quote:Op maandag 15 december 2008 07:08 schreef fransbreda het volgende:
Linkje naar de beta aub, wel zo makkelijk in dit topic.
Dit is toch geen warez maar gewoon een beta?quote:Op maandag 15 december 2008 08:38 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
warezlink mogen niet op Fok!
Check je PM!
Geen publieke beta.quote:Op maandag 15 december 2008 08:40 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Dit is toch geen warez maar gewoon een beta?
Ja en calc.exe is nu multiline he!quote:Op zondag 14 december 2008 20:59 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wordpad en paint. De vlaggeschepen van Microsoft.
Ja, zeer fijn met die tekst er dwars doorheen....quote:Op maandag 15 december 2008 08:44 schreef Raamkonijn het volgende:
http://www.ctforumgroup.com/forum/viewtopic.php?f=150&p=25229
ZEER FIJNE SCREENSHOTS!
Behalve Ribbon bij Paint en Notepad weinig schokkends.quote:Op maandag 15 december 2008 08:44 schreef Raamkonijn het volgende:
http://www.ctforumgroup.com/forum/viewtopic.php?f=150&p=25229
ZEER FIJNE SCREENSHOTS!
quote:Op zondag 14 december 2008 19:10 schreef Merkie het volgende:
De quick launch toolbar is verdwenen. In plaats hiervoor kan je bepaalde programma's aan de taakbalk vastpinnen. Dat gaat simpelweg via rechtermuisknop > Pin to taskbar. Op deze manier blijft het programma ook in de taakbalk staan als het programma is afgesloten.
dan let je niet goed opquote:Op zondag 14 december 2008 19:25 schreef Willaaam het volgende:
[..]
De ribbon-interface... Misschien wel de grootste faal van microsoft in een lange, lange tijd. Ik ben nog niemand tegen gekomen die vertelde, wauw, dat is overzichtelijk en handig!
Zover tot nu toe alles bekeken is heeft 7 meer de code van vista dan van xp...quote:Op maandag 15 december 2008 17:36 schreef Devrim_ het volgende:
Je hebt geen flikker aan de screenshots aangezien er bij Windows 7 de veranderingen vooral onder de motorkap zullen plaats vinden.
Microsoft wilt de looks van Vista en de snelheid (en stabiliteit) van XP
quicklaunch staat toch ook in de taakbalk of ben ik nu gekquote:Op maandag 15 december 2008 18:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
![]()
Ik heb snel geteld iets van 50 progjes in mn quicklaunch staan en vind dat fijner werken dan via t start menu, ik moet er niet aan denken dat al die icoontjes in mn taakbalk staan, dan hou ik, vrees ik, geen taakbalk meer over.![]()
mooie OP trouwens!
Dan hoef je niet alles te minimizen voordat je een nieuw programma op kan starten. Ik heb er ook een aantal zoals Opera, uTorrent, MSN enzo staan. Dat gaat veel sneller.quote:Op maandag 15 december 2008 19:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
quicklaunch staat toch ook in de taakbalk of ben ik nu gek
Overigens is de enige reden dat ik vista er niet af gegooid heb de heerlijke zoek functie die overal benaderbaar is dat werkt zoveel sneller dan je hele lijst programma`s afstruinen.
Overigens waarom doen mensen zoveel dingen in die taakbalk smijten daar is toch gewoon je desktop voor bedoeld om shortcuts op te zetten
dan heb je er maar 1 nodig, ik gebruik dat ding trouwens nooit neemt alleen maar ruimte inquote:Op maandag 15 december 2008 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan hoef je niet alles te minimizen voordat je een nieuw programma op kan starten. Ik heb er ook een aantal zoals Opera, uTorrent, MSN enzo staan. Dat gaat veel sneller.
Ach, als je een beetje computermonitor hebt (ik heb 22") dan heb je toch ruimte zat.quote:Op maandag 15 december 2008 20:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dan heb je er maar 1 nodig, ik gebruik dat ding trouwens nooit neemt alleen maar ruimte in
Ja klopt dat ie ook in je taakbalk staat maar die is verkleinbaar tot 4 iccontjes en een klikje ernaast geeft een waslijst van snelkoppelingen met dingen die ik veel gebruik, ik hou mn desktop liever helemaal leeg:quote:Op maandag 15 december 2008 19:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
quicklaunch staat toch ook in de taakbalk of ben ik nu gek
Overigens is de enige reden dat ik vista er niet af gegooid heb de heerlijke zoek functie die overal benaderbaar is dat werkt zoveel sneller dan je hele lijst programma`s afstruinen.
Overigens waarom doen mensen zoveel dingen in die taakbalk smijten daar is toch gewoon je desktop voor bedoeld om shortcuts op te zetten
Nogal logisch, Vista is technisch gezien een heel modern OS, waarom terug in de tijd naar 2001? Het is alleen nog wat langzaam en log, hoewel ik daar persoonlijk eerlijk gezegd weinig van merk. Mensen vergeten dat de basis van Vista gewoon prima is en het dus heel logisch is om daar verder mee te werken. Een groot deel van de haat jegens Vista komt ook vanwege slechte driver-support in het begin, en gezien het feit dat alle Vista-drivers ook op W7 zullen werken zal die aversie achterwege blijven bij Windows 7.quote:Op maandag 15 december 2008 19:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zover tot nu toe alles bekeken is heeft 7 meer de code van vista dan van xp...
En die houd je leeg, omdat..quote:Op maandag 15 december 2008 20:47 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ja klopt dat ie ook in je taakbalk staat maar die is verkleinbaar tot 4 iccontjes en een klikje ernaast geeft een waslijst van snelkoppelingen met dingen die ik veel gebruik, ik hou mn desktop liever helemaal leeg:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |