Nee? Ik vind dat echt de reden dat Vista tientallen keren beter is dan XP. Door het startmenu navigeren op zoek naar programma's vind ik echt een omslachtige en primitieve manier van programma's starten...quote:
Gebruik daar altijd uitvoeren voor in het klassieke menu. Vond dat nieuwe startmenu wel beter dan in XP, maar nog steeds niet echt fijn werken.quote:Op zondag 14 december 2008 21:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee? Ik vind dat echt de reden dat Vista tientallen keren beter is dan XP. Door het startmenu navigeren op zoek naar programma's vind ik echt een omslachtige en primitieve manier van programma's starten...
Zie niet wat er in de opmaak veranderd is tov 2k3. Opmaak met titles headers etc. kon al jaren.quote:Op zondag 14 december 2008 20:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
De interface is vele malen efficiënter en het gebruik van stijlen is zeer eenvoudig. Met Office 2007 kan je met 3½ klik je complete layout veranderen. Als je goed gebruikt maakt van dingen als Titel, Kop1 en Kop2 dan hoef je je niet druk te maken over de layout van je document als je aan het typen bent, heel handig. Maar goed, dit is geen Office 2007-topic dus een beetje offtopic.
Jouw geliefde quick search is er nog steeds hoor. En ik vind het ook erg handigquote:Op zondag 14 december 2008 21:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee? Ik vind dat echt de reden dat Vista tientallen keren beter is dan XP. Door het startmenu navigeren op zoek naar programma's vind ik echt een omslachtige en primitieve manier van programma's starten...
quote:Op maandag 15 december 2008 07:08 schreef fransbreda het volgende:
Linkje naar de beta aub, wel zo makkelijk in dit topic.
Dit is toch geen warez maar gewoon een beta?quote:Op maandag 15 december 2008 08:38 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
warezlink mogen niet op Fok!
Check je PM!
Geen publieke beta.quote:Op maandag 15 december 2008 08:40 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Dit is toch geen warez maar gewoon een beta?
Ja en calc.exe is nu multiline he!quote:Op zondag 14 december 2008 20:59 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wordpad en paint. De vlaggeschepen van Microsoft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |