AIG zal denk ik op het uitshirt te zien zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:28 schreef Dos37 het volgende:
Is omdat AIG zwaar in de problemen zit. Maar AIG blijft nog wel tot 2010 volgens mij.
Geen idee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:00 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij gaat het, wat Dos ook zegt, om een nieuwe sponsor in 2010. Dan is wanneer het contract afloopt, en ze hebben bovendien de tijd nodig om nieuwe shirts daarvoor te drukken.
is een eurotje of 25 (incl verzenden) een schappelijke prijs voor je?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef Dos37 het volgende:
Wat vraag je ervoor dan?
quote:Jose Mourinho has sought to spice up Wednesday's clash by saying he could take over as manager at Old Trafford when Sir Alex retires.
Zou 't helpen? Maradonna schijnt in 't verleden ook 'n les van Ben Johnson gehad te hebben, maar z'n sprintkwaliteiten zijn mijns inziens niet echt vooruit gegaan. Z'n kennis in verdovende middelen daarentegenquote:Cristiano Ronaldo has reportedly signed up the fastest man on Earth to help boost his deadly pace. Olympic 100m champ Usain Bolt is planning a trip to Manchester for a training session with the winger.
quote:Engelse interlandloopbaan lonkt voor Gorré jr.
12/03/2009 10:09
Kenji Gorré speelt binnenkort mogelijk voor Engeland Onder-15. De Engelse voetbalbond (FA) heeft de zoon van oud-prof Dean Gorré (foto) gevraagd uit te komen voor de nationale selectie.
De veertienjarige aanvaller van Manchester United staat niet afwijzend tegenover het verzoek van de FA, aangezien hij nog niets heeft vernomen van de KNVB.
'Kenji woont al tien jaar in Engeland, maar heeft een Nederlands paspoort', laat zijn vader weten in De Telegraaf. 'Omdat hij een 'English School Boy' is, mag hij voor de Engelse vertegenwoordigende jeugdteams uitkomen', aldus Gorré senior, die zelf uitkwam voor onder meer Feyenoord, FC Groningen en de Engelse clubs Blackpool en Barnsley. Tegenwoordig is Gorré sr. actief als assistent-trainer bij Southampton.
Gorré jr. speelt sinds 2003 voor Manchester United. Het achtjarige talent kon destijds kiezen tussen Manchester United en stadgenoot Manchester City.
Mwah waarom niet? hebben we in ieder geval een leukere wedstrijd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:01 schreef Dos37 het volgende:
Nou hopen op geen Engelse club. Maar eerst zaterdag
\quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:31 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Pijnlijk![]()
Ik lees nu dat Man Utd nog maar 4 punten voorsprong heeft, maar toch wel met een wedstrijd minder gespeeld, als ik me niet vergis.
Prima loting idd, voor mij vooraf de gewenste tegenstander. Ongelofelijk dat Chelsea gewoon weer tegen Liverpool moet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:41 schreef Dos37 het volgende:
Nou dit is wel een gunstige loting![]()
Hoop wel mochten we zelf doorgaan dat we Arsenal treffen, Villarreal hoef ik niet weer tegen te komen.
en Porto schakelde ons dan wel uit een aantal jaar geleden, dat is natuurlijk niet hetzelfde team.
quote:
quote:Lazio-voorzitter nog steeds woedend op Man Utd
07/04/2009 09:59
Claudio Lotito heeft fel uitgehaald naar Manchester United. De voorzitter van Lazio is nog steeds woedend vanwege het aantrekken van Federico Macheda in september 2007.
Kort na diens zestiende verjaardag contracteerde Man Utd de talentvolle spits. Lotito had Macheda graag bij Lazio gehouden, maar de werkwijze van de Engelse club maakte dit onmogelijk. 'We wisten al dat het een geweldige speler zou worden', reageerde Lotito op het debuut van Macheda. 'We hebben dan ook alles gedaan om hem voor Lazio te behouden. De huidige reglementen zijn een schande voor het voetbal, spelers worden op hun vijftiende al weggelokt.'
Manchester United contracteerde Macheda officieel een week na zijn zestiende verjaardag, maar volgens Lotito bereikte The Mancunians al een akkoord met de spits toen deze nog vijftien was. Het is clubs echter niet toegestaan om spelers jonger dan zestien te contracteren. Lotito moest lijdzaam toezien hoe de Engelse topclub Macheda uit Rome wegplukte.
'De ouders worden miljoenen euro's in het vooruitzicht gesteld', vervolgde de voorzitter van de Biancocelesti. 'Veel spelers komen uit arme families en die worden dus in feite omgekocht. Zolang de spelers nog vijftien jaar zijn kunnen we er helemaal niets tegen doen.'
Als zeventienjarige debutant bezorgde Macheda zijn club Manchester United zaterdag drie punten in het thuisduel tegen Aston Villa (3-2). De jonge Italiaan maakte als invaller de winnende treffer in de blessuretijd van de wedstrijd, waardoor de ploeg van Sir Alex Ferguson koploper blijft.
quote:Manchester United-manager Ferguson vreest Hulk
07/04/2009 09:26
Manchester United speelt dinsdag de heenwedstrijd tegen FC Porto in de kwartfinale van de Champions League. Manager Alex Ferguson vreest de fysieke kwaliteiten van de Portugezen en dan vooral die van spits Hulk. Bovendien kan Sir Alex wellicht niet beschikken over Rio Ferdinand en Anderson.
'Fysiek is FC Porto ijzersterk', vertelt Ferguson aan de vooravond van het duel. 'Ze hebben veel dreiging, vooral van Hulk in de punt van de aanval. Hij is een zeer goede speler. In deze fase van de competitie zou het stompzinnig zijn om te denken dat het makkelijk gaat worden. We zullen vol gas moeten geven.'
De Schotse manager, die als eerste voor de tiende keer een kwartfinale speelt in het kampioenenbal, beschikt over een redelijk fitte selectie. Dimitar Berbatov zal zeker niet meedoen vanwege een enkelblessure. Maandag op de training ontbraken Rio Ferdinand en de Braziliaan Anderson. Beiden zijn met een blessure teruggekeerd van verplichtingen met hun nationale team.
Over de inzetbaarheid van Gary Neville en Ryan Giggs beslist Ferguson op het laatste moment. Afgelopen zondag speelden de veteranen nog negentig minuten tegen Aston Villa. Dat duel won Manchester United met 3-2. In blessuretijd maakte de zeventienjarige Federico Macheda de beslissende treffer. De Italiaanse aanvaller zit voor het duel met FC Porto bij de selectie.
'Ik kan het niet maken om hem buiten de selectie te laten', vertelt de Schot over Macheda. 'Zijn doelpunt heeft de club opgezweept. Tegen Aston Villa waren we breekbaar in defensief opzicht, maar we zijn wel ons eigen spel blijven spelen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |