Gelukkig maar!quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 15:03 schreef Dementor het volgende:
Neuh er zint me gewoon iets totaal niet op dit moment.
Mag ik op freelancebasis wat werk van je overnemen (zwart)?quote:Op zondag 14 december 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
Nog een uur werken en dan geloof ik het wel voor vandaag.
Zeg, met 1 zo'n nominatie ga je niet meteen naast je schoentjes lopen hequote:Op zondag 14 december 2008 15:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mag ik op freelancebasis wat werk van je overnemen (zwart)?
Volgens mij ben ik wel goed in het verzinnen van spreuken, verdelen we de bonus gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
En heb al 2 nominaties, alleen helaas niet in dezelfde rubriek.quote:Op zondag 14 december 2008 15:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeg, met 1 zo'n nominatie ga je niet meteen naast je schoentjes lopen he
quote:Op zondag 14 december 2008 15:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeg, met 1 zo'n nominatie ga je niet meteen naast je schoentjes lopen heJa hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Nee, want dit is voor mij ook een freelance klusje waar ik wat extra's mee kan verdienen. En een goede sier kan maken bij het bureau waarvoor ik het doe en waar ik in januari een soort van sollicitatiedinertje heb.quote:Op zondag 14 december 2008 15:15 schreef Peter6000 het volgende:
Mag ik op freelancebasis wat werk van je overnemen (zwart)?
Volgens mij ben ik wel goed in het verzinnen van spreuken, verdelen we de bonus gewoon.
Combinerenquote:Op zondag 14 december 2008 15:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En heb al 2 nominaties, alleen helaas niet in dezelfde rubriek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
C00l, kick3n dIt.quote:Op zondag 14 december 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
maar om een saaie tekst herschrijven tot iets wat de jeugd aanspreekt.
quote:Op zondag 14 december 2008 15:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Niks meer aan doen!quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks meer aan doen!
Net even in dat award topic gekeken. Ik ben aardig interessant om te volgen op FOK!.
Een aantal nominaties zijn zo ongeloofwaardig!quote:Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
NMNS, meest belovend voor volgend jaar?
Ja, zo van, als het dit jaar bagger was, kan volgend jaar alleen beter worden?quote:Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
Liesje, meest belovend voor volgend jaar?
quote:Op zondag 14 december 2008 15:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een aantal nominaties zijn zo ongeloofwaardig!
quote:
Kom maar opquote:Op zondag 14 december 2008 15:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al vreemd dat dat niet zo wasquote:Op zondag 14 december 2008 15:40 schreef Dementor het volgende:
Huh sinds wanneer veranderen quotes mee na een edit van de orginele post?
quote:Op zondag 14 december 2008 15:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
lief van jequote:Op zondag 14 december 2008 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, zo van, als het dit jaar bagger was, kan volgend jaar alleen beter worden?
Inderdaad. Een aantal is nog altijd.quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Een aantal is nog altijd.
fucking rugpijn?quote:Op zondag 14 december 2008 16:15 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb fucking rugpijn van hier tot Tokio ofzo
Begin er nu een beetje genoeg van te krijgen
Was het maar waarquote:Op zondag 14 december 2008 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
fucking rugpijn?
Komt dat doordat je verkeerd loopt ofzo?
Oh, daar heb ik nog nooit van gehoort. Hebben meer mensen dat?quote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was het maar waar
Nee, komt door griep![]()
Daarom weet ik ook zeker dat het griep is, kreeg ik vroeger altijd rugpijn
quote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was het maar waar
Wel dat alles pijn doet, spierpijn enzo, maar nooit rugpijn.quote:Op zondag 14 december 2008 16:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog nooit van gehoort. Hebben meer mensen dat?
Ja idd, dat heb ik ook. En als ik heel lang gelegen heb krijg ik rugpijnquote:Op zondag 14 december 2008 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel dat alles pijn doet, spierpijn enzo, maar nooit rugpijn.
Oef! Auwtsjjj en beterschap!quote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was het maar waar
Picquote:Op zondag 14 december 2008 16:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef! Auwtsjjj en beterschap!![]()
Ik ben ondertussen de kerstboom aan het volhangen met de gekste dingen geloof ik![]()
Iglo, marsmannetjes, een schoen, jurk, kabouters, vlinders, engeltjes enz.
Krijg normaal alleen spierpijn bij verhuizingenquote:Op zondag 14 december 2008 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja idd, dat heb ik ook. En als ik heel lang gelegen heb krijg ik rugpijn
Check RTL7, daar krijg ik spierpijn vanquote:Op zondag 14 december 2008 16:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Krijg normaal alleen spierpijn bij verhuizingen
En voor de rest heb ik volgens mij best normaal gelegen vannacht
Ben die verzamelbox van Paul de Leeuw aan het kijkenquote:Op zondag 14 december 2008 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Check RTL7, daar krijg ik spierpijn van
... en rugpijn
gaat ik maken maar wel met daglicht! tja, ik hou niet van gewone kerstballen en een piek is ook zwaar verbodenquote:
ow, sterkste man van nederlandquote:Op zondag 14 december 2008 16:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben die verzamelbox van Paul de Leeuw aan het kijken
Weet het niet, ben net pas begonnen, heb hem trouwens gedownloadquote:Op zondag 14 december 2008 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is het wat, die box, ik geloof dat ik alles van hem wel gezien heb. Ik vond hem vroeger toch leuker
daglicht? heb je er ook geen lichtjes in?quote:Op zondag 14 december 2008 16:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
gaat ik maken maar wel met daglicht! tja, ik hou niet van gewone kerstballen en een piek is ook zwaar verboden
ja hoor, 2 strengen foute gekleurde lampjes!quote:Op zondag 14 december 2008 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
daglicht? heb je er ook geen lichtjes in?
Jij ook!quote:Op zondag 14 december 2008 16:51 schreef Marrije het volgende:
Wie is Sinarades? Maar bedankt voor je nominatie
Musje denk ikquote:Op zondag 14 december 2008 16:51 schreef Marrije het volgende:
Wie is Sinarades?
Slow Chat van Cant Buy me Lovequote:
Hoi La Tourette, klinkt een beetje frans?quote:Op zondag 14 december 2008 17:27 schreef LaTourette het volgende:
Hoi wat is SC CBL?
Dus geen 14 messteken?quote:Op zondag 14 december 2008 17:35 schreef lies1958 het volgende:
Net op telegraaf.nl gelezen
AMSTERDAM - Ondanks het mooie nieuws dat zijn vrouw Claire een kind verwacht, zou de driftige Huub het dit weekend ernstig op zijn heupen hebben gekregen...
Zaterdagnacht werden een verschillende mensen in Apeldoorn opgeschrikt door een hoop lawaai. Huub en zijn vrienden kregen bij het huis van zijn broer ruzie met de politie. 'Ik werd plotseling wakker door hun geschreeuw', vertelt een geïrriteerde buurtbewoner.'
Na het verzoek van de politie om rustig te blijven werd Huub alleen maar bozer, waarop hij volgens de buurtbewoner werd afgevoerd. Wat nu de precieze aanleiding is geweest van de rel, blijft onduidelijk. Onze Huub was zondag niet beschikbaar voor commentaar...
O dat heb ik kut kut kut godverdomme nooit gezien.quote:Op zondag 14 december 2008 17:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi La Tourette, klinkt een beetje frans?,
Nee ik ben geen modje in spe, hoop dat ik je welkom mag heten.
Je bent nu in de RLS SC en het vorige was de SC-CBML , van de spel/soap Can't Buy Me Love
De finale II, de uitzending van 28 november
Tja, jammer hij leert het dus echt nooit. Valt me vet tegen.quote:Op zondag 14 december 2008 17:35 schreef lies1958 het volgende:
Net op telegraaf.nl gelezen
AMSTERDAM - Ondanks het mooie nieuws dat zijn vrouw Claire een kind verwacht, zou de driftige Huub het dit weekend ernstig op zijn heupen hebben gekregen...
Zaterdagnacht werden een verschillende mensen in Apeldoorn opgeschrikt door een hoop lawaai. Huub en zijn vrienden kregen bij het huis van zijn broer ruzie met de politie. 'Ik werd plotseling wakker door hun geschreeuw', vertelt een geïrriteerde buurtbewoner.'
Na het verzoek van de politie om rustig te blijven werd Huub alleen maar bozer, waarop hij volgens de buurtbewoner werd afgevoerd. Wat nu de precieze aanleiding is geweest van de rel, blijft onduidelijk. Onze Huub was zondag niet beschikbaar voor commentaar...
quote:Op zondag 14 december 2008 17:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tja, jammer hij leert het dus echt nooit. Valt me vet tegen.
Ik ga heulemaal niet eten, kan ik zeker weer een uur boven de wc hangenquote:
je kunt het ook heel gemakkelijk op nemen in je scheldwoordenrijquote:Op zondag 14 december 2008 17:41 schreef LaTourette het volgende:
[..]
O dat heb ik kut kut kut godverdomme nooit gezien.
Wat is een modje? Weet wel wat een motje is.
Heb wel in nieuws, actualiteiten enz. gelurkt maar hiet zie ik geen bekende namen.
Wel koersliefhebberquote:Op zondag 14 december 2008 17:47 schreef LaTourette het volgende:
Verder praat ik graag over koersen. Ik woon in Vaals en ga dagelijks 40 a 50 km trainen op de racefiets.
Nog meer koersliefhebbers hier of limburgers?
Zomers fiets ik bij de dames amateurs. Mijn favoriet is Daphne van den Brandt. Sterke vrouw, zo wil ik ook worden.quote:Op zondag 14 december 2008 17:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wel koersliefhebber
Ben er alleen nog nooit bij geweest....
Volgens Huub-dgk was CBML een zeg maar tussendoortje.quote:Op zondag 14 december 2008 17:41 schreef LaTourette het volgende:
O dat heb ik kut kut kut godverdomme nooit gezien.
Wat is een modje? Weet wel wat een motje is.
Heb wel in nieuws, actualiteiten enz. gelurkt maar hiet zie ik geen bekende namen.
Koers je ook zelf dan? En hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 14 december 2008 17:52 schreef LaTourette het volgende:
[..]
Zomers fiets ik bij de dames amateurs. Mijn favoriet is Daphne van den Brandt. Sterke vrouw, zo wil ik ook worden.
Bij de amateurs en ben 23quote:Op zondag 14 december 2008 17:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Koers je ook zelf dan? En hoe oud ben je eigenlijk?
Ik wilde net een lekker bakkie snert voor je opwarmenquote:Op zondag 14 december 2008 17:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga heulemaal niet eten, kan ik zeker weer een uur boven de wc hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daaraan gejat dan? Alleen de ava's zo geordend komt van iemand af, de rest van de OP is zelf gemaakt.quote:Op zondag 14 december 2008 17:57 schreef Ladylike het volgende:
wat een gejatte OP zeg
zelf geen fantasie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij staat ook kip te pruttelen. Je steekt ons allemaal aan met je soepmanie.quote:Op zondag 14 december 2008 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
pssssssst het is 6 uur 's avonds en niet 's ochtends.Hoi Coos
zit ook al aan de champignonnensoepquote:Op zondag 14 december 2008 18:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij mij staat ook kip te pruttelen. Je steekt ons allemaal aan met je soepmanie.![]()
Ik heb er wel trek in en het ruikt iig onwijs lekker.
Ja, LekkerUitgeslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |