Eindelijk wat goed nieuws hopelijk gaat alles via plan. Een fitte selectie kunnen we wel gebruiken aan het eind van de competitie.quote:Rio unlikely to face Black Cats
Rio Ferdinand is back in training, but Sir Alex Ferguson is already planning for the England international to miss United's visit to Sunderland.
The influential centre-back has missed the Reds' last two games, but he is more likely to return in next Wednesday's clash with Porto than on Saturday.
With Jonny Evans also struggling with an ankle injury, Sir Alex told his pre-match press conference that John O'Shea could partner Nemanja Vidic in the centre of defence against the Black Cats.
The potential for more defensive re-shuffles is tempered by the availability of Wayne Rooney for the trip to Wearside, with Sir Alex laughing off suggestions that he would miss the match with a rib injury.
There are also comebacks looming for Rafael and Wes Brown which, along with the impending returns of Ferdinand and Dimitar Berbatov, gives the Reds' squad a healthier appearance.
"Rio started running today," said Sir Alex. "Rafael started training on Tuesday - he will be available for next weekend, and Wes will start football training next week."
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eindelijk wat goed nieuws hopelijk gaat alles via plan. Een fitte selectie kunnen we wel gebruiken aan het eind van de competitie.
Ik denk dat Evans en Vidic elkaar beter aanvullen eigenlijk, puur als type speler dan. Maar Ferdinand is wel hard nodig nu, de verdediging is al een paar weken een puinhoop en dat kan hij normaal gesproken het best neerzetten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:28 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop echt zo dat Ferdinand morgen wel meespeelt. Ik heb het gevoel dat Ferdinand toch wel belangrijker is dan Vidic.
Ferdinand+Vidic= Super duo weten precies wie wat doet enzo.
Ferdinand+Evans=Is goed omdat Ferdinand Evans geweldig weet te coachen en te sturen.
Vidic+Evans= Redelijk tot matig, omdat Vidic Evans niet goed neerzet.
Zo denk ik het tenminste een beetje
The Quintuple zelfsquote:Op donderdag 16 april 2009 17:53 schreef zjroentje het volgende:
De Quadruple dus nog steeds mogelijk.
Dit seizoen maakt hij weliswaar een seizoen door met ups en downs maar het blijft een speler die steeds met zoveel passie en werklust iedere wedstrijd het beste ervan probeert te maken. En zo'n Berbatov die bijna niks goeds doet dit seizoen mag lekker blijven aanmodderen.quote:Tevez verlaat ManUnited in de zomer
De Argentijnse spits Carlos Tevez zal Manchester United komende zomer bijna zeker verlaten. Tevez komt aan het eind van zijn twee-jarige verhuurperiode en voelt er weinig voor zijn contract te verlengen nu hij in de pikorde achter de Bulgaarse spits Dimitar Berbatov terecht is gekomen.
Tevez zei gisteren dat hij aanbiedingen heeft uit Spanje en andere competities. In een radio-interview werd hem gevraagd of dit zijn laatste seizoen is.
,,Ik denk het wel,’’ antwoordde Tevez. ,,Ik heb er geen zin in de ene week wel te spelen en de volgende week weer op de bank te zitten. Zelfs als je hier drie goals maakt in een wedstrijd, ben je niet van een plek verzekerd. En aan het eind van het komende seizoen is ook het WK in Zuid-Afrika. Daar wil ik bij zijn.’’
heb je helemaal gelijk. Jammer dat hij weg zal gaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit seizoen maakt hij weliswaar een seizoen door met ups en downs maar het blijft een speler die steeds met zoveel passie en werklust iedere wedstrijd het beste ervan probeert te maken. En zo'n Berbatov die bijna niks goeds doet dit seizoen mag lekker blijven aanmodderen.
Ongelooflijk.
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:52 schreef zjroentje het volgende:
O'Shea en Neville nu weer geblesseerd ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |