En dus erg belangrijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:57 schreef Paramnesia het volgende:
Vrouwen zijn nou eenmaal verantwoordelijk voor alle emotionele ellende op de wereld enzo.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Want je hebt beide weleens geproefd?
En dat zijn vrouwen dan ook: K.U.T.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:58 schreef iszinloos het volgende:
Kut= Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Oftewel gewoon KUT
quote:
ik heb een relatie jij niet, lekker puh.quote:
En lezen kan je ook al nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik heb een relatie jij niet, lekker puh.
quote:
jaloerserik!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En lezen kan je ook al nietviespeuk!
ballen topic?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:23 schreef Quir het volgende:
En wat dacht je van klote topic?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:22 schreef Paramnesia het volgende:
Het is zaterdagavond en ik zit thuis...
Kut Piemel..
wromquote:
Ik kom eraan, zet het bier koud.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:22 schreef Paramnesia het volgende:
Het is zaterdagavond en ik zit thuis...
Kut..
Elke keer dat ik lul zeg denk ik aan mannen. Mannen hebben een lul.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:34 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Alsof elke keer als er kut gezegd wordt er aan een vagina gedacht wordt.
kut zegquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Elke keer dat ik lul zeg denk ik aan mannen. Mannen hebben een lul.
Vrouwen hebben een kut, dus elke keer dat ik kut zeg denk ik aan vrouwen.![]()
Dit leest zo bagger dat het gewoon grappig is.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Elke keer dat ik lul zeg denk ik aan mannen. Mannen hebben een lul.
Vrouwen hebben een kut, dus elke keer dat ik kut zeg denk ik aan vrouwen.![]()
kutmodquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:36 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
[..]
Dit leest zo bagger dat het gewoon grappig is.
Geen kut zeker he?quote:quote:
Op zaterdag 13 december 2008 23:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik kom eraan, zet het bier koud.
Ja doe mij ook maar wat hebbie in huis?
Zullen we ons afzonderen?quote:
Weetje waar het quoteknopje zit? Ziet er zo een beetje gek uitquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:38 schreef quirina het volgende:
Hoi_Piepeloi
outsidrzaterdag 13 december 2008 @ 23:36 (#36)
[..]
Geen kut zeker he?
ze wilde hun kapsel terug?quote:
50 centquote:
Neger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je een kutdroom over piemelch zal krijgen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een lulpiemelbalzaksaai topic
TS gaat slapen
Slaapse meisquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een lulpiemelbalzaksaai topic
TS gaat slapen
Moet ik 't verpesten met metal linkjes?quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:49 schreef Aanvoerder het volgende:
heb je liever dat we met kanker gaan smijten?
whehe, dat is zo dom nummer!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:49 schreef quirina het volgende:
een mooi kutlied voor het slapengaan..
Beste kerel, je bent hier in ONz, bij voorbaat een subforum waarbij je alles met een flinke schep zout moet nemenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:49 schreef Aanvoerder het volgende:
heb je liever dat we met kanker gaan smijten?
Waarom doe jij dat dan niet bij mijn reactie?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:50 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
[..]
Beste kerel, je bent hier in ONz, bij voorbaat een subforum waarbij je alles met een flinke schep zout moet nemen
Omdat ik jou niet inschat als een regelmatige ONZ-bezoekerquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Waarom doe jij dat dan niet bij mijn reactie?
Ohh hij zei poepquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:54 schreef porsche1 het volgende:
poep plas billen
quote:
met smeerkaas, ben je homo ofzo? Als je een baas bent, eet je nun kale!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:59 schreef quirina het volgende:
Mededeling: Ik ga ff een soepstengel met smeerkaas eten.
beter doe je dat nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:59 schreef quirina het volgende:
Ik zou 't niet doen als ik jou was.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:59 schreef quirina het volgende:
Klinkt niet eens zo vies eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:59 schreef quirina het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2008 03:36 schreef LudoSanders het volgende:
Zie dit als een steekproef om te zien waar de toffe mensen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |