Ja. Heel grootquote:
Met beugel +/- 100 kilo. Maarja, voor een betonnen plafond is dat dus peanuts...quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:13 schreef Virus3000 het volgende:
Wat is het exacte gewicht?
30kg? 50kg?
en hoeveel lawaai maakt die?
Nee, hij kan niet zoomen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is d afstand dat ie kan overbruggen? zou 20/25 meter evt lukken?
Heb je die toen van mij gekocht?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:42 schreef T42 het volgende:
goeie projectors heb een oudere van sony ook ooit hier gekocht.
werkt super in hanghok
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:51 schreef DonPerignon het volgende:
Fucking hell, zet er 4 banden onder en hij kan door als een hummer.
Nja goed, Ik doe hierbij een (heel) voorzichtig bodje van 500euro
Niet zoveel als een gewone beamer van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef YuckFou het volgende:
strak ding
Kan je ongeveer aangeven wat de lichtopbrengst is?
Klopt. BARCO heeft de ALLER beste ooit gemaaktquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:53 schreef Daniel1976 het volgende:
Ken die dingen wel. Je hebt ze ook van BARCO. (nog ietsie beter dan sony).
Maar het is en blijft prachtig spul.
Voor de handigheid heb ik toch maar gewone full-hd beamer gekocht. Maarja dan zit je dus meteen paar 1000 euro hoger en ik denk dat die sony mooier beeld zou geven
Toevallig een gegipst plafond met riet?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:10 schreef Atmoz het volgende:
overwegen i.v.m. de onhandige plafond hier).
Nee, niet met riet (zover ik weet).quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:24 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Toevallig een gegipst plafond met riet?
Same problem here...... huizen in centrum uit 1890........
pas dan maar op als je geluid hard staat. vriend van mij heeft ooit al zijn plijster werk in een huis van 2 jaar oud naar beneden gekregen door een iets te luide plof door zijn subwooferquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:33 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Nee, niet met riet (zover ik weet).
Maar wel houten draagbalken met daaronder panlatten waar het (gips)plafond aan hangt...
Probleem is ook nog dat mijn projector alleen maar aan die panlatten (of noem je dat nu kepers?) hangt.
En ik weet niet eens hoe die weer aan de draagbalken vast zitten...
Is ook soms een beetje eng om er onder te moeten zitten. (projector hangt pal boven de zitbank)
Als dat best op je valt breek je gegarandeerd je nek
Zal iets van 600-700 lumen peak white zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef YuckFou het volgende:
strak ding
Kan je ongeveer aangeven wat de lichtopbrengst is?
paar 1000 eerder paar 10000quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:53 schreef Daniel1976 het volgende:
Ken die dingen wel. Je hebt ze ook van BARCO. (nog ietsie beter dan sony).
Maar het is en blijft prachtig spul.
Voor de handigheid heb ik toch maar gewone full-hd beamer gekocht. Maarja dan zit je dus meteen paar 1000 euro hoger en ik denk dat die sony mooier beeld zou geven
geen idee is denk ik 2 of 3 jaar geledenquote:
Hmzzz. Da's inderdaad niet zo mooi.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:19 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
pas dan maar op als je geluid hard staat. vriend van mij heeft ooit al zijn plijster werk in een huis van 2 jaar oud naar beneden gekregen door een iets te luide plof door zijn subwoofer
Thanks voor je uitleg DJSmiley. Volgens mij ben je ook van 't HT forum he?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:46 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Zal iets van 600-700 lumen peak white zijn.
En nee, dat is niet te weinig, is voor films enz meer dan voldoende. Zwart hoort zwart te zijn, en dat is bij zo'n beest altijd het geval. In een verduisterde ruimte levert zoiets een prachtplaatje op. Contrast komt ver boven vrijwel elke digitale projector.
Geen gedoe met pixels, native resoluties, lampen die zwakker worden, korte branduurtjes, gewoon genieten.
* DJSmiley heeft nog een Barco 700 en een Vidikron in de schuur... Zelfs 480i (wat ze maar waren) zag er heel goed uit. Sterker nog, TV zag daar beter op uit dan een 800x600 DLP beamer (pixels)
@ts: misschien handig om even de rating van de buizen erbij te vermelden. (al gok ik dat op 9/9/9 als ie idd 1500 uur gehad heeft en niet over zn limits gejaagd is)
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:20 schreef T42 het volgende:
[..]
paar 1000 eerder paar 10000ik maak onderdelen voor barco afgelopen week en aankomende week
zodat ze via dmx gestuurd kunne worden
[..]
geen idee is denk ik 2 of 3 jaar geleden
Dank vor je uitleg maar t is echt te weinig, ik zag er misschien een leuke extra voor het bedrijf waar ik werk in, vooral gezien de resolutie, maar het niet kunnen zoomen en de combi met absoluut te weinig licht maakt dat ik afhaak, wel vette bak, maar niet interessant, succes met de verkoop voor thuis is tie zeker aan te radenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:46 schreef DJSmiley het volgende:
Zal iets van 600-700 lumen peak white zijn.
En nee, dat is niet te weinig, is voor films enz meer dan voldoende.
Ah oke, nee hij is inderdaad alleen geschikt voor in verduisterde ruimtes en moet dus op een vast plaats (tussen 3 en 4 meter, afhankelijk van de schermbreedte) opgehangen worden.quote:Op zondag 14 december 2008 00:17 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Dank vor je uitleg maar t is echt te weinig, ik zag er misschien een leuke extra voor het bedrijf waar ik werk in, vooral gezien de resolutie, maar het niet kunnen zoomen en de combi met absoluut te weinig licht maakt dat ik afhaak, wel vette bak, maar niet interessant, succes met de verkoop voor thuis is tie zeker aan te raden
vergelijking? man das een eendje en een hummerquote:Op zondag 14 december 2008 14:44 schreef Apekoek het volgende:
het is een mooi ding, en deze projector is zeker nog wel wat waard, maar denk je niet dat 1650 euro wat te hoog gegrepen is ondanks de specificaties? je hebt al een fullhd beamer van epson rond dezelfde prijs, tuurlijk geen crt, maar toch om even een vergelijking te stellen.
Een plasmascherm is meestal ook een tv.quote:Op zondag 14 december 2008 16:19 schreef T42 het volgende:
[..]
vergelijking? man das een eendje en een hummerof een tv en een plasmascherm
of water en cola
beeldbuis danquote:Op zondag 14 december 2008 16:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een plasmascherm is meestal ook een tv.
Zoals eerder vermeld. Het is een van de beste CRT's ooit gemaakt. De allerbeste ooit gemaakt gaat tegenwoordig 2e hands (in dezelfde, of iets mindere staat) voor 5000 euro of meer weg. Je mag deze projector i.m.o. niet vergelijken met een Espon rond dezelfde prijs!! (wel bijna met een HD1 of HD100 van JVC)quote:Op zondag 14 december 2008 14:44 schreef Apekoek het volgende:
het is een mooi ding, en deze projector is zeker nog wel wat waard, maar denk je niet dat 1650 euro wat te hoog gegrepen is ondanks de specificaties? je hebt al een fullhd beamer van epson rond dezelfde prijs, tuurlijk geen crt, maar toch om even een vergelijking te stellen.
Klopt. Het beestje geeft gewoon (bijna) het beste beeld wat er maar te krijgen is. Ik moet altijd lachen als ik bijvoorbeeld in de Mediamarkt langs die grote plasma van 80.000 euro loopquote:Op zondag 14 december 2008 16:19 schreef T42 het volgende:
[..]
vergelijking? man das een eendje en een hummerof een "beeldbuis" tv en een plasmascherm
of water en cola
Klopt. Eigenlijk wel.quote:
Misschien een beetje!quote:Op zondag 14 december 2008 16:55 schreef Apekoek het volgende:
Speelt esthetisch design en geboorte jaar ook niet een rol dan?
Als je nog nooit een CRT in actie hebt gezien sta je met open mond te kijken naar het beeld. En dat geldt eigenlijk voor vrijwel alle CRT's van > 800 euro ofzo!quote:Op zondag 14 december 2008 17:29 schreef Apekoek het volgende:
In ieder geval is het zeker een vette unit! Heb ze nooit live mogen aanschouwen, maar wat ik begrijp is het beeld dus om te kwijlen. Ik zelf doe het al een tijdje met een Toshiba LCD beamer, prima beeld, maar zwart is inderdaad niet heel mooi, ben daarom wel eens benieuwd naar een crt, alleen heb ik het geld en plaats er niet voor
Hehequote:Op zondag 14 december 2008 17:59 schreef SuperFruitig het volgende:
my godik tvp puur uit principe. Mocht ik de loterij winnen volgende maand dan hou ik me aanbevolen in ieder geval
Wat een apparaat he
komde maar in de garage kijke bij mijquote:Op zondag 14 december 2008 17:29 schreef Apekoek het volgende:
In ieder geval is het zeker een vette unit! Heb ze nooit live mogen aanschouwen, maar wat ik begrijp is het beeld dus om te kwijlen. Ik zelf doe het al een tijdje met een Toshiba LCD beamer, prima beeld, maar zwart is inderdaad niet heel mooi, ben daarom wel eens benieuwd naar een crt, alleen heb ik het geld en plaats er niet voor
Welke heb jij?quote:Op zondag 14 december 2008 22:19 schreef T42 het volgende:
[..]
komde maar in de garage kijke bij mijdaar hangt een oudje maar super beeld
Sony VPH-1041QM rgb projectorquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:59 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Welke heb jij?
(en meteen up)
Niemand met een fijne zolder of kelder die daar zelf een mooie bioscoop wilt bouwen?
Met een mooie ruimte, wat (zwarte) verf, wat 2e hands bioscoopstoelen en aankleding kun je met deze projector een SUPER thuisbioscoop maken
Een "entry level" CRT projectorquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:20 schreef riesjdabietsj het volgende:
Wat zwak Atmoz.. Had van jou toch verwacht dat je met een of andere McGuyver constructie op de proppen kwam om het probleem -dat bij de bovenburen ligt- te verhelpen
Mooie projector trouwens.. moet er wle de ruimte voor hebben, wat een bakbeest (maar ook: wat een plaatje geeft het!!!)
Succes met de verkoop!!
Zou kunnen, maar aangezien ik dus gehuurd zit... Allemaal erg jammer. Ik zou hem graag gehouden hebben. En misschien houd ik hem ook wel als hij niet verkocht wordt voor rond de 1500 euro. Dan "bewaar" ik hem gewoon voor in m'n volgende huis (met aparte HT ruimte)quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef Herr.Flick het volgende:
Plafonnetje los schroeven, staal profieltje tussen de muren vast maken in het plafond, plafonnetje weer dichtschroeven, afsmeren, beeldhummer ophangen en klaar, een superstevig en trillingsvrije onzichtbare ophangmogelijkheid voor je beeldhummer!
Thanks!!quote:Op maandag 22 december 2008 07:43 schreef freak1 het volgende:
mijn bod was serieus btw... kan je er snel vanaf helpen. ik ga hem pas in mijn volgende huis gebruiken, hbe nu een 720P beamer. anders wacht ik nog even en wordt t toch de Barco.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |