/runquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit gaat hem worden![]()
Ff me casetteabandje terugspoelen want me pc loopt vast
wtf je hebt al een commodorequote:
jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:58 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Heb je ook ideeen om het te verbeteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:02 schreef KopieerMachine het volgende:
JA GODVERDOMME MET DIEZE KANKERTOPICS WORDT HET OOK NIET BETER ALLEMAAL.gast, soekel, ga weg, met je kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik merk er godverdomme helemaal geen ene reet van. wat stelt dat nou voor man dikke kut OP enzo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:05 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Krijg eens de HIV of zo![]()
Deze knakker van een TS probeerd een top ONZ topic te maken
ga kloppen op de hemelpoort gij nsb-erquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:06 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik merk er godverdomme helemaal geen ene reet van. wat stelt dat nou voor man dikke kut OP enzo.
Wacht ik plaats een TR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:02 schreef KopieerMachine het volgende:
JA GODVERDOMME MET DIEZE KANKERTOPICS WORDT HET OOK NIET BETER ALLEMAAL.Ben je in de running om mod te worden ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
Open dan zelf goedomme een topic!!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:06 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik merk er godverdomme helemaal geen ene reet van. wat stelt dat nou voor man dikke kut OP enzo.
Wacht ik plaats een TR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEEquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:07 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Open dan zelf goedomme een topic!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lukt hem nooitquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:07 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ben je in de running om mod te worden ofzo?
Uh-huquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
NEEStop! straks breng je em op ideeén!
ik was sarcastisch, ietswatquote:
ikke proberen lief te zijn vandaag.quote:
Dat had ik doorquote:
Kan je dat dan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ikke proberen lief te zijn vandaag.
Word lastig.. ben zeg maar een individueel wat je vrouwmensch noemt en even ter verstandhouding.. Die hebben geen pikkenquote:
jij zei vorige keer dat ik braaf was.quote:
voorbind dildo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:15 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Word lastig.. ben zeg maar een individueel wat je vrouwmensch noemt en even ter verstandhouding.. Die hebben geen pikken
Doe k nie aanquote:
whehe, red_cat kan niet met een voorbind dildo omgaan.quote:
mooiquote:
welke?quote:
quote:
Is weg.quote:wtf happened to onz
gvd nondesju ik denk ik kom weer eens ff kieken maar tis dramatisch gesteld hieroquote:
je bedoeldquote:
Volgens de baggeraars niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd nondesju ik denk ik kom weer eens ff kieken maar tis dramatisch gesteld hiero
paultje heeft een ban, dus de kwaliteit zou eik met sprongen vooruit moeten springenquote:
niet ik ben er. Ik ben ook mega irritant. Ik ben kut.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
paultje heeft een ban, dus de kwaliteit zou eik met sprongen vooruit moeten springen_!
Nou het is dat je het zelf al zegt maar...quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
niet ik ben er. Ik ben ook mega irritant. Ik ben kut.
Ja ehm...quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
niet ik ben er. Ik ben ook mega irritant. Ik ben kut.
Ook al gaat het om mn lief, ik moest weer lachenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
paultje heeft een ban, dus de kwaliteit zou eik met sprongen vooruit moeten springen_!
watquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook al gaat het om mn lief, ik moest weer lachen
Een verlies voor het feminisme.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook al gaat het om mn lief, ik moest weer lachen
Ze is zijn hoer.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
wou je zeggen dat paultjiuh met soepslurf hoofd iemand heeft versierd?
AAquote:Op zondag 14 december 2008 00:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
En is er nog wat te beleven hier?
broertje luipaardquote:Op zondag 14 december 2008 00:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
En is er nog wat te beleven hier?
Hoeist met jou?quote:
quote:
ik rook 10 gram wiet pr dag ik wil ook wel een eens leuk behangetjequote:
Hoe was het in de Vinger?quote:
Ja het was zowaar tof nogquote:Op zondag 14 december 2008 00:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoe was het in de Vinger?![]()
Had ff belangrijkere dingen te doen vandaar dat ik er niet was, was wel in de buurt
quote:
Word pas het nieuwe jaar denkk..quote:Op zondag 14 december 2008 00:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ik je gemeet heb gaat het weer top
We zijn niet bang voor Rotterdam Amsterdam!!quote:Op zondag 14 december 2008 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
ik rook 10 gram wiet pr dag ik wil ook wel een eens leuk behangetje
Wel lekker eten daar om de hoek bij de argentijnquote:Op zondag 14 december 2008 00:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het was zowaar tof nogmaf weggemoffelt cafétje
Strontzak.quote:Op zondag 14 december 2008 00:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]wie
Je weet zeker niet meer wie ik ben he, ik ben de echte, de grote de enige kankerhagenees.... en als het je niet bevalt, geef mij je moeder dan maar even:")
_!
quote:Op zondag 14 december 2008 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wel lekker eten daar om de hoek bij de argentijn![]()
Nou zegquote:Op zondag 14 december 2008 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Over 1,5 uur kan ookje mot me niet he
ik ben sterk hoor, ik kan tegen afwijzingen
wie gaan we doen?quote:
Massage?quote:Op zondag 14 december 2008 00:13 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou zegik mot je wel hoor!
Maar kan nu gewoon niks, lig plat vanwege mn rug
quote:
mijquote:
Waarmee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:
zoek ze, nuquote:
Nou normaal wel, nou eerst maar eens naar de gyropractorquote:
quote:
okquote:
dat si gout u gaat door voor dequote:
wat een kanjerquote:Op zondag 14 december 2008 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat zuig ik jou ondertussen ff Gaston
de lkjhw zekerquote:
Zeker wetenquote:Op zondag 14 december 2008 00:30 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou normaal wel, nou eerst maar eens naar de gyropractor
But thanx anyway, mag ik em tegoed houden?
heb je ook eentje waar een pool op heeft gepoept?quote:Op zondag 14 december 2008 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom maar halen
wtf jij bent blauwquote:
wtf waar zijn mijn knopjesquote:
hindelopen me dunktquote:
Zo'n soort van subsidiemongooltjes-ideequote:Op zondag 14 december 2008 00:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
WTF wie is er zo onwetend en bezopen dat ze Hara op Blauw hebben gegooidIs zeker een grap om te laten weten dat Fok ook aan sociale werkplaats stages doen ofzo
Ik begrijp de OP nuquote:Op zondag 14 december 2008 00:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
WTF wie is er zo onwetend en bezopen dat ze Hara op Blauw hebben gegooidIs zeker een grap om te laten weten dat Fok ook aan sociale werkplaats stages doen ofzo
quote:Op zondag 14 december 2008 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo'n soort van subsidiemongooltjes-idee
Ben je daar nog niet overheenquote:Op zondag 14 december 2008 00:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik word echt panisch van je usericon
quote:Op zondag 14 december 2008 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee, hij werkt me echt op m'n zenuwen
Er zal voor jou ook nog wel een plekje vrij zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 00:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zal ik anders ook maar op mijn schijven gaan zoeken?quote:Op zondag 14 december 2008 01:11 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Er zal voor jou ook nog wel een plekje vrij zijn.
[ afbeelding ]
titaniumquote:Op zondag 14 december 2008 01:12 schreef Quir het volgende:
Steen papier schaar? Daarin ben ik heer en meester. Jij begint.
Let op de pi potverdriejandubbeltjes.quote:
ja drom juistquote:Op zondag 14 december 2008 01:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Let op de pi potverdriejandubbeltjes.
Het sloeg op de inhoud van de post, niet op mijn gevoel daarbij, gekkie.quote:
ooh ik dacht shuttlequote:Op zondag 14 december 2008 01:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Het sloeg op de inhoud van de post, niet op mijn gevoel daarbij, gekkie.
neukuh?quote:
gunsquote:
't Is hier toch dood. Heb je Chinese Democracy al geprobeerd?quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 01:58 schreef Quir het volgende:
[..]
't Is hier toch dood. Heb je Chinese Democracy al geprobeerd?
tuuk had hem uit usa laten overkoemn, nadat ik alang alle demo had gehoordquote:Op zondag 14 december 2008 01:58 schreef Quir het volgende:
[..]
't Is hier toch dood. Heb je Chinese Democracy al geprobeerd?
't Is goed, zo te horen? Dan moet ik 'm ook maar eens downloaden kopen. Was een beetje huiverig.quote:Op zondag 14 december 2008 02:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
tuuk had hem uit usa laten overkoemn, nadat ik alang alle demo had gehoord
ja het is natuurlijk totaal iet sanders dan de oude guns maar zeker muziek van erg hoge kwaliteit, er zitten echt mooie nrs tussen en over het algemeen gewoon een zeer goed albumquote:Op zondag 14 december 2008 02:02 schreef Quir het volgende:
[..]
't Is goed, zo te horen? Dan moet ik 'm ook maar eens downloaden kopen. Was een beetje huiverig.
zekerquote:
jaquote:Op zondag 14 december 2008 02:08 schreef Quir het volgende:
Luister je Metallica?
de helft is ok tot goed de rest is echt kutquote:
mja niks vernieuwends iddquote:Op zondag 14 december 2008 02:20 schreef Quir het volgende:
Ik heb volgens mij de kut helft gehoord. Ik vond 't echt kut.
Ook niet-Metallica. Maarja, ik ga slapen. Goedenavond.quote:
prettige pasenquote:Op zondag 14 december 2008 02:29 schreef Quir het volgende:
[..]
Ook niet-Metallica. Maarja, ik ga slapen. Goedenavond.
Waarmee?quote:Op zondag 14 december 2008 02:18 schreef donato het volgende:
in dit topique moet je gepost hebben anders tel je niet mee.
3x rechtsaf.quote:Op zondag 14 december 2008 03:25 schreef santax het volgende:
Weet iemand misschien waar het nachtbagger topic is
het leven mijn vriendquote:Op zondag 14 december 2008 03:27 schreef LudoSanders het volgende:
PeZu kale homo!
Waar komde gij vandaan dan!
Uit de kroeg waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 december 2008 03:27 schreef LudoSanders het volgende:
PeZu kale homo!
Waar komde gij vandaan dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |