quote:Op zondag 28 december 2008 22:45 schreef Renesite het volgende:
PM me ff in welke winkel hij te koop is dan. Ik ben erg benieuwd. Ik vind namelijk persoonlijk dat MAC totaal niet goed werkt!!!
Waar de fuck is de rechtermuisknop in het macverhaalquote:Op zondag 28 december 2008 22:59 schreef kamustra het volgende:
[..]Je beseft toch dat je hiermee totaal buiten de rij van tevreden Mac-gebruikers loopt en je je nu eeuwig zult moeten schamen? Al die mac-gebruikers zijn nu woedend op je
![]()
Ik heb zelfs nog nooit een apple van dichtbij gezien(Alleen in de mediamarkt, dat dan weer wel
)
Jij dacht dat je helemaal de bom diggy was met computers, blijk je alleen met Windows om te kunnen gaan. Ownedquote:Op zondag 28 december 2008 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een klasgenootje heeft zo'n ding, ik was helemaal de weg kwijt, ik moest dr helpen met dr draadloze internet. Waar is start > internetverbindingen!!!!
Of zo'n EEEpc met linux. wtf?quote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij dacht dat je helemaal de bom diggy was met computers, blijk je alleen met Windows om te kunnen gaan. Owned
Ik was zo totally de weg kwijt dudeeee!quote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is wat he... blijken er meer OS'en in de wereld te zijn dan Windows
Nou maar hopen dat je later niet ergens gaat studeren waar ze Solaris-machines hebben staan. Of een bedrijf waar je met VMS of BSD moet werken. Dat wordt ff zoeken naar het blauwe E'tje.quote:Op zondag 28 december 2008 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was zo totally de weg kwijt dudeeee!
Firefoxquote:Op zondag 28 december 2008 23:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat je later niet ergens gaat studeren waar ze Solaris-machines hebben staan. Of een bedrijf waar je met VMS of BSD moet werken. Dat wordt ff zoeken naar het blauwe E'tje.
Ik werk er sinds een maand of 2 mee, en ik vind het best okquote:Op zondag 14 december 2008 19:25 schreef Willaaam het volgende:
[..]
De ribbon-interface... Misschien wel de grootste faal van microsoft in een lange, lange tijd. Ik ben nog niemand tegen gekomen die vertelde, wauw, dat is overzichtelijk en handig!
Elke nieuwe versie van Windows beloofd zo'n revolutie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef hierissieweer het volgende:
Windows 7 zou toch de grote revolutie moeten worden met een nieuwe kernel en het makkelijk kunnen vinden bij zoekopdrachten, grotere stabiliteit, waar is dat allemaal gebleven?
Heb jij die kernel kunnen inzien dan??quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef hierissieweer het volgende:
Windows 7 zou toch de grote revolutie moeten worden met een nieuwe kernel en het makkelijk kunnen vinden bij zoekopdrachten, grotere stabiliteit, waar is dat allemaal gebleven?
He het gaat om de uitblijvende revolutiequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb jij die kernel kunnen inzien dan??
Kicke
MS zegt zelf dat Windows 7 voortborduurt op Vista en dat het geen revolutionaire vernieuwingen bevat. Daarom werken Vista drivers bijvoorbeeld ook gewoon in Windows 7.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb jij die kernel kunnen inzien dan??
Kicke
Ik neem aan dat je WinFS bedoelt, het filesysteem gebaseerd op een relationele database, een feature die eigenlijk in Vista had moeten zitten, maar uiteindelijk is geschrapt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef hierissieweer het volgende:
hmm aanschafwaardig dus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:09 schreef erikkll het volgende:
Ik heb met windows 7 mogen werken, in een virtuele machine weliswaar, maar het is echt _veel_ sneller dan vista. Wat zeg ik, misschien nog wel sneller dan XP!
virtuele machine is een stukje software die er voor zorgt dat je binnen een draaiend OS een ander OS kunt testen / draaien.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm aanschafwaardig dus.
Hoe werkt dat gebeuren met een virtuele machine eigenlijk
en dat werkt gewoon snel en moet je het dan alsnog installeren of draait het dan van cdquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:30 schreef dop het volgende:
[..]
virtuele machine is een stukje software die er voor zorgt dat je binnen een draaiend OS een ander OS kunt testen / draaien.
zie het als een browser scherm in windows waar binnen een ander besturingssysteem draait.
google eens op vmware
[ afbeelding ]
windows als VM onder Linux
[ afbeelding ]
vista als VM onder xp
of je download virtual pc 2007 gratis van de MS site en dan kan je daar je os'en in installeren vanaf iso's.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en dat werkt gewoon snel en moet je het dan alsnog installeren of draait het dan van cd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |