ze worden er toch voor betaald? Als het ze niet aanstaat zoeken ze maar een andere jobquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:35 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Simpele oplossing: NEE/NEE.
Zodra er niets op je deur staat gaat hij ervan uit dat hij in weer en wind voor jou je kutfoldertjes moet rondbrengen, mag best beloond worden gezien het KUTwerk is.
Ja, die 2 maanden zomer hier in Nederland. Bij mij zijn toch meer de herfststormen en sneeuwbuien blijven hangen. Waar je zelfs in je regenpak helemaal doorweekt thuiskwam omdat het water door je mouwen en je nek naar binnen was gelopen. Of dat je fiets vastliep door de sneeuw die aan je band bleef plakken en onder je spatbord ophoopte. En natuurlijk de windvlagen waardoor je fiets omknalde en de kranten door de straat vlogen. Maar er waren ook een paar mooie zomerse ochtenden ja... een paarquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:26 schreef Rikketik het volgende:
Maar wat is er nu lekkerder dan door de frisse ochtendlucht lopen? Muziekje op, krantjes in de hand, de zonsopgang bekijken...
Haha. Ik heb zelf niet zoveel ervaring met slecht weer om eerlijk te zijn. Ik heb driekwart jaar de krant rondgebracht, vanaf begin herfst tot begin zomer. Heb wel wat regen te verduren gehad, maar het was nooit buitensporig erg. En in de herfst en lente werd het altijd licht als ik op de helft van mijn krantenwijk was, dus dat was prettig lopen. Zeker met mooie roze luchten.quote:Op zondag 21 december 2008 17:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, die 2 maanden zomer hier in Nederland. Bij mij zijn toch meer de herfststormen en sneeuwbuien blijven hangen. Waar je zelfs in je regenpak helemaal doorweekt thuiskwam omdat het water door je mouwen en je nek naar binnen was gelopen. Of dat je fiets vastliep door de sneeuw die aan je band bleef plakken en onder je spatbord ophoopte. En natuurlijk de windvlagen waardoor je fiets omknalde en de kranten door de straat vlogen. Maar er waren ook een paar mooie zomerse ochtenden ja... een paar
quote:Op zondag 21 december 2008 17:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Als het een knappe knul is aan de deur, gewoon ff pijpen istie ook erg blij mee hoor!
Het hoeft niet altijd geld te zijn dat hen gelukkig maakt.
Ik denk ik plaats de tip hier maar even...
Ik had meerdere krantenwijken en dan valt het best wel meequote:Op zondag 21 december 2008 19:02 schreef drumstickNL het volgende:
Een krantenjongen krijgt maar weinig loon hoor.
Ik kan zo 50 dingen opnoemenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:26 schreef Rikketik het volgende:
Maar wat is er nu lekkerder dan door de frisse ochtendlucht lopen? Muziekje op, krantjes in de hand, de zonsopgang bekijken...
Je bent dus duidelijk een zijkwijfquote:Op maandag 22 december 2008 17:11 schreef Mainport het volgende:
Net weer zo'n schooier aan de deur. Het ergste is nog dat ze mij 'mevrouw' noemde, terwijl ik met mijn scheerwollen pantalon, bruine lakschoenen, lichtblauw hemd en zware bariton toch duidelijk een heer ben.
Ik zou toch zweren dat jij Emma Watson bent.quote:Op maandag 22 december 2008 17:11 schreef Mainport het volgende:
Net weer zo'n schooier aan de deur. Het ergste is nog dat ze mij 'mevrouw' noemde, terwijl ik met mijn scheerwollen pantalon, bruine lakschoenen, lichtblauw hemd en zware bariton toch duidelijk een heer ben.
en jij mag opnieuw inburgerenquote:Op maandag 22 december 2008 19:15 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je bent dus duidelijk een zijkwijf
80% van de nederlanders geeft iets lees ik net op de FP. 6 miljoen totaal oid.quote:Op maandag 22 december 2008 20:07 schreef Shoombak het volgende:
Die pauper die elke week een brok papier in plastic verpakt door mijn brievenbus gooit belde vanmiddag ook aan. Ik had in eerste instantie niet door wat hij kwam brengen, maar toen ik door had dat hij die troep brengt die ik elke week direct weer in de vuilnisbak smijt heb ik hem gevraagd of ik dan ook wat geld van hem mocht omdat ik zijn bankzaakjes weer heb geregeld dit jaar. Hij draaide zich om en was weg.
Echt te zielig voor woorden, dat het mag. Het is gewoon bedelen. En elke werkende randdebiel vraagt toch ook geen extraatje aan zijn bezoekers/klanten/collega's met kerst? Waar komt het in vredesnaam vandaan?
Dat ging toch enkel om de krant, niet om folders?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
80% van de nederlanders geeft iets lees ik net op de FP. 6 miljoen totaal oid.
jij zit bij die andere 20%. de gierebakken.
quote:Krantenbezorgers kunnen dit jaar gezamenlijk op een nieuwjaarsfooi van zo'n zes miljoen euro rekenen, zo blijkt uit een recente peiling onder bijna 75 duizend bezoekers van de Postbank-internetsite. In het genoemde bedrag zijn fooien aan bezorgers van huis-aan-huisbladen niet meegerekend.
LEZEN rival.. LEZENquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat ging toch enkel om de krant, niet om folders?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |