quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:59 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Zou jij Elixabete willen volblaffen?JAH!! Never nooit niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Neen want dat mag nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaan we nu allemaal persoonlijke gegevens achterhalen en posten hier
idd zoveel mensen die voor dierensex in zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]tis net broer konijn met een varkensneus.
Moet dit poezie voorstellen? Euhm..quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:50 schreef JaZekerZ het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand die weet dat ik hier ben mm
Hoewel ik de kasteelheer ben
Ik ben geen mens
maar ook geen echt beest
Ik ben het ...
Het is ook een vent met de naamquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:06 schreef Dennehy het volgende:
[..]
En jij gelooft dat ze een vrouw is? Ze liegt alles bij elkaar, het is gewoon een kerel.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:52 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Moet dit poezie voorstellen? Euhm..
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is ook een vent met de naam
Rocky Balboa,
oh nee Bilboa
Nee, die Spaansequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:12 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Edwinussdude, waar ben je? HIERKOMEN!
Ze moeten allebei hierkomen, dan 'ken' er weer gereld wordenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:33 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Nee, die Spaanse
zou ze ook zo gruwelijk nat zijn? (of ken je die ook niet? )
Niemand neemt jou serieus... dus who cares...quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
Dat comunistisch op het plaatje maakt het helemaal af. Als je wil dat mensen je topic serieus nemen spel dan ook fatsoenlijk.
Die heeft ie niet eens zelf gemaaktquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
Dat comunistisch op het plaatje maakt het helemaal af. Als je wil dat mensen je topic serieus nemen spel dan ook fatsoenlijk.
't Is ook echt ineens omgeslagen hè?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Niemand neemt jou serieus... dus who cares...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |