Op maandag 15 december 2008 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dacht ik wel
Alleen weer vreemd gedroomd
jaaa.. ik kan haast niet wachtenquote:
Lastig zeker.. de 30e komen de meubels, dus dan wil ik het wel binnen kunnen zetten in ieder gevalquote:Op maandag 15 december 2008 10:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als dat allemaal rond is ja. Anders is het beetje lastig. Wanneer wil je je nieuwe huisje gaan bewonen?
ja, het is allemaal een beetje krap, kwam voornamelijk omdat ik nogal lang moest wachten op de taxatie. Gelukkig ken ik die man van de hypotheek persoonlijk, dus kon ik de benodigde gegevens dit weekend gewoon even bij hem thuis afgeven. Dat scheelt toch weer een paar dagen in de post.quote:Op maandag 15 december 2008 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker NicoHoop dat het allemaal uitkomt
Nee, niet zo veel. En veel vrienden zijn vrij in die dagen, dus dat komt mooi uit. Met name omdat ik ze bijna allemaal al heb helpen verhuizen, kan ik dat nu mooi als drukmiddel gebruikenquote:Op maandag 15 december 2008 10:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mooie planning nico, hoef je er niet zoveel aan te doen dan?
Hahaha, t is vakantie, meehelpen, muddefucka'squote:Op maandag 15 december 2008 10:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee, niet zo veel. En veel vrienden zijn vrij in die dagen, dus dat komt mooi uit. Met name omdat ik ze bijna allemaal al heb helpen verhuizen, kan ik dat nu mooi als drukmiddel gebruiken
juist.. je bent vrij en ik heb me ook uit de naad gewerkt bij jullie. Opschieten dus!quote:Op maandag 15 december 2008 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, t is vakantie, meehelpen, muddefucka's
Heel keurig!quote:Op maandag 15 december 2008 10:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee, niet zo veel. En veel vrienden zijn vrij in die dagen, dus dat komt mooi uit. Met name omdat ik ze bijna allemaal al heb helpen verhuizen, kan ik dat nu mooi als drukmiddel gebruiken
Pcies helemaal begrijpelijk, is ook mijn tactiekquote:Op maandag 15 december 2008 11:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
juist.. je bent vrij en ik heb me ook uit de naad gewerkt bij jullie. Opschieten dus!
Hahaha, nou ja dat klinkt niet echt leuk. Maar het komt vast uit een stel goede hartenquote:Op maandag 15 december 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
En ik weet niet wat het is. Gister gingen we met een hele groep uit eten en het was grappig bedoeld, maar op een of andere manier maakt iedereen zich zorgen of het wel een beetje netjes blijft en of ik het wel red alleen
Volgens mij ben ik toch niet zo erg?
Misschien hebben ze wel een hele goeie reden om dat te denken, aan jou om het niet waar te laten wezen hequote:Op maandag 15 december 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
En ik weet niet wat het is. Gister gingen we met een hele groep uit eten en het was grappig bedoeld, maar op een of andere manier maakt iedereen zich zorgen of het wel een beetje netjes blijft en of ik het wel red alleen
Volgens mij ben ik toch niet zo erg?
quote:Op maandag 15 december 2008 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
Zal wel meevallen joh, ik ken niemand die niet op zichzelf kan wonen, dan moet je wel echt een retard zijn
quote:Op maandag 15 december 2008 11:22 schreef nicomart het volgende:
het was ook vast een geintje, maar natuurlijk ga ik mezelf vooral na die opmerkingen natuurlijk regelmatig melden om bij hun te eten
Lekker nico, moet je zeker doen! Dat zal ze leren!quote:Op maandag 15 december 2008 11:22 schreef nicomart het volgende:
Anything they say, can and will be used against them
quote:Op maandag 15 december 2008 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
Zal wel meevallen joh, ik ken niemand die niet op zichzelf kan wonen, dan moet je wel echt een retard zijn
niet echtquote:
die huisgenoot van je bedoel je?quote:
zal Piles fijn vinden. Heel zijn statistieken verkracht. Hij is net wegquote:Op maandag 15 december 2008 12:48 schreef Puala het volgende:
[..]
jeah, dankje, wist dat ik iets fout had gedaan vanacht
nog niet....nog een uurtje en dan welquote:Op maandag 15 december 2008 12:47 schreef nicomart het volgende:
zitten jullie allemaal te zuipen hier?
Hoezo niet?quote:
Aan de zuip ja?quote:Op maandag 15 december 2008 12:58 schreef Californium het volgende:
[..]
nog niet....nog een uurtje en dan wel
christmas lunchquote:Op maandag 15 december 2008 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aan de zuip ja?
Kerst borrel ofzo?
lekker manquote:Op maandag 15 december 2008 13:05 schreef Californium het volgende:
[..]
christmas lunch
Dus etenen daarna verder zuipen
![]()
Zin in joh
Maare ik kan niet pm-en omdat deze stomme safari wordt afgesloten zodra ik op het knpje pm klik![]()
stomme ouwe Kut-macquote:Op maandag 15 december 2008 13:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
lekker manDat klinkt als een werdag waarvoor ik ook wel zou komen opdagen
Kun je geen firefox op dat ding zetten dan?
ik zie een vraagtekenquote:
Fuck yeah, klinkt zeker nice, dronken voor het avonduurquote:Op maandag 15 december 2008 13:12 schreef Californium het volgende:
[..]
stomme ouwe Kut-macik ga nergens mee kloten...dus geen firefox erop
En zeker een leuke werkdag.... eerst om 10.00 even naar een praatje geluisterd.... efkes een uur 'werken' en dan om 13.00 naar de old bell voor een drankje.... dan om 14.00 bij de New bell (erboven) eten... En dan de kroeg induiken
neequote:Op maandag 15 december 2008 13:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck yeah, klinkt zeker nice, dronken voor het avonduur![]()
Hoe staat t eigenlijk met je laptop joh, nog wat van gehoord?
ik zien hetquote:
Hoezo niet joh, lekekr met een buzz door edinburgh lopen voor het donker, in de winter, is een redelijk unieke ervaring zou ik zo zeggenquote:Op maandag 15 december 2008 13:20 schreef Californium het volgende:
[..]
neeen ik kan niet bellen want ik heb geen beltegoed meer
dus dat ga ik morgen even fixxen en dan bellen
![]()
maar dronken was niet mijn plan eigenlijk
voor het donker?....dat wordt hard drinken..t is hier om 4 uur pikzwart....quote:Op maandag 15 december 2008 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo niet joh, lekekr met een buzz door edinburgh lopen voor het donker, in de winter, is een redelijk unieke ervaring zou ik zo zeggen
Succes daarmee, heb je al een tijd niet meer gesproken namelijk![]()
je laptop, helder lichtquote:Op maandag 15 december 2008 13:25 schreef Californium het volgende:
[..]
voor het donker?....dat wordt hard drinken..t is hier om 4 uur pikzwart....![]()
en wat heeft dat te maken met het feit dat we elkaar al een tijd niet meer hebben gesproken
neequote:Op maandag 15 december 2008 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
je laptop, helder lichtof heb je msn op je mac?
![]()
Daarom, ook nog eens een uitdaging voor 4 uur... zou wel skill zijnMaar ff serieus, klinkt een stuk leuker dan de kerstborrel die ik vrijdag had
Evangeline Lillyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |