Mn favoriete hooligan is ook weer in tha house!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Afbranden alles met zo'n AH-logo op het dak!
Is dat niet onderdeel van Bas, Dirk, Digros?quote:
Volgens mij is het een zelfstandige supermarkt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat niet onderdeel van Bas, Dirk, Digros?
bas, jan, dirk, digros, hoort allemaal bij elkaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij is het een zelfstandige supermarkt?
Dhr. Jan Linders is in zijn jonge jaren begonnen als melkboer in Gennep en omgeving. Hij opende zijn eerste supermarkt in december 1963 te Gennep.
Nu zijn er meer dan 50 vestigingen door Limburg, Brabant en Gelderland. In november 2007 is bij het servicekantoor in Nieuw Bergen een compleet nieuw distributiecentrum met meer dan 30.000m2 opslagruimte geopend. Vanuit dit distributiecentrum wordt er dagelijks gezorgd dat u alle producten in de supermarkten kunt vinden.
oh, jan hoort er niet meer bij zie ik, sorryquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bas, jan, dirk, digros, hoort allemaal bij elkaar
Ja, dat gebeurt mij ook steeds vaker. Bij de AHXL nog wel, waar ze een stuk of 25 kassa's hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb gisteren ook maar een klachtenbrief via de AH-site verstuurd, ik word helemaal gek van de rijen voor de kassa's. Er stonden voor de zoveelste keer 8 mensen voor meEen nee geen andere supermarkt in de buurt...
Als ik tussen 5 en 7 's avonds boodschappen deed zou ik de lange rijen nog begrijpen...quote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef ArtemisQ het volgende:
Volgens mij hebben de lange rijen ook te maken met een enorm personeelstekort in de grote steden. En op een ander tijdstip dan tussen 5-7 'savonds gaan helpt ook.
Meer dan 30 cent betalen voor komkommerquote:Op zondag 8 februari 2009 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij de plus was de komkommer ook 1,69
Nog steeds raar, dat een middelformaat supermarkt weg gaat, AH in dat pand trekt, en het dan ineens een AH XL is, terwijl het pand echt niet gegroeit is.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt mij ook steeds vaker. Bij de AHXL nog wel, waar ze een stuk of 25 kassa's hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |