Afgelopen weekend voor het eerst weer ingevallen na blessure. Ik denk dat het een combinatie is van hem rustig terug willen laten komen en Park achter Maicon aan laten lopen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:14 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Jup. Rooney voor Park had wel eerder mogen gebeuren. Waarom stond hij niet in de basis eigenlijk ?
Ik meende dat hij Woensdag tegen Fullham al was ingevallen, en hij Zaterdag een hele wedstrijd heeft gespeeld, en in beide gescoord.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:51 schreef DemonCleaner het volgende:
Afgelopen weekend voor het eerst weer ingevallen na blessure. Ik denk dat het een combinatie is van hem rustig terug willen laten komen en Park achter Maicon aan laten lopen.
Klopt inderdaad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:27 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Ik meende dat hij Woensdag tegen Fullham al was ingevallen, en hij Zaterdag een hele wedstrijd heeft gespeeld, en in beide gescoord.
Nu je het zegt dat was Fulham inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:27 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Ik meende dat hij Woensdag tegen Fullham al was ingevallen, en hij Zaterdag een hele wedstrijd heeft gespeeld, en in beide gescoord.
Lennon?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
En weer een prijs![]()
Volgend jaar Lennon er bij en het zou nog beter zijn
Gaaf shirt, met Old Trafford erin verwerkt. Heb het zelf ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Klerenkast uitgemest...
Iemand nog interesse in het thuisshirt van seizoen 1994/1995, maatje XL...
[ afbeelding ]
Mwah, als je hem gister zo ziet voetballen, was sterker dan Evra, leuke speler om naar te kijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:50 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Lennon?![]()
Ik wacht al vier jaar op zijn eerste goede voorzet.
Evra had wel moeite met hem ja. Hij is natuurlijk ook erg snel en hij kan wel passeren, maar hij doet er daarna eigenlijk zelden iets goeds mee. Helaas, anders was het een geweldige speler.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah, als je hem gister zo ziet voetballen, was sterker dan Evra, leuke speler om naar te kijken
Zeker mooi shirt, heb alleen weinig met ManU....quote:Op maandag 2 maart 2009 10:51 schreef zjroentje het volgende:
Gaaf shirt, met Old Trafford erin verwerkt. Heb het zelf ook.
AIG zal denk ik op het uitshirt te zien zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:28 schreef Dos37 het volgende:
Is omdat AIG zwaar in de problemen zit. Maar AIG blijft nog wel tot 2010 volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |