yup, dat is de grap.quote:Op zondag 14 december 2008 21:29 schreef nuggetkip het volgende:
Jah die slaat ook nergens op zijn ze broer en zus ??????
Ja ik ookquote:Op zondag 14 december 2008 22:34 schreef porsche1 het volgende:
Van die leen reclames, van leen nu en ontvang zoveel rente... Daar heb ik zo hekel aan, die hoer met die kut stem.
die oreo is wel grappig, of die van komt wel goed schatje.quote:Op zondag 14 december 2008 22:36 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ja ik ook
en deze
HAHAHAHAHA OH SHIT !!1 MULTRA KILL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 23:13 schreef porsche1 het volgende:
hooi core
sorry mijn vriendquote:Op zondag 14 december 2008 23:16 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
![]()
porsche1, dit is eigenlijk geen slowchat, hier graag ontopic aub!
Die reclame ken ik niet!quote:Op maandag 15 december 2008 01:17 schreef Guidow het volgende:
pannekoek
iddquote:Op zondag 14 december 2008 22:48 schreef IkkuhNL het volgende:
Reclames van Afrika waarvoor je moet SMSen om kinderen minder polio/Aids/Kanker/enz. te geven.
En van die ''SMS GEER ON NAAR 5678'' reclames
quote:Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef zarGon het volgende:
Iets 'te erg vinden' is toch dat je de reclame juist goed vindt? Zo van, die reclame was zo erg, dat ik de reclame goed vond.
Die irritante stem valt nog wel mee, maar ze spreekt zo irritant als ze van de autocue leest.quote:Op maandag 15 december 2008 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Die reclame van Sonja Bakker (niet die van Bolletje of het wasmiddel) waarin ze mensen oproept om mee te doen aan haar nieuwe programma. Wat een enorme irritante kutstem heeft dat viswijf zeg!
Idd... Maar wie heeft er nou A4'tjes en viltstiften op het toilet liggen?quote:Op maandag 15 december 2008 17:08 schreef appeltjap het volgende:
En natuurlijk dat kind van brise-one-touch is zwaar kut
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |