abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64014309
Game on!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 december 2008 @ 20:55:42 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64014344
oeh, de bosbessensorbetchampagneglazen van de AH zijn goedgekeurd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64014467
oh, wow, glazen speciaal voor bosbessensorbetchampagne! da's bijzonder. was de bosbessensorbetchampagne zelf ook te pruimen? (ik moet er nu niet aan denken trouwens, ben al blij dat m'n bordje rijst erin blijft).

snoops, heel solidair van je, ook al ziek aan 't worden. beterschap he!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 december 2008 @ 21:03:35 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64014570
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:59 schreef bixister het volgende:
oh, wow, glazen speciaal voor bosbessensorbetchampagne! da's bijzonder. was de bosbessensorbetchampagne zelf ook te pruimen? (ik moet er nu niet aan denken trouwens, ben al blij dat m'n bordje rijst erin blijft).

snoops, heel solidair van je, ook al ziek aan 't worden. beterschap he!
nouja t waren plastic champagneglazen
met daarin bosbessensorbet. en die was goed te pruimen!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 14 december 2008 @ 21:04:09 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64014603
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:51 schreef huuphuup het volgende:
Ja, haha, dan gaat de score ineens omlaag hè ik ken het gevoel
Zelfs als ik met de Disney-vragen mocht spelen, kon ik het niet winnen. En hij had dan de Genius-edition .
KuikenGuppy
  zondag 14 december 2008 @ 21:04:45 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64014622
Ai Bix, klinkt nog niet best bij jou...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 december 2008 @ 21:05:32 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64014647

* ook ziekenbank opzoekt

Gezellig nog een verkoudheid cadeau gekregen bij mijn bronchitis 't Was feest vannacht omdat we in Haarlem waren en ik daar met Christan in één bed sliep. Combinatie van hoestbuien en een jongetje dat je fanatiek de hele nacht uit bed probeert te duwen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 14 december 2008 @ 21:18:30 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64015108
ah, hier zit ik goed met mijn MacBookPro
en als ik naar rechts kijk zie ik een 'gewone' MacBook.. en achter me staat nog een 'oude' MacBook..

En afgelopen week zat ik eventjes op een windows-pc.. en ik maar zoeken naar dat rode kruisje in de linkerbovenhoek.. Ik was even 'vergeten' dat die in windows rechts zit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_64015322
hihi
E.T. en Swets Mac to the Max

@Burdie, ja, mijn zusje mocht vroeger de vragen eerst proberen te beantwoorden en daarna mocht ik pas en ik won áltijd haha, best sneu eigk voor haar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 14 december 2008 @ 21:28:35 #10
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64015424
ik had ook nog een iMac..
Dat was toen we nog gewoon een computerhok hadden met vaste computers enzo.. Nu is dat ingepikt door nageslacht

En ik heb ook Office2008.. en een hekel aan MS-progs
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_64015464
Aww, kopje thee, fruithapje en warme kruik voor alle zieken hier Beterschap!
Ik ben ook ziekig, maar ben er nog niet uit of ik ziek ben of gewoon zwanger
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_64015478
hier ook een kleine Apple-verzameling: MacBook Pro, Mac Mini, Cinema Display, en 2 iPhones . En ik hoef inderdaad ook nooit meer anders. Als ik op een windows-bak werk, ben ik altijd op zoek naar m'n Exposé in de linkerbovenhoek .

Echt bizar hoeveel mensen er ziek zijn trouwens..
pi_64015521
Eigenlijk hè...
eigenlijk zou ik gewoon een keer een macbook moeten adopteren van iemand voor een weekje om te zien of het echt zo lekker werkt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 14 december 2008 @ 21:31:54 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64015541
Toen ik bij jullie aan het oppassen was destijds E.T. heeft het een uur geduurd voor ik eindelijk het internet gevonden had. En toen maar weer snel uitgezet, snapte er helemaal niets van.
pi_64015574
huup: dan weet je in elk geval zeker of het niets voor je is (maar dat kan ik me haast niet voorstellen ).
BE
pi_64015607
oei rewimo, nog meer verkoudheid. en ook nog uit je eigen bed geduwd worden. fijne combinatie. beterschap!

BE, het wisselt een beetje hoor, ben nog wel erg slapjes maar 't gaat redelijk vind ik. vanavond nog minimaal 1 verslag nakijken, dan mag ik gaan slapen. het goede nieuws: Anna is wel weer thuis en heeft vanmiddag goed geholpen met het versieren van de kerstboom.O+ Piet was de afgelopen dagen steeds heel stoer aan 't zeggen dat ie "Anna helemaal niet miste" maar hij wás me toch door 't dolle heen toen ze weer thuis was. echt zo lief.
pi_64015659
Nouja, het is wel zo.
Ik bedoel, ik geloof best dat Mac allemaal prima werkt enzo, maar het is wel wennen. Zeker als je niet anders dan windows gewend bent enzo. En om er echt een beetje de feel mee te krijgen en goed te kunnen beoordelen of zoiets écht fijn werkt voor je, zou je dus gewoon zo'n ding een weekje moeten gebruiken. (denk ik)

Overigens mis ik wel mn iPod en zit ik ernstig te overwegen om een nieuwe te kopen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 14 december 2008 @ 21:36:44 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64015698
Wat leuk dat ze elkaar dan zo missen Bix. Lief!
pi_64015850
Mmm leuk.... ik lees dit topic nu met macbook op schoot. (als peutertje in dromenland zit)
Ja geloof me, het is een heerlijke laptop om op te werken en surfen!
En ja, thee en cake gaat er altijd bij in!
  zondag 14 december 2008 @ 21:43:46 #20
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64015931
Dan smelt je toch als mama Bix
Lekker douchen!
  zondag 14 december 2008 @ 21:46:28 #21
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64016032
Kijk, en dát lijkt me nu zo leuk aan twéé kinderen!

Beterschap voor alle ziekepieken...
En alvast gefeli voor Guuz!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 december 2008 @ 21:47:17 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64016068
Bix, lekker stel heb je toch

Morgen komt hier de kerstboom. Christan en ik hebben ons zaterdag bij Ikea lekker uitgeleefd op de kerstafdeling En uit de koopjeshoek heb ik een led-kerstster weggesleept, die hangt al voor het raam

De rechtse, lekker fout

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 14 december 2008 @ 21:47:26 #23
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64016077
je typo BE!
Ik zit de kerstkaarten te schrijven, wie er ook een wil mag me pm-en
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 14 december 2008 @ 21:48:00 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64016093
Ja he, dat was dus precies wat mij net ook door mijn hoofd schoot Moonah.
pi_64016146
Ik heb echt een hekel aan macdingen Op school hadden we die dingen, en de gewone pc;s waren altijd bezet en die imacs dus niet. Nou ik werd altijd gillend gek ervan

Zal best een kwestie van wennen zijn, maar ik waag me er niet aan

Lief van Piet en Anna Ik wil later ook zulke kinderen (Alleen dan in meisjes vorm volgens mij werkt dat ook niet, hehe als ik kijk naar mijn zus en mij)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')