Nou wat een lolquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:44 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben allergies voor vetzinnen
[ afbeelding ]
Botox is ook zwaar giftig als het in grote hoeveelheden gebruikt wordt. Het gaat bij alle dingen immers om maten die gehanteerd moeten worden. Water is ook giftig, als je er maar genoeg van drinkt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:51 schreef Painted_Horse het volgende:
Vetsin is zwaar giftig spul, zeker als het in grote hoeveelheden gebruikt wordt.
Als ik een keer zo iets zou bemerken bij een Chinees zou ik er ook nooit meer heen gaan.
Botox is het sterkste gif wat er bestaatquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Botox is ook zwaar giftig als het in grote zeer kleine hoeveelheden gebruikt wordt. Het gaat bij alle dingen immers om maten die gehanteerd moeten worden. Water is ook giftig, als je er maar genoeg van drinkt.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:42 schreef BasEnAad het volgende:
Ik wordt altijd misselijk als ik chinees heb gegeten!
Chinees voedsel is echt rommel.
Dat heb ik me ook lang afgevraagd.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
maar welke smaak versterkt hij dan
Rijst is wel zware junkfood idd, kun je nog beter naar de burger king of kfc gaan voor minder vette hapquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:22 schreef Jossos het volgende:
Psssttt, als er iets van babi dit, of pangang dat op het menu staat is het überhaupt al geen Chinese keuken te noemen ongeacht van de etniciteit van het keukenpersoneel. Neppe Indonesische/Chinese junk-food rommel is het!
Hmmm, dat wist ik niet...!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Rijst is wel zware junkfood idd, kun je nog beter naar de burger king of kfc gaan voor minder vette hap
Goedkoop rund/varkensvlees gemaakt in gigantische kuipen met allerlei toevoegingen, en goedkope rijst die uren nadat het gekookt is warm wordt gehouden. Dat je er 10 keer zo veel betaalt als bij de mcdonalds wil echt niet zeggen dat het authentieke Chinese keuken is, of überhaupt kwaliteit. Het is dezelfde categorie rommel als wat je haalt bij de BK/MC/KFC of wat dan ook.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Rijst is wel zware junkfood idd, kun je nog beter naar de burger king of kfc gaan voor minder vette hap
NAM KEE !! Pekingeend!!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ah, dat zou best eens de oorzaak kunnen zijn, gisteren voelde ik me echt raar, daarvoor hadden we bij nam-kee gegeten
bij Vetsin heb je het dan echt niet over enorme hoeveelheden hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Botox is ook zwaar giftig als het in grote hoeveelheden gebruikt wordt. Het gaat bij alle dingen immers om maten die gehanteerd moeten worden. Water is ook giftig, als je er maar genoeg van drinkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |