Wat doe je nou gierig joh, ouwe vrekquote:Op zondag 14 december 2008 18:20 schreef Heathen. het volgende:
Geef je ook extra geld dan altijd aan de bakker, omdat ie altijd van die lekkere broodjes bakt? Of aan het kassameisje, omdat ze nooit faalt in het berekenen van het uiteindelijke bedrag van je boodschappen?
Nee ik vind het gewoon vreemd. Volgens mij is dit een trend van de laatste twee jaar ofzo want ik heb er nog nooit eerder van gehoord.quote:Op zondag 14 december 2008 18:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat doe je nou gierig joh, ouwe vrek
Is je grot eindelijk weer opengegaan dan?quote:Op zondag 14 december 2008 18:52 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon vreemd. Volgens mij is dit een trend van de laatste twee jaar ofzo want ik heb er nog nooit eerder van gehoord.
Maar jij vind het dan normaal? Ik niet. Het komt nogal schraal over allemaal.quote:Op zondag 14 december 2008 18:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Is je grot eindelijk weer opengegaan dan?
Idd, ik vroeg me altijd af waarom ze zo zielig keken als ik hun niets gaf.quote:Op zondag 14 december 2008 18:35 schreef Krentenbol. het volgende:
Ging laatst hier ook de bel *neemt deurtelefoon op*
"Namens * naam* prettige feestdagen!"
dus ik "Uhm, bedankt?"
hij weer "Ok!"
ik:
Blijkbaar zo'n bezorger voor geld.
Ik moet ook iedere ochtend opstaan in weer en wind. Dan kan ik toch ook moeilijk tegen mijn klanten op het laatst zeggen "heeft u wat extra geld voor me omdat ik vroeg op sta?"quote:Op zondag 14 december 2008 19:02 schreef Repeat het volgende:
Ja ik vind het normaal ja. Iemand die iedere ochtend in weer en wind in het pikdonker op straat loopt om mijn krant te bezorgen verdient wel een extra'tje. Zeker omdat de mensen met een krantenwijk het iha toch al niet zo breed hebben...
Welnee, hij staat niet vroeg op voor mij, hij staat vroeg op voor zijn baas die hem heeft ingehuurd. En ik betaal bijna 300 euro per jaar voor een krant; me dunkt dat die fooi er echt wel bij in zit eigenlijk.quote:Op zondag 14 december 2008 18:36 schreef -CRASH- het volgende:
Een kranten bezorger geef je een kerstbonus
Want hij staat vroeg op voor jouw om je het eerste nieuws te brengen....
Ah daar komt de aap uit de mouw, het is gewoon nijd.quote:Op zondag 14 december 2008 19:15 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik moet ook iedere ochtend opstaan in weer en wind. Dan kan ik toch ook moeilijk tegen mijn klanten op het laatst zeggen "heeft u wat extra geld voor me omdat ik vroeg op sta?"
Nee, ik zie het verschil gewoon niet.quote:Op zondag 14 december 2008 19:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ah daar komt de aap uit de mouw, het is gewoon nijd.
Het is gewoon gezond verstand.quote:Op zondag 14 december 2008 19:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ah daar komt de aap uit de mouw, het is gewoon nijd.
Dat klopt. Maar het is net iets anders wat ik bedoel.quote:
Wat is er dan anders?quote:Op zondag 14 december 2008 19:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het is net iets anders wat ik bedoel.
Nee, ben geen bezorger. Nooit geweest ook. Het is hoe ik er tegen aan kijk.quote:
Ja, daar heb ik props voor en ook van die boys van de ochtendkrant. Maar niet die retards die van die kut reclame in je bus kenkeren.quote:Op zondag 14 december 2008 19:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee, ben geen bezorger. Nooit geweest ook. Het is hoe ik er tegen aan kijk.
En ik bedoel een postbezorger.
Dat zeg ik niet. Reclame kan ook nuttig zijn. Maar zoals de meeste gevallen is 70% of meer toch maar "junk". Kan ik me wel bij voorstellen dat je een sticker plakt op je voordeur om aan te tonen dat je geen reclame wenst te krijgen.quote:Op zondag 14 december 2008 19:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik props voor en ook van die boys van de ochtendkrant. Maar niet die retards die van die kut reclame in je bus kenkeren.
klootzakken zijn hetquote:Op zondag 14 december 2008 19:39 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Reclame kan ook nuttig zijn. Maar zoals de meeste gevallen is 70% of meer toch maar "junk". Kan ik me wel bij voorstellen dat je een sticker plakt op je voordeur om aan te tonen dat je geen reclame wenst te krijgen.
idd en niet te vergeten geef je de postbode ook wat extra`s met de kerstquote:Op zondag 14 december 2008 18:30 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom zou je dat dan niet voor je kassameisje of je bakker doen? Wat is het verschil?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |