beeldbuis danquote:Op zondag 14 december 2008 16:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een plasmascherm is meestal ook een tv.
Zoals eerder vermeld. Het is een van de beste CRT's ooit gemaakt. De allerbeste ooit gemaakt gaat tegenwoordig 2e hands (in dezelfde, of iets mindere staat) voor 5000 euro of meer weg. Je mag deze projector i.m.o. niet vergelijken met een Espon rond dezelfde prijs!! (wel bijna met een HD1 of HD100 van JVC)quote:Op zondag 14 december 2008 14:44 schreef Apekoek het volgende:
het is een mooi ding, en deze projector is zeker nog wel wat waard, maar denk je niet dat 1650 euro wat te hoog gegrepen is ondanks de specificaties? je hebt al een fullhd beamer van epson rond dezelfde prijs, tuurlijk geen crt, maar toch om even een vergelijking te stellen.
Klopt. Het beestje geeft gewoon (bijna) het beste beeld wat er maar te krijgen is. Ik moet altijd lachen als ik bijvoorbeeld in de Mediamarkt langs die grote plasma van 80.000 euro loopquote:Op zondag 14 december 2008 16:19 schreef T42 het volgende:
[..]
vergelijking? man das een eendje en een hummerof een "beeldbuis" tv en een plasmascherm
of water en cola
Klopt. Eigenlijk wel.quote:
Misschien een beetje!quote:Op zondag 14 december 2008 16:55 schreef Apekoek het volgende:
Speelt esthetisch design en geboorte jaar ook niet een rol dan?
Als je nog nooit een CRT in actie hebt gezien sta je met open mond te kijken naar het beeld. En dat geldt eigenlijk voor vrijwel alle CRT's van > 800 euro ofzo!quote:Op zondag 14 december 2008 17:29 schreef Apekoek het volgende:
In ieder geval is het zeker een vette unit! Heb ze nooit live mogen aanschouwen, maar wat ik begrijp is het beeld dus om te kwijlen. Ik zelf doe het al een tijdje met een Toshiba LCD beamer, prima beeld, maar zwart is inderdaad niet heel mooi, ben daarom wel eens benieuwd naar een crt, alleen heb ik het geld en plaats er niet voor
Hehequote:Op zondag 14 december 2008 17:59 schreef SuperFruitig het volgende:
my godik tvp puur uit principe. Mocht ik de loterij winnen volgende maand dan hou ik me aanbevolen in ieder geval
Wat een apparaat he
komde maar in de garage kijke bij mijquote:Op zondag 14 december 2008 17:29 schreef Apekoek het volgende:
In ieder geval is het zeker een vette unit! Heb ze nooit live mogen aanschouwen, maar wat ik begrijp is het beeld dus om te kwijlen. Ik zelf doe het al een tijdje met een Toshiba LCD beamer, prima beeld, maar zwart is inderdaad niet heel mooi, ben daarom wel eens benieuwd naar een crt, alleen heb ik het geld en plaats er niet voor
Welke heb jij?quote:Op zondag 14 december 2008 22:19 schreef T42 het volgende:
[..]
komde maar in de garage kijke bij mijdaar hangt een oudje maar super beeld
Sony VPH-1041QM rgb projectorquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:59 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Welke heb jij?
(en meteen up)
Niemand met een fijne zolder of kelder die daar zelf een mooie bioscoop wilt bouwen?
Met een mooie ruimte, wat (zwarte) verf, wat 2e hands bioscoopstoelen en aankleding kun je met deze projector een SUPER thuisbioscoop maken
Een "entry level" CRT projectorquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:20 schreef riesjdabietsj het volgende:
Wat zwak Atmoz.. Had van jou toch verwacht dat je met een of andere McGuyver constructie op de proppen kwam om het probleem -dat bij de bovenburen ligt- te verhelpen
Mooie projector trouwens.. moet er wle de ruimte voor hebben, wat een bakbeest (maar ook: wat een plaatje geeft het!!!)
Succes met de verkoop!!
Zou kunnen, maar aangezien ik dus gehuurd zit... Allemaal erg jammer. Ik zou hem graag gehouden hebben. En misschien houd ik hem ook wel als hij niet verkocht wordt voor rond de 1500 euro. Dan "bewaar" ik hem gewoon voor in m'n volgende huis (met aparte HT ruimte)quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef Herr.Flick het volgende:
Plafonnetje los schroeven, staal profieltje tussen de muren vast maken in het plafond, plafonnetje weer dichtschroeven, afsmeren, beeldhummer ophangen en klaar, een superstevig en trillingsvrije onzichtbare ophangmogelijkheid voor je beeldhummer!
Thanks!!quote:Op maandag 22 december 2008 07:43 schreef freak1 het volgende:
mijn bod was serieus btw... kan je er snel vanaf helpen. ik ga hem pas in mijn volgende huis gebruiken, hbe nu een 720P beamer. anders wacht ik nog even en wordt t toch de Barco.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |