quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Proost.
Proost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik Heineken en heb een borrel Jameson op.I´m back.
Ik heb ook het idee dat er niet eens een serieus debat over geweest.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is onbegrijpelijk idd. Ik bedoel de scepsis mbt Turkije kan ik begrijpen, maar die moet toch zeker ook gelden mbt Oost-Europa, lijkt me.
Ik drink eigenlijk bijna nooit, maar als ik whisky in huis had deed ik met je mee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Proost..
Ik Heineken en heb een borrel Jameson op.
Nee, klopt, ik denk niet dat ze pakweg onder paars hebben gesteld, kids, we gaan over paar jaar Polen toevoegen, daarna Roemenië en vervolgens al die andere sloebers op de Balkan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat er niet eens een serieus debat over geweest.
De Jameson 1 liter was in de aanbieding bij de gall&gall afgelopen zaterdag. 19,90.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk bijna nooit, maar als ik whisky in huis had deed ik met je mee.
Ben best weleens benieuwd wat de calculus was eigenlijk bij die boys die ons vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:59 schreef Specularium het volgende:
Dat toevoegen van die Oostbloklanden was toch onder het mom "Door de aansluiting zullen ze een groei meemaken en uiteindelijk net zo welvarend worden als wij."?
Maar volgens mij kwam dat inderdaad niet uit een debat maar uit 'het gesprek met de MP'.
En dat zeg je nu pas.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De Jameson 1 liter was in de aanbieding bij de gall&gall afgelopen zaterdag. 19,90.
In de media gaat het over de waan van de dag hè. Zonder kop of staart.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarschijnlijk was het in de Europese Raad not done om tegen te zijn ofzo.![]()
Ik vind sowieso dat er veel te weinig aandacht is voor Europa in de media.
Een publiek debat moet gevoed worden door nieuws, beschouwingen, enzovoort.
Ik ben zelf toevallig media-tycoon (in spé) en mij is altijd geleerd dat elk verhaal een kop, middenstuk en staart heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In de media gaat het over de waan van de dag hè. Zonder kop of staart.
Nu je het weet, doe er mijn voordeel mee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je whiskey dronk als water natuurlijk hè..
Gna.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Daar zit je dan met je cherry coke.
Oh gelukkig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik ben even aan het swaffelen..
En daarna idd naar bed..
Dus tot swaffels.
Dat valt wel mee. Zo rechts zijn de partijen die men rechts noemt in Nederland ook niet. Er is bv niet echt een GOP in Nederland.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je de dingen brengt hier op een forum, maar electoraal gezien is rechts meer in de mode dan links, dacht ik.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:00 schreef Halcon het volgende:
Er is bv niet echt een GOP in Nederland.
Richt lekker op joh, misschien haal je wel een zeteltje.quote:
Hehehe, nee mij niet gezien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Richt lekker op joh, misschien haal je wel een zeteltje.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat jij net over rechts zei in NL geldt trouwens net zo goed (zo niet meer) voor links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |