fixed. Succes ermee, die lui zijn vaak om 'geloofsovertuiging' niet verzekerd en moeten het dus uit eigen zak betalen. Met andere woorden, je kunt fluiten naar je centen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik ben gister op de snelweg aangereden door een vrachtwagen die mij niet zag waarvan de bestuurder straalbezopen was.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Moet niet uitmaken. Jij bent niet schuldig, dus je hebt geld op je recht. Je verzekering behoort dit voor je te regelen.
Ja, maar dan 'recht op je geld' niet 'geld op je recht'quote:
tis nog vroeg =Dquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar dan 'recht op je geld' niet 'geld op je recht'
Ja, en? Misschien moet je ze gewoon uitleggen wat er gebeurd is. HIJ raakt jou, buiten je schuld. Jij bent bij HEN verzekerd. ZIJ kunnen de verzekering van hem aanschrijven voor de centen. Klaar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou weer net gebeld met iemand anders: "ja meneer u heeft geen rechtsbijstand verzekering"
Weet niet eens hoe dat bedrijf heet. STond niets op die vrachtwagen. Heb alleen gegevens van de bestuurder.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, en? Misschien moet je ze gewoon uitleggen wat er gebeurd is. HIJ raakt jou, buiten je schuld. Jij bent bij HEN verzekerd. ZIJ kunnen de verzekering van hem aanschrijven voor de centen. Klaar.
Je kunt natuurlijk ook zelf even een briefje eraan wagen richting het bedrijf in Wit Rusland en verzoeken om hun verzekering in te schakelen.
Dan stuur je hem een briefje, waarin je hem aansprakelijk stelt. Overigens is het tegenwoordig erg onslim om geen rechtsbijstand te hebben in Nederland. Ik heb ondertussen echt alles gedekt via de rechtsbijstand, wantr elke keer als ik wat had verzonnen ze een reden om er niks mee te doen. En nu moeten ze welquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Weet niet eens hoe dat bedrijf heet. STond niets op die vrachtwagen. Heb alleen gegevens van de bestuurder.
Regel: altijd eerst topic doorlezenquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:30 schreef Gijsch het volgende:
Regel nummer 1 bij schade: ALTIJD een autoschadeformulier invullen...
Doen ze niet dus. Ik stuur em vandaag alsnog gewoon op met ale kopieen van die Komratski erbijquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:35 schreef Gijsch het volgende:
EgnieMaar als je dat formulier hebt ingevuld MOET je maatschappij er iets mee doen. Duuus..
dat dus!quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Moet niet uitmaken. Jij bent niet schuldig, dus je hebt geld op je recht. Je verzekering behoort dit voor je te regelen.
Maak wel even kopietjes voor jezelf.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Doen ze niet dus. Ik stuur em vandaag alsnog gewoon op met ale kopieen van die Komratski erbij
Checkquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:46 schreef Earry het volgende:
[..]
Maak wel even kopietjes voor jezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |