Ik heb al mensen gezien, die gingen als 'schot'. en deden voor lol in een dronken bui eens hun onderbroek onder die kilt vandaan uitquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Needaar vraag je dan gewoon om.
Daarom beste dames, moet je altijd fatsoenlijk ondergoed dragen bij zoiets
al gefixtquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik heb al mensen gezien, die gingen als 'schot'. en deden voor lol in een dronken bui eens hun onderbroek onder die kilt vandaan uit![]()
vonden ze 't gek dat hun onderbroek dan weggejat werd
FIPO FTW, btw: die topic heb je snel aangemaaktalleen de op ontbreekt
het is toch zoquote:
okquote:
weet ik veelquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ok![]()
btw: toen ik 1e keer in tilburg gingen stappen, was het eerste cafe Brandpunt, daar schonken ze brand![]()
![]()
Dus daarna heel snel naar cafe philip, wat is het standaard bier in brabant wat er uit de tap komt?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Wat ook zois dat als vrouwen een heeeeeeeeel laag truitje aan hebben waar de boobs er zo uit kunnen vallen, dat ze dan boos worden als mannen daar naar gaan kijken..
Zo van "mn ogen zitten hier hoor [ afbeelding ] "
Snollen
1 treinstation verder met intercity en je zit in brabantquote:
Doet me denken aan Vrouwen die hun inkijk misbruiken!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Wat ook zois dat als vrouwen een heeeeeeeeel laag truitje aan hebben waar de boobs er zo uit kunnen vallen, dat ze dan boos worden als mannen daar naar gaan kijken..
Snollen
Inderdaad ja, bedek jezelf dan ook gewoonquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Snollen
tilburg is dik 3 kwartier rijdenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
1 treinstation verder met intercity en je zit in brabantdat hoor jij te weten wat voor bier er word geschonken
BT IS BIEquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja, bedek jezelf dan ook gewoonzelf mijn ogen worden dan naar hun tieten getrokken.
owquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:33 schreef gers het volgende:
[..]
tilburg is dik 3 kwartier rijden![]()
en ik woon in brabant
Dommelschquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
owmaand geleden toen ik in arnhem was gaan stappen lag ik in trein te slapen op terugweg met kater, dus vandaar dat het waarschijnlijk iets korter leek
![]()
Wat voor bier schenken ze in brabant nou![]()
Iddquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja, bedek jezelf dan ook gewoonzelf mijn ogen worden dan naar hun tieten getrokken.
geen ideequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ok, kan ik mee levenal blijft Jupiler heilig
![]()
Waarom schonken ze in Tilburg dan brand
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In je fantasieen ongetwijfeld wel ja
lesbie danquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In je fantasieen ongetwijfeld wel ja
waren het lekkere wijven ?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:39 schreef Elmostyle het volgende:
Laatst in bus trouwens last van 2 meiden die grafmuziek via hun gsm gingen luisteren ,ik heb me ingehouden, maar wat doen jullie als dit gebeurt?
zeggen jullie er iets/niets van? en als jullie er iets van zeggen in trand van 'zet die grafmuziek uit', of aardiger?
Ik kijk dan met een boze blik. Meestal worden ze dan bang en zetten ze dat kutding uit...quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:39 schreef Elmostyle het volgende:
Laatst in bus trouwens last van 2 meiden die grafmuziek via hun gsm gingen luisteren ,ik heb me ingehouden, maar wat doen jullie als dit gebeurt?
zeggen jullie er iets/niets van? en als jullie er iets van zeggen in trand van 'zet die grafmuziek uit', of aardiger?
't waren lelijkequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:41 schreef gers het volgende:
[..]
waren het lekkere wijven ?
meestal negeer ik het gewoon en maak ik als ik thuis ben een topic op fok
trustequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten levenlozen en veel plezier anderen!
Ik zou Noorsbloed smsen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:39 schreef Elmostyle het volgende:
trustequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten levenlozen en veel plezier anderen!
Ik ben daar te lief voorquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kijk dan met een boze blik. Meestal worden ze dan bang en zetten ze dat kutding uit...
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou Noorsbloed smsen.
Mot je z'n nummer?
Ik zeg altijd iets in de trant van "Denk je niet dat als ik naar kutmuziek zou willen luisteren, ik mijn eigen telefoon wel vol had gezet?"quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:46 schreef Elmostyle het volgende:
[..]volgensmij kent die me nog niet zo goed in KLB , nog geen optie
Maar wat zou zijn oplossing zijn dan?
Eerst lading noorse goden gevolgd door ''zet kutding uit' ofzo ?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:44 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik ben daar te lief voorik kan niet boos kijken zeggen vriendinnen
ik ben te vrolijk. dus helaas geen optie
Daar kan ik je niet bij helpen. Ik hou ervan ruzie te maken met lager geschoolde mensen dan ikzelfquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:47 schreef Elmostyle het volgende:
maar ff serieuswat zou ik beste kunnen zeggen wil ik niet direct hele ruzie krijgen
maar gewoon die kutmuziek uit.
ahja kan ik wel doen :pquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg altijd iets in de trant van "Denk je niet dat als ik naar kutmuziek zou willen luisteren, ik mijn eigen telefoon wel vol had gezet?"
okquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet bij helpen. Ik hou ervan ruzie te maken met lager geschoolde mensen dan ikzelf
ff opzoeken :pquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:51 schreef timmmmm het volgende:
Of keihard "Ik haat je", van Kaandorp
OSSENAREN !!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:51 schreef Triptamine het volgende:
Deze TT straalt de klasse uit die bij deze SC past
Deze past nog wel het bestequote:
Ik ben alleen niet voor topquote:
teeeeringquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:51 schreef timmmmm het volgende:
Of keihard "Ik haat je", van Kaandorp
ff luisterenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze past nog wel het beste
Ow het spijt me, voor de klap die ik gaf op je kin, waarom gaf je me niet mijn zin.
komt nog welquote:
Nee, want tegen die tijd dat je me hypothetisch om hebt heet het al FCquote:
FC Ossquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, want tegen die tijd dat je me hypothetisch om hebt heet het al FC
die was toch al uit ?quote:
Ja iddquote:
RBC? valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:57 schreef timmmmm het volgende:
Inderdaad. FC oss klinkt niet echt hè
Doch de afkorting van onze lokale voetbalhelden slaat echt alles!
Huh?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:57 schreef timmmmm het volgende:
Inderdaad. FC oss klinkt niet echt hè
Doch de afkorting van onze lokale voetbalhelden slaat echt alles!
ging gisteren nogal lastigquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja idd
Moet jij trouwens niet naar of café populair of Fellini's(:')) ofzo
Wat? Populair? of wat?quote:
ja populairquote:
zo'n naam is historiequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:59 schreef timmmmm het volgende:
RBC= Roosendaalse Boys Combinatie
Valt dus niet mee
Wederom:quote:
Mijn pa zegt altijd of Tel Onze Punten of Tel Onze Prutser, afhankelijk hoe het met ze gaatquote:Op zondag 14 december 2008 00:00 schreef gers het volgende:
[..]
zo'n naam is historie
TOP staat ook voor Tot Ons Plezier
dicht op last van de burgemeesterquote:Op zondag 14 december 2008 00:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wederom:
Verklaar u nader
ik kom daar nooit
Feyenoordquote:Op zondag 14 december 2008 00:01 schreef timmmmm het volgende:
Maar dan nog! De boys combinatie
Gelukkig van oorsprong rotterdammer. Feyenoord FTW!
quote:Op zondag 14 december 2008 00:03 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Feyenoord![]()
Met geweldenaars als Hofland
Wtfquote:
jepquote:Op zondag 14 december 2008 00:03 schreef Triptamine het volgende:
[..]
WtfOm de rellen bij Top/Db zeker? ik hoorde ook al wat dingen van een maat van me, scheen een leuk "feestje" te zijn geweest toen
Luciusquote:Op zondag 14 december 2008 00:04 schreef gers het volgende:
Theo lucius had vorig jaar wel goede vlinders en strijkers
quote:Op zondag 14 december 2008 00:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lucius![]()
![]()
Feyenoord
![]()
![]()
Gelukkig hebben ze een goede keeper
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dezelfde hofland die zo slecht is dat ie nog niet eens fatsoenlijk kan staan op zijn linkerbeen. En altijd of te laat is of verkeerd zitquote:Op zondag 14 december 2008 00:05 schreef timmmmm het volgende:
Hofland is best goed!
Ik vind het werkelijk knap wat die man doet. Élk kopduel wat hij aangaat eindigt in een tegenstander die naar zijn hoofd grijpt, en hij wordt er zelden voor afgefloten. Dat is toch ook een talent.
Ja maar Klitsie(hehe) is ook een bosschenaar, daar gaat het ook foutquote:
Wij hebben het meeste talent bij onze club zitten hoor. Over een jaar of twee zijn we weer helemaal terugquote:Op zondag 14 december 2008 00:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lucius![]()
![]()
Feyenoord
![]()
![]()
Gelukkig hebben ze een goede keeper
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klitsie is gewoonquote:Op zondag 14 december 2008 00:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja maar Klitsie(hehe) is ook een bosschenaar, daar gaat het ook fout
Neequote:Op zondag 14 december 2008 00:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij hebben het meeste talent bij onze club zitten hoor. Over een jaar of twee zijn we weer helemaal terug
Dat is wel waar ja, erg goed is hofland niet. Helaas hebben we niets betersquote:Op zondag 14 december 2008 00:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, dezelfde hofland die zo slecht is dat ie nog niet eens fatsoenlijk kan staan op zijn linkerbeen. En altijd of te laat is of verkeerd zit
Als die jeugd zo goed is als je aangaf in je vorige post heb je wel beter, kunnen die het gat niet opvullen, heb je geen goede jeugdquote:Op zondag 14 december 2008 00:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, erg goed is hofland niet. Helaas hebben we niets beters
Durf je daar wat om te verwedden?quote:
Ik weet gewoon dat het zo is, daarbij is het nutteloos een weddeschap af te sluiten met iemand waarvan de kans nihil is dat je er over 2 jaar nog spreektquote:Op zondag 14 december 2008 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Durf je daar wat om te verwedden?
Volgende eredivisie top vijf, over 2 jaar top 3. Wedden?
Elmoquote:
quote:
wij hebben nu 3 goede jongens van een jaar of 16 rondlopen.quote:Op zondag 14 december 2008 00:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als die jeugd zo goed is als je aangaf in je vorige post heb je wel beter, kunnen die het gat niet opvullen, heb je geen goede jeugd
Ik vind het meer wonderbaarlijk dat Biseswar ineens zo goed speeltquote:Op zondag 14 december 2008 00:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
wij hebben nu 3 goede jongens van een jaar of 16 rondlopen.
En Wijnaldum natuurlijkDie gaat het heel ver schoppen.
quote:
Ook, nog zo'n jonge held! Wijnaldum wil helemaal niet weg, dat zal vanzelfsprekend nog wel veranderen, maar de komende 2 jaar in ieder geval niet, gok ikquote:Op zondag 14 december 2008 00:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik vind het meer wonderbaarlijk dat Biseswar ineens zo goed speelten idd Wijnaldum word een grote, maar ik denk dat ie snel verkocht word
Lebbis is zowel met al zonder Jansen kutquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:55 schreef Triptamine het volgende:
Ik wist niet dat Lebbis ook leuk was zonder Jansen
Is beter voor Sevilla zoquote:
Maar wij hebben een nieuwe Blindquote:Op zondag 14 december 2008 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook, nog zo'n jonge held! Wijnaldum wil helemaal niet weg, dat zal vanzelfsprekend nog wel veranderen, maar de komende 2 jaar in ieder geval niet, gok ik
eindelijk iemand die 't snaptquote:Op zondag 14 december 2008 00:16 schreef timmmmm het volgende:
Maar genoeg over voetbal. Daar hebben ze een ander forum voor
Dit is toch maar de slowchatquote:Op zondag 14 december 2008 00:16 schreef timmmmm het volgende:
Maar genoeg over voetbal. Daar hebben ze een ander forum voor
Betis tochquote:
Ben jij of Homo of Vrouw?quote:Op zondag 14 december 2008 00:17 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
eindelijk iemand die 't snapt![]()
Terug kwaliteitsbagger
'Toch maar', MAAAR? MAAAR?quote:
Hou je waffelquote:Op zondag 14 december 2008 00:18 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
'Toch maar', MAAAR? MAAAR?
Het is verdomme wel KLB SC![]()
Jij bent 't niet waard hier te posten, het is niet zomaaar een SC, het is wel KLB SC
met mensen oplichtenquote:Op zondag 14 december 2008 00:18 schreef BigKahuna het volgende:
Bohbohboh 80 euro verdiend in 3 uur werken.
stoeferquote:Op zondag 14 december 2008 00:18 schreef BigKahuna het volgende:
Bohbohboh 80 euro verdiend in 3 uur werken.
Kom maar op dan gekquote:
quote:
owokequote:Op zondag 14 december 2008 00:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik licht geen mensen op. Dat is tegen mijn principes.
quote:Op zondag 14 december 2008 00:21 schreef BigKahuna het volgende:
Oh ik bedenk me net dat ik ook nog tweemaal een bonus krijg, maak van die 80 dus maar 110 euro in 3 uur werken![]()
![]()
WEL PICS HE!!!quote:Op zondag 14 december 2008 00:24 schreef BigKahuna het volgende:
Wat een topweek zit er weer aan te komen
Dinsdag snowboarden
Donderdag gala
Vrijdag feest
Zaterdag feest
Zondag feest
Bij mij start donderdag het feest alquote:Op zondag 14 december 2008 00:24 schreef BigKahuna het volgende:
Dinsdag snowboarden
Donderdag gala
Vrijdag feest
Zaterdag feest
Zondag feest
Die zullen andere mensen dan moeten maken, ik ga dat zelf niet doen duh.quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 00:25 schreef timmmmm het volgende:
Lieve FOK!kers, ik verveel me. Wie wil me vermaken met leuke filmjes/aantrekkelijke pics?
Keeley hazell of Hayden Panetierre?quote:Op zondag 14 december 2008 00:25 schreef timmmmm het volgende:
Lieve FOK!kers, ik verveel me. Wie wil me vermaken met leuke filmjes/aantrekkelijke pics?
Zolang het met nakende isquote:Op zondag 14 december 2008 00:26 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Keeley hazell of Hayden Panetierre?
Nee, als je het specifiek over "Feesten" had heb je wel gelijk johquote:
NOES!quote:Op zondag 14 december 2008 00:27 schreef BigKahuna het volgende:
Maar ik heb nog nooit gesnowboard, misschien kan ik het niet, breek ik mn been en kan ik al die leuke feestjes niet meemaken
hmm, hayden dus niet. die heeft niks nakende. Keeley heeft wel hele mooie boobies :p ook bikini pics van keeley? die zijn heilig namelijkquote:
joahquote:Op zondag 14 december 2008 00:27 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee, als je het specifiek over "Feesten" had heb je wel gelijk joh
Of de playboypics van Doquote:Op zondag 14 december 2008 00:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
hmm, hayden dus niet. die heeft niks nakende. Keeley heeft wel hele mooie boobies :p ook bikini pics van keeley? die zijn heilig namelijk
die vond ik niet zoquote:
ik woensdag ookquote:Op zondag 14 december 2008 00:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
joahop die manier, maar ik zit dinsdag en woensdag nog op school
dus BigKahuna heeft 't beter bekeken
Om eerlijk te zijn vind ik die helemaal niet zo fantastisch eigenlijkquote:
quote:
AZquote:Op zondag 14 december 2008 00:16 schreef Painted_Horse het volgende:
[..]
Lebbis is zowel met al zonder Jansen kut
De enige keer in al min theaterbezoeken dat ik in de pauze naar huis ben gegaan.
Njah nee. Feyenoord had er beter kunnen winnen dan was het voor Ajax beter geweestquote:
tegen een AZ fan in hart en nierenquote:Op zondag 14 december 2008 01:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Njah nee. Feyenoord had er beter kunnen winnen dan was het voor Ajax beter geweest
quote:Op zondag 14 december 2008 01:18 schreef sezten het volgende:
AZ is gewoon weer goed dit seizoen, kampioenskandidaat met Ajax. verder niemand
Oke, jij je zinquote:
Ik heb donderdag ook een galaquote:Op zondag 14 december 2008 00:24 schreef BigKahuna het volgende:
Dinsdag snowboarden
Donderdag gala
Vrijdag feest
Zaterdag feest
Zondag feest
Jaquote:Op zondag 14 december 2008 11:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Hee Breathtaking, terug van je ban?
Goedemorgen.quote:Op zondag 14 december 2008 12:01 schreef Broekpaling het volgende:
Gutenmoaning.
Zometeen weer even onder het huis van de buurman kruipen om de bende aan te sluiten.
En dat met de vakantie in zicht, dat was natuurlijk nooit goed gekomen danquote:Op zondag 14 december 2008 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaoh god, ik bedenk me net dat ik vannacht had gedroomd dat ik meteen een nieuwe ban kreeg
Wat zei je ook alweer over dromen over FOK!?quote:Op zondag 14 december 2008 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaoh god, ik bedenk me net dat ik vannacht had gedroomd dat ik meteen een nieuwe ban kreeg
Van m'n printer, jwzquote:Op zondag 14 december 2008 12:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan je reacties nog gewoon lezen, hoor.
Bwehe.quote:Op zondag 14 december 2008 12:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Je had zn stroom gejat voor je wietplantage?
Tijgeren noemen ze dat.quote:Op zondag 14 december 2008 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bwehe.
Ik heb trouwens mennus zere buikspieren omdat ik in een een ruimte van 40 cm hoog als een legerdude heb wezen kruipen.
Heuj Fas, ouwe smsmsert.quote:Op zondag 14 december 2008 12:03 schreef Fascination het volgende:
Hela!
Heee, ik heb heus wel een leven hoor!quote:Op zondag 14 december 2008 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En dat met de vakantie in zicht, dat was natuurlijk nooit goed gekomen dan![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 12:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heee, ik heb heus wel een leven hoor!
Dat het voor sukkels isquote:Op zondag 14 december 2008 12:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zei je ook alweer over dromen over FOK!?
Je had zeker de film gekeken?quote:Op zondag 14 december 2008 12:10 schreef Fascination het volgende:
Ik had laatst gedroomd over Chucky![]()
. Was best eng
.
Nee dat was al ver daarvoor. Terwijl ik Chucky niet echt eng vond, heb me dood gelachen.quote:
De eerste keer dat ik CHucky zag, voelde ik me heel erg naarquote:Op zondag 14 december 2008 12:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee dat was al ver daarvoor. Terwijl ik Chucky niet echt eng vond, heb me dood gelachen.
Dat je ADO supporter bent?quote:Op zondag 14 december 2008 12:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb van de week gedroomt dat ik weg aan het vluchten was van mijn vriendin die me achter nazat met een voorbind dildo
Wat zegt dat dan over mij, vraag ik me af
Homo.quote:Op zondag 14 december 2008 12:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb van de week gedroomt dat ik weg aan het vluchten was van mijn vriendin die me achter nazat met een voorbind dildo
quote:Op zondag 14 december 2008 12:16 schreef timmmmm het volgende:
Latente homofielquote:Op zondag 14 december 2008 12:16 schreef timmmmm het volgende:
quote:He is sensible and so incredible
and all my single friends are jealous
he says everything i need to hear and it’s like
i couldn’t ask for anything better
he opens up my door and i get into his car
and he says you look beautiful tonight
and i feel perfectly fine
but i miss screaming and fighting and kissing in the rain
and it’s 2am and i’m cursing your name
you’re so in love that you act insane
and that’s the way i loved you
breakin’ down and coming undone
it’s a roller coaster kinda rush
and i never knew i Could feel that much
and that’s the way i loved you
groentesoep met gehaktballetjes eten!quote:Op zondag 14 december 2008 11:53 schreef Hoogstaande het volgende:
TT
Ik voel me prima op deze zondagmorgen!
Mensen nog typische zondagsplannen?
quote:Op zondag 14 december 2008 11:53 schreef Hoogstaande het volgende:
TT
Ik voel me prima op deze zondagmorgen!
Mensen nog typische zondagsplannen?
quote:Op zondag 14 december 2008 12:16 schreef timmmmm het volgende:
quote:
Je heb op je wieltje gekneuit.quote:Op zondag 14 december 2008 12:40 schreef Elmostyle het volgende:
Mah nieuwe ride, knaloranje gespoten![]()
[ link | afbeelding ]
zwaai trouwens
iddquote:
quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 12:47 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
't is hier saaizo weinig kwaliteitsbaggahusers
![]()
Misschien is het nog te vroeg...quote:Op zondag 14 december 2008 12:47 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
't is hier saaizo weinig kwaliteitsbaggah
![]()
quote:
ajahquote:Op zondag 14 december 2008 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien is het nog te vroeg...
Het is tenslotte zondagmiddag
jwzquote:Op zondag 14 december 2008 12:50 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ajahzo rond 3 uur komen de hossel/kater-topics weer in KLB en ONZ waarschijnlijk
Hoe groot is je aquariumquote:Op zondag 14 december 2008 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jwz
Auw m'n rug![]()
En ik ga vandaag mijn aquarium verhuizen, dus dat zal wat worden.
quote:Op zondag 14 december 2008 12:37 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
groentesoep met gehaktballetjes eten!
jaloersquote:Op zondag 14 december 2008 12:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Op zondag?
Ik eet vanavond gevulde kalkoen met stoofpeertjes en tiramisu ijs toe, zoiets hoor je 's zondags te eten
dat eten we zelfs met kerst niet!quote:Op zondag 14 december 2008 12:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Op zondag?
Ik eet vanavond gevulde kalkoen met stoofpeertjes en tiramisu ijs toe, zoiets hoor je 's zondags te eten
quote:Op zondag 14 december 2008 13:00 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
dat eten we zelfs met kerst niet!
Op dit moment te grootquote:
En die ga je ff in je eentje verplaatsen incl. waterquote:Op zondag 14 december 2008 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment te groot![]()
Het is een rekord 60. dus ongveer 54 liter.
Agree.quote:Op zondag 14 december 2008 13:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar op lekker eten ga ik niet zuinig doen
Je moet wel een beetje van het leven blijven genieten
Neeen,quote:Op zondag 14 december 2008 13:06 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
En die ga je ff in je eentje verplaatsen incl. water? respect
Wiens kloon ben jij ook al weer?quote:
kan je dan niet beter ff een vriend ofz bellen, of aan een buurman vragen of die ff wilt helpenquote:Op zondag 14 december 2008 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neeen,
al het water eruit en dan leeg met de auto mee, alleen woon ik op de 4e zonder lift, dus dat gaat even duren
Ik doe het ook niet in mijn eentje, gelukkig.quote:Op zondag 14 december 2008 13:12 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
kan je dan niet beter ff een vriend ofz bellen, of aan een buurman vragen of die ff wilt helpen? zo nogal lullig zijn als 't naar beneden dragen misgaat en je mooie aquarium in 20000 stukkies ligt
ik kom klaar op je moeder.quote:Op zondag 14 december 2008 13:17 schreef MouzurX het volgende:
Hoi!![]()
Vreemd dromen is echt kutNu ben ik vast weer de hele dag in de war
okequote:Op zondag 14 december 2008 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet in mijn eentje, gelukkig.![]()
Overigens heb ik ook nog mijn cavia's mee, een baal aubiose van +25 kilo en een baal hooi..
![]()
Ik ga maar even wat extra eten om op krachten te komen
Oh noes.quote:Op zondag 14 december 2008 13:17 schreef McFearless het volgende:
Ik verveel me.
Die balen aubiose en hooi gaan in de kelder.quote:Op zondag 14 december 2008 13:18 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okedat gaat een zwaar dagje voor jou worden
ik leef met je mee
![]()
Heb je zo'n groot appartement ofzo, 25kilo aubiose en baal hooi etc?
Kan je ook niet rickokun's manier gebruiken, die tantra-dromen ofzoiets, dat je ze kan sturen. of wat was het ook alweerquote:Op zondag 14 december 2008 13:17 schreef MouzurX het volgende:
Hoi!![]()
Vreemd dromen is echt kutNu ben ik vast weer de hele dag in de war
quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 13:20 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kan je ook niet rickokun's manier gebruiken, die tantra-dromen ofzoiets, dat je ze kan sturen. of wat was het ook alweer
ok :p veetquote:Op zondag 14 december 2008 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die balen aubiose en hooi gaan in de kelder.
Ik heb een belachelijk grote kelder van ongeveer 5 x 5![]()
Mensen die op de bovenste verdieping wonen krijgen de grootste kelder
Ik ben je maat niet, gabber.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |