abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65414331
quote:
Op zondag 25 januari 2009 23:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Afbranden alles met zo'n AH-logo op het dak!
Mn favoriete hooligan is ook weer in tha house!
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_65482023
Poll: Wat is jouw favoriete supermarkt?
  • Jumbo
  • C1000
  • Lidl
  • Aldi
  • Bas (Digros, Dirk)
  • Boni
  • Hoogvliet
  • Super de Boer (Konmar, ..)
  • Spar
  • Albert Heijn
  • Coop
  • Plus
  • Anders, Nl:
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Staat ook in een ander topic, maar is hier ook wel op zn plek

[ Bericht 0% gewijzigd door LeeHarveyOswald op 28-01-2009 15:28:21 ]
  • La derecha oprime, la izquierda libera
      woensdag 28 januari 2009 @ 09:54:10 #153
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_65482414
    C1000 gestemd
    Ongeėvenaard vwb de slagerij, erg goede huismerk artikelen .. en de enige die bij mij op loopafstand zit (ok, Aldi en Lidl zijn ook te lopen maar veel verder dan crackers kom ik daar niet aangezien ik de rest duidelijk vind interen op kwaliteit en/of prijs (ja, diverse dingen van c1000 eigen merk zijn lekkerder en geodkoper dan aldi) en dat is wel erg handig met drie kinderen
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      Moderator / Redactie Sport woensdag 28 januari 2009 @ 10:04:39 #154
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_65482705
    1. AH
    2. Vomar

Deka vind ik ook nog wel te doen maar is zeker niet mijn favoriete winkel.
    LidL heb ik steeds meer problemen mee . Ik vind de winkel toch wel kut, maar dat komt ook door het personeel wat er rond loopt.

Voor de rest geen mening omdat die winkels niet in de buurt zitten.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      woensdag 28 januari 2009 @ 10:11:06 #155
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_65482892
    Jumbo & C1000
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_65482950
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
    Jumbo & C1000
    Trouwen?
      woensdag 28 januari 2009 @ 10:15:33 #157
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_65483051
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 10:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Trouwen?
    Straks gaat je vriendin me bitchslappen
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_65483769
    Anders, nml: Jan Linders.
      woensdag 28 januari 2009 @ 10:47:38 #159
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_65484030
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 10:40 schreef Anne het volgende:
    Anders, nml: Jan Linders.
    Is dat niet onderdeel van Bas, Dirk, Digros?
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_65484287
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Adelante het volgende:

[..]

Is dat niet onderdeel van Bas, Dirk, Digros?
    Volgens mij is het een zelfstandige supermarkt?

Dhr. Jan Linders is in zijn jonge jaren begonnen als melkboer in Gennep en omgeving. Hij opende zijn eerste supermarkt in december 1963 te Gennep.

Nu zijn er meer dan 50 vestigingen door Limburg, Brabant en Gelderland. In november 2007 is bij het servicekantoor in Nieuw Bergen een compleet nieuw distributiecentrum met meer dan 30.000m2 opslagruimte geopend. Vanuit dit distributiecentrum wordt er dagelijks gezorgd dat u alle producten in de supermarkten kunt vinden.
    pi_65484680
    Tot nu toe snapte ik eigenlijk niet helemaal precies waar dit topic over ging.

Tot gisteren.

Meestal haal ik namelijk corn-flakes bij de Vomar. Van het huismerk, want die zijn niet duur en wel lekker. Maar gisteren was ik toevallig bij de Albert Heijn. Die verkochten tot nu toe altijd drie soorten corn flakes: die van Kellog's , die van het huismerk en die van euroshopper . Maar rara, welke hebben ze nu uit het assortiment genomen...

Dus ik heb dankbaar gebruik gemaakt van de speciale klachten-brievenbus bij de ingang, en ben toen toch maar naar de Vomar gefietst.
    pi_65485479
    Ik heb gisteren ook maar een klachtenbrief via de AH-site verstuurd, ik word helemaal gek van de rijen voor de kassa's. Er stonden voor de zoveelste keer 8 mensen voor me Een nee geen andere supermarkt in de buurt...
    pi_65485506
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 10:54 schreef Anne het volgende:

[..]

Volgens mij is het een zelfstandige supermarkt?

Dhr. Jan Linders is in zijn jonge jaren begonnen als melkboer in Gennep en omgeving. Hij opende zijn eerste supermarkt in december 1963 te Gennep.

Nu zijn er meer dan 50 vestigingen door Limburg, Brabant en Gelderland. In november 2007 is bij het servicekantoor in Nieuw Bergen een compleet nieuw distributiecentrum met meer dan 30.000m2 opslagruimte geopend. Vanuit dit distributiecentrum wordt er dagelijks gezorgd dat u alle producten in de supermarkten kunt vinden.
    bas, jan, dirk, digros, hoort allemaal bij elkaar
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_65485523
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
    pi_65485538
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 11:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

bas, jan, dirk, digros, hoort allemaal bij elkaar
    oh, jan hoort er niet meer bij zie ik, sorry
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      Moderator woensdag 28 januari 2009 @ 12:13:31 #166
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_65486955
    ik ga altijd bij de AH XL, maar moet zeggen dat ik vooral met huismerk artikelen in mn karretje eindig... alleen de chips zijn altijd van Lays, en bepaalde dingetjes die het huismerk niet heeft.

is dat heel gek..?
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_65487470
    AH zuigt, altijd al gevonden.
    De groente ziet er heel goed uit maar is stuk voor stuk smakeloze opgekweekte watermeuk en ze hebben ook een veel te beperkt assortiment. En ze zijn veel te duur natuurlijk.

Ik doe boodschappen op de markt en voor de rest ga ik naar de Lidl en wat ik daar niet kan krijgen haal ik afhankelijk van in welk dorp ik boodschappen doe bij de C1000 die vrij redelijk is qua assortiment en kwaliteit of de Super de Boer die misschien wel de enige goede Super de Boer is in Nederland. Ik ben ze verder nog nooit zo tegengekomen in ieder geval. In het andere dorp en voor zover ik kan inschatten in de rest van het land is het maar een kutwinkel. Maar deze heeft een echte bakker en een redelijk assortiment qua groente en fruit en een heel goede slagerij.

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 28-01-2009 12:35:26 ]
    There is no love sincerer than the love of food.
    pi_65857770
    ik ben net zo gefrustreerd... ik wil ze wel boycotten.. maar dat is nog best moeilijk.. Ik ben net werkende en woon in hartje Utrecht, waar het stikt van de AH... Momenteel ff geen fiets (eerste wat ik zo wil hebben) + als ik van werk thuis kom zijn de drie dichtstbijzijnde supermarkten AH;'s!
    Ben nu bezig met een boycot: in het weekend naar de aldi en Lombok en ik heb gehoord dat er ook een andere supermarkt in het centrum zit... vd week proberen dan maar

AH: je was prachtig met alle producten en klotegroente en fruit (en overpriced), maar je huismerken-tsunami is kut! (vd week: komkommer 1,69!!!!!!)
    Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
    pi_65859191
    er zit een Plus in het centrum, maar daar ben ik ook niet wild van
    Tap tap tap
    pi_65863334
    Bij de plus was de komkommer ook 1,69
    pi_65863861
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 11:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
    Ik heb gisteren ook maar een klachtenbrief via de AH-site verstuurd, ik word helemaal gek van de rijen voor de kassa's. Er stonden voor de zoveelste keer 8 mensen voor me Een nee geen andere supermarkt in de buurt...
    Ja, dat gebeurt mij ook steeds vaker. Bij de AHXL nog wel, waar ze een stuk of 25 kassa's hebben
    pi_65866575
    Volgens mij hebben de lange rijen ook te maken met een enorm personeelstekort in de grote steden. En op een ander tijdstip dan tussen 5-7 'savonds gaan helpt ook.

Maar afijn, ik vind de appie wel prima, de meeste euroshopper dingen zijn geod te eten

(en: super de boer aan de adriaan van ostade laan, c1000 in lunetten..)
    pi_65871777
    quote:
    Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef ArtemisQ het volgende:
    Volgens mij hebben de lange rijen ook te maken met een enorm personeelstekort in de grote steden. En op een ander tijdstip dan tussen 5-7 'savonds gaan helpt ook.
    Als ik tussen 5 en 7 's avonds boodschappen deed zou ik de lange rijen nog begrijpen...
    pi_65871965
    quote:
    Op zondag 8 februari 2009 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
    Bij de plus was de komkommer ook 1,69
    Meer dan 30 cent betalen voor komkommer
    pi_65871973
    quote:
    Op zondag 8 februari 2009 22:09 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ja, dat gebeurt mij ook steeds vaker. Bij de AHXL nog wel, waar ze een stuk of 25 kassa's hebben
    Nog steeds raar, dat een middelformaat supermarkt weg gaat, AH in dat pand trekt, en het dan ineens een AH XL is, terwijl het pand echt niet gegroeit is.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')