abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68331089
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:56 schreef Dos37 het volgende:
Gewonnen ja met 2-0 degelijk overwinning geen moment in de problemen. Wes Brown komt er waar aan, dat is weer geluk. Bij mijn bescheiden mening is dat gewoon de nummer 1 rechts achter.
Inderdaad. Rafael is denk ik een goede backup en O'Shea kun je in de hele verdediging kwijt als het nodig is en dus handig om achter de hand te hebben. Neville wordt helaas nooit meer de rechtsback van voor zijn blessure twee jaar geleden.

Tevez zie ik niet blijven volgend seizoen en dat lijkt me voor alle partijen de beste oplossing. Hij is terecht tweede keus achter Rooney en Berbatov, die laatste mag dan wel uit vorm zijn maar heeft het over het hele seizoen goed gedaan, hij pikt zijn goals mee en is erg belangrijk in de aanvalsopbouw. Dan is 30-35 miljoen teveel geld voor Tevez vind ik.

Ik verwacht dat Ferguson naar een goedkopere optie gaat zoeken. Giuseppe Rossi van Villarreal zou kunnen, die schijnt Man Utd voor een beperkte transfersom terug te kunnen kopen. Campbell komt in principe ook nog terug van verhuur, ik zou niet eens heel raar opkijken als Ferguson helemaal geen aanvaller haalt en het met Campbell, Welbeck en Macheda als backups genoeg vindt.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_68334020
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:08 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Tevez zie ik niet blijven volgend seizoen en dat lijkt me voor alle partijen de beste oplossing. Hij is terecht tweede keus achter Rooney en Berbatov, die laatste mag dan wel uit vorm zijn maar heeft het over het hele seizoen goed gedaan, hij pikt zijn goals mee en is erg belangrijk in de aanvalsopbouw.
Ik snap niet zo goed waarom je Berbatov in deze verdedigt. Als je over het hele seizoen bekijkt kun je toch niet ontkennen dat hij gewoon behoorlijk teleurstelt? Vrijwel alle criticasters in Engeland zijn het daarover eens. Daar bestempelen ze hem als een miskoop. In mijn ogen nog te voorbarig, want we weten dat hij fantastisch kan voetballen (en ik hem daarom nog krediet geef). Alleen dat hij dit seizoen te weinig brengt voor het neergelegde geld lijkt me duidelijk.

Hij schiet weinig. Zoekt altijd naar de andere oplossing en vertraagt daardoor meer dan eens de aanval. Verder toont hij geen beleving, werkt hij niet hard. Het is een contrast vergeleken met zijn tijd bij Spurs.

Als ik een keuze zou moeten zou ik op dit moment voor Tevez kiezen voor in de basiself. Die denkt juist meer naar voren en brengt meer explosiviteit.

Voor Berbatov zou het niet slecht zijn om hem een paar wedstrijden op de bank te laten. Dat zal hem prikkelen en doorgaans komen de spelers dan sterker terug.
pi_68334727
Als je denkt dat Berbatov volgend jaar ineens wel een driftig dravertje wordt, dan kan je weleens teleurgesteld worden. Die wat laks ogende houding, is gewoon zijn stijl die past bij zijn specifieke kwaliteiten. Hij is iemand die met name vertrouwd op zijn technische bagage, wat hem ook een redelijk unieke speler maakt. Het komt alleen wat lui over, helemaal als hij dan tussen teckels als Rooney en Tevez loopt.

Hij heeft nou 13 goals in 33 wedstrijden, wat niet superindrukwekkend is, maar ook weer niet dramatisch. Hij heeft ook z'n blessures gehad dit seizoen, wat ook niet bepaald geholpen heeft. Punt is wel dat hij dik boven de 30 miljoen gekost heeft. Voor dat geld zou ik ook wel wat meer effectiviteit verwachten, alleen hij is geen robot die je even moet aanzetten en vervolgens assists en goals oplevert. Ferguson heeft nog wat werk te doen om die voorhoede vloeiend op elkaar te laten afstellen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68335069
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:49 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom je Berbatov in deze verdedigt. Als je over het hele seizoen bekijkt kun je toch niet ontkennen dat hij gewoon behoorlijk teleurstelt? Vrijwel alle criticasters in Engeland zijn het daarover eens. Daar bestempelen ze hem als een miskoop. In mijn ogen nog te voorbarig, want we weten dat hij fantastisch kan voetballen (en ik hem daarom nog krediet geef). Alleen dat hij dit seizoen te weinig brengt voor het neergelegde geld lijkt me duidelijk.
Dat laatste klopt wel, maar dat komt omdat Man Utd zo veel voor hem betaald heeft. Kan hij zelf verder ook niet zo veel aan doen. Miskoop gaat in ieder geval nog veel te ver. Hij had een wat moeizame start maar ging daarna steeds beter draaien. Toen kreeg hij echter een blessure en hij heeft de pech dat hij in een matig draaiend team terugkwam. Vervolgens neemt hij een flutpenalty tegen Everton en dan komt er inderdaad kritiek. Neem ik niet serieus, als je bijvoorbeeld ook ziet wat er over Macheda geschreven werd na zijn goal tegen Aston Villa. De pers stelt dingen wat extreem omdat dat veel interessanter is.
quote:
Hij schiet weinig. Zoekt altijd naar de andere oplossing en vertraagt daardoor meer dan eens de aanval. Verder toont hij geen beleving, werkt hij niet hard. Het is een contrast vergeleken met zijn tijd bij Spurs.
Hij mag inderdaad wat sneller schieten soms. Hij oogt lui, maar Berbatov maakt zijn meters wel. Hij doet dat alleen niet zoals andere spelers door uit zijn positie te lopen of achter ballen aan te rennen die hij zelf verkeerd aanneemt. Deed hij bij Spurs ook al niet trouwens.
quote:
Als ik een keuze zou moeten zou ik op dit moment voor Tevez kiezen voor in de basiself. Die denkt juist meer naar voren en brengt meer explosiviteit.

Voor Berbatov zou het niet slecht zijn om hem een paar wedstrijden op de bank te laten. Dat zal hem prikkelen en doorgaans komen de spelers dan sterker terug.
Tevez heeft dit seizoen, wanneer hij wel de kans kreeg, een aantal hopeloos slechte wedstrijden gespeeld. Hij heeft vrijwel niet gescoord dit seizoen en brengt ook weinig wat assists betreft. Explosiviteit heeft hij inderdaad meer dan Berbatov, maar dat brengt Rooney ook al. Berbatov lijkt me ook niet het type wat je prikkelt door hem op de bank te zetten, die heeft juist vertrouwen nodig denk ik.
pi_68342709
Speelde Berbatov bij de Spurs trouwens in zijn eentje in de spits, of stond hij daar ook met iemand anders in de aanval ?
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:26:43 #281
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68342802
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:22 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Speelde Berbatov bij de Spurs trouwens in zijn eentje in de spits, of stond hij daar ook met iemand anders in de aanval ?
Met Keane en Defoe ook nog
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:27:49 #282
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68342823
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dit seizoen maakt hij weliswaar een seizoen door met ups en downs maar het blijft een speler die steeds met zoveel passie en werklust iedere wedstrijd het beste ervan probeert te maken. En zo'n Berbatov die bijna niks goeds doet dit seizoen mag lekker blijven aanmodderen.

Ongelooflijk.
Wat voor clubs uit Spanje zouden hem willen?
pi_68361643
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:52 schreef zjroentje het volgende:
O'Shea en Neville nu weer geblesseerd ....
quote:
Blessures van Neville en O'Shea vallen mee

De blessures van Manchester United-verdedigers Gary Neville en John O'Shea blijken minder ernstig dan verwacht.

Het duo viel uit in de wedstrijd tegen Portsmouth (2-0). Meteen werd gedacht aan het einde van het seizoen voor beide spelers.

Het blijkt nu echter allemaal mee te vallen. Neville is geblesseerd aan zijn voet en kan over twee weken zijn rentree al maken. Beide halve finales in de Champions League tegen Arsenal zal hij hierdoor moeten missen.

O'Shea zal deze wedstrijden wel kunnen spelen. Sterker nog, zaterdag kan hij de thuiswedstrijd tegen Tottenham Hotspur al spelen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:12:46 #284
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_68363345
kaka kon wel ns komen deze zomer.. Tevez verkopen
pi_68363446
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:12 schreef Grimm het volgende:
kaka kon wel ns komen deze zomer.. Tevez verkopen
Tevez is nog niet gekocht he, er staat 'n prijs van 40 mln of zo voor 'm als Man Utd 'm wil houden. Ik denk dat 't geld beter besteed kan worden in ieder geval
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:25:05 #286
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_68363616
beetje vage constructie..
pi_68364191
Hij wordt eigenlijk nog gehuurd he, Man U heeft gewoon de eerste optie tot koop met 'n vastgesteld bedrag. Wordt wel vaker gedaan

Alleen is Tevez niet uitgeleend door 'n andere club, maar door 'n bedrijf (MLI of MSI o.i.d.?). Dit is vanaf 't gedoe rondom deze "transfer" verboden, als ik me niet vergis.
  maandag 27 april 2009 @ 11:06:22 #288
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68416773
quote:
Giggs lands PFA gong

Ryan Giggs was named the Professional Footballers’ Association (PFA) Players’ Player of the Year at a gala dinner in London on Sunday night.

Giggs, 35 and enjoying his 19th season in the top flight, has never previously won the award – voted by fellow professionals – but pipped team-mates Nemanja Vidic, Edwin van der Sar, Rio Ferdinand and Cristiano Ronaldo, as well as Liverpool’s Steven Gerrard to this year’s gong.

"It's right up there with personal accolades," Giggs admitted. "It's the best to have as it's voted by your fellow players.

"I've been fortunate to win a lot of trophies - I won the young player award twice - but this is the big one."

Renowned in the world game as one of the best left wingers to ever take to the pitch, Giggs has operated largely as a central midfielder this season.

Despite the positional change, the Welshman has proved just as effective – these days it’s his guile, craft and ability to pick a pass that opens up opposition defences.

Speaking at the gala dinner, Giggs recognised the contribution United boss Sir Alex Ferguson has had on his development.

"The manager has been massive in my career, from when I first met him when I was 13," he said. "That's over 20 years and he knows me better than anyone and our relationship has been brilliant and just gets better.

"I've been so fortunate to have such a great career in so many great teams. It's not even worth thinking about what it would have been like without the manager."

Giggs is the 32nd different player to win the award and takes the crown from fellow United star Cristiano Ronaldo, who won both the senior and young-player awards last term.
Giggs
  maandag 27 april 2009 @ 11:09:19 #289
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68416858
United winners
1988/89 - Mark Hughes
1990/91 - Mark Hughes
1991/92 - Gary Pallister
1993/94 - Eric Cantona
2000/01 - Teddy Sheringham
2001/02 - Ruud van Nistelrooy
2006/07 - Cristiano Ronaldo
2007/08 - Cristiano Ronaldo
2008/09 - Ryan Giggs

op manutd.com staat deze lijst die klopt niet, 1999-2000 won Keane de PFA
pi_68417709
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:06 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Giggs
Congrats.
Striving to be more than average.
pi_68421683
Ik had toch liever gezien dat ie naar Vidic ging. Giggs had gewoon één of andere Career Award moeten krijgen, want dat is dit nu eigenlijk ook meer.
pi_68423192
Las dat hij nou op 799 wedstrijden staat voor United, maar dacht dat hij de 800 gehaald had met de CL finale vorig jaar?

Niettemin: Giggs
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 27 april 2009 @ 14:57:11 #293
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68423905
nee met de finale haalde ie Charlton in.
pi_68423985
O ja. Wist wel dat er iets was met die CL finale.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 27 april 2009 @ 15:28:32 #295
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68425124
Het grote Manchester United topic deel 1

mooie reacties vanaf hier in het eerste United topic. Over held Giggs
pi_68431445
quote:
Man United breekt contract indrukwekkende Rafael open

27/04/2009 15:24

Rafael da Silva maakt tijdens zijn eerste seizoen indruk op manager Alex Ferguson. Manchester United heeft als beloning zijn contract opengebroken.

'Iedereen bij deze club is bijzonder onder de indruk en opgewonden over zijn eerste jaar als prof', zegt Ferguson op de website van de koploper in de Premier League. 'Met zijn enthousiasme en avontuurlijke spel is Rafael een typische speler van Manchester United.'

Rafael da Silva kwam in januari 2008 van Fluminense over naar Manchester United. De achttienjarige Braziliaanse rechtsback, die in dertien wedstrijden één keer heeft gescoord, had een contract tot medio 2011. Manchester United heeft die verbintenis opengebroken en met twee jaar verlengd.
Leuk voor 'm, hij valt me ook zeker niet tegen
pi_68431670
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:43 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Leuk voor 'm, hij valt me ook zeker niet tegen
Contract van z'n tweelingbroertje (Fabio) is toch ook verlengd...
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 27 april 2009 @ 20:25:41 #298
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68435244

Die 2 lijken zo erg op elkaar, als er 1 geschorst is kun je gewoon de ander onder die naam opstellen
pi_68439849
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:25 schreef Dos37 het volgende:
[ afbeelding ]

Die 2 lijken zo erg op elkaar, als er 1 geschorst is kun je gewoon de ander onder die naam opstellen
Gaat niet werken als ze op 2 verschillende posities spelen
Striving to be more than average.
pi_68444367
De linkse kijkt wat wazig, misschien kun je ze daardoor uit elkaar houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')