Check RTL7, daar krijg ik spierpijn vanquote:Op zondag 14 december 2008 16:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Krijg normaal alleen spierpijn bij verhuizingen
En voor de rest heb ik volgens mij best normaal gelegen vannacht
Ben die verzamelbox van Paul de Leeuw aan het kijkenquote:Op zondag 14 december 2008 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Check RTL7, daar krijg ik spierpijn van
... en rugpijn
gaat ik maken maar wel met daglicht! tja, ik hou niet van gewone kerstballen en een piek is ook zwaar verbodenquote:
ow, sterkste man van nederlandquote:Op zondag 14 december 2008 16:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben die verzamelbox van Paul de Leeuw aan het kijken
Weet het niet, ben net pas begonnen, heb hem trouwens gedownloadquote:Op zondag 14 december 2008 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is het wat, die box, ik geloof dat ik alles van hem wel gezien heb. Ik vond hem vroeger toch leuker
daglicht? heb je er ook geen lichtjes in?quote:Op zondag 14 december 2008 16:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
gaat ik maken maar wel met daglicht! tja, ik hou niet van gewone kerstballen en een piek is ook zwaar verboden
ja hoor, 2 strengen foute gekleurde lampjes!quote:Op zondag 14 december 2008 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
daglicht? heb je er ook geen lichtjes in?
Jij ook!quote:Op zondag 14 december 2008 16:51 schreef Marrije het volgende:
Wie is Sinarades? Maar bedankt voor je nominatie
Musje denk ikquote:Op zondag 14 december 2008 16:51 schreef Marrije het volgende:
Wie is Sinarades?
Slow Chat van Cant Buy me Lovequote:
Hoi La Tourette, klinkt een beetje frans?quote:Op zondag 14 december 2008 17:27 schreef LaTourette het volgende:
Hoi wat is SC CBL?
Dus geen 14 messteken?quote:Op zondag 14 december 2008 17:35 schreef lies1958 het volgende:
Net op telegraaf.nl gelezen
AMSTERDAM - Ondanks het mooie nieuws dat zijn vrouw Claire een kind verwacht, zou de driftige Huub het dit weekend ernstig op zijn heupen hebben gekregen...
Zaterdagnacht werden een verschillende mensen in Apeldoorn opgeschrikt door een hoop lawaai. Huub en zijn vrienden kregen bij het huis van zijn broer ruzie met de politie. 'Ik werd plotseling wakker door hun geschreeuw', vertelt een geïrriteerde buurtbewoner.'
Na het verzoek van de politie om rustig te blijven werd Huub alleen maar bozer, waarop hij volgens de buurtbewoner werd afgevoerd. Wat nu de precieze aanleiding is geweest van de rel, blijft onduidelijk. Onze Huub was zondag niet beschikbaar voor commentaar...
O dat heb ik kut kut kut godverdomme nooit gezien.quote:Op zondag 14 december 2008 17:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi La Tourette, klinkt een beetje frans?,
Nee ik ben geen modje in spe, hoop dat ik je welkom mag heten.
Je bent nu in de RLS SC en het vorige was de SC-CBML , van de spel/soap Can't Buy Me Love
De finale II, de uitzending van 28 november
Tja, jammer hij leert het dus echt nooit. Valt me vet tegen.quote:Op zondag 14 december 2008 17:35 schreef lies1958 het volgende:
Net op telegraaf.nl gelezen
AMSTERDAM - Ondanks het mooie nieuws dat zijn vrouw Claire een kind verwacht, zou de driftige Huub het dit weekend ernstig op zijn heupen hebben gekregen...
Zaterdagnacht werden een verschillende mensen in Apeldoorn opgeschrikt door een hoop lawaai. Huub en zijn vrienden kregen bij het huis van zijn broer ruzie met de politie. 'Ik werd plotseling wakker door hun geschreeuw', vertelt een geïrriteerde buurtbewoner.'
Na het verzoek van de politie om rustig te blijven werd Huub alleen maar bozer, waarop hij volgens de buurtbewoner werd afgevoerd. Wat nu de precieze aanleiding is geweest van de rel, blijft onduidelijk. Onze Huub was zondag niet beschikbaar voor commentaar...
quote:Op zondag 14 december 2008 17:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tja, jammer hij leert het dus echt nooit. Valt me vet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |