Per nagel jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef THE_CORE het volgende:
Er zal wel een heel potje nagellak in één keer doorheen gaan.
Lol wtfquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
op school vingert t ook niet lekker blijkbaar.......
[ afbeelding ]
ruikt ze nou aan dr vinger?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ze ruikt er nog even aan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[ afbeelding ]
Haal je hand uit je broekquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:47 schreef Aanvoerder het volgende:
mooi topic gaat dit worden. ik voel het.
whehehehe. Ok, dan ga ik nu stappen.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[ afbeelding ]
ik vond m zo leuk...quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij kan ze zelfs haar eierstokken nog krabben.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
Het gaat wel diep tho...
Snoeischaar ook echtquote:Op zondag 14 december 2008 02:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze zelfs haar eierstokken nog krabben.(daarbij denk ik dat je hele doos open ligt, en niet op een lekkere manier)
Het ziet er niet uit en ik was bijna naar de schuur gelopen om de snoeischaar te pakken.
Grappig filmpje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb niet de indruk dat je daar met een simpel nagelschaartje door heen komt.quote:
Ik denk dat we gewoon beter meteen die handen eraf moeten hakkenquote:Op zondag 14 december 2008 16:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet de indruk dat je daar met een simpel nagelschaartje door heen komt.
Of zou een snoeischaar ook niet willen en moet ik de slijptol pakken?
oud staat al eeuwen op dumpertquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[ afbeelding ]
owww en dat maakt t minder leuk natuurlijk...quote:
jah dat maakt het minder leuk want dan heb je em al 40x op div sites gezien...quote:Op zondag 14 december 2008 17:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
owww en dat maakt t minder leuk natuurlijk...
en wel fijn om te weten dat je ook op dumpert komt man...
echt jij bent superrr cooollll
Gemarkt voor het levenquote:Op zondag 14 december 2008 22:18 schreef verregentmeisje het volgende:
Auit'll never be the same again
Hooi oom Moozzie.quote:
bedankt voor het posten. Damn echt weer wat geleerd vandaagquote:
lol!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is daar nou weer het nut van.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |