/runquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit gaat hem worden![]()
Ff me casetteabandje terugspoelen want me pc loopt vast
wtf je hebt al een commodorequote:
jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:58 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Heb je ook ideeen om het te verbeteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:02 schreef KopieerMachine het volgende:
JA GODVERDOMME MET DIEZE KANKERTOPICS WORDT HET OOK NIET BETER ALLEMAAL.gast, soekel, ga weg, met je kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik merk er godverdomme helemaal geen ene reet van. wat stelt dat nou voor man dikke kut OP enzo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:05 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Krijg eens de HIV of zo![]()
Deze knakker van een TS probeerd een top ONZ topic te maken
ga kloppen op de hemelpoort gij nsb-erquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:06 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik merk er godverdomme helemaal geen ene reet van. wat stelt dat nou voor man dikke kut OP enzo.
Wacht ik plaats een TR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:02 schreef KopieerMachine het volgende:
JA GODVERDOMME MET DIEZE KANKERTOPICS WORDT HET OOK NIET BETER ALLEMAAL.Ben je in de running om mod te worden ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
Open dan zelf goedomme een topic!!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:06 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik merk er godverdomme helemaal geen ene reet van. wat stelt dat nou voor man dikke kut OP enzo.
Wacht ik plaats een TR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEEquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:07 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Open dan zelf goedomme een topic!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lukt hem nooitquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:07 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ben je in de running om mod te worden ofzo?
Uh-huquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
NEEStop! straks breng je em op ideeén!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |