Braaf!quote:Op zondag 14 december 2008 10:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar ik had trek in een broodje met ei en een kopje koffie
maar goed, die was wat te vroeg, ik ga weer in mijn bedje liggen moeders
Van de afgelopen 24 uur heb ik ongeveer twee-derde geslapen.quote:Op zondag 14 december 2008 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie moeten goed slapen en beter eten
Ik nu ook, opeens.quote:Op zondag 14 december 2008 10:48 schreef sp3c het volgende:
ik heb eigenlijk zin in een kopje soep for some reason
Bron: http://www.depers.nl/opme(...)-na-18000-km-op.htmlquote:Recordroeier geeft na 18.000 km vlak voor bestemming op
Een Italiaanse avonturier die de Grote Oceaan wilde overroeien heeft zijn huzarenstuk moeten staken op 'amper' 120 kilometer van zijn eindbestemming Australië, meldt Het Laatste Nieuws zondag. De man had al 18.000 kilometer afgelegd, maar moest uiteindelijk gered worden door het slechte weer.
Wind
Alex Bellini begon zijn reis in februari in Peru, maar belde eergisteren zijn vrouw om te zeggen dat hij te uitgeput was om nog verder te roeien met zijn 7,5 meter lange boot. De pechvogel was bijna bij het Oost-Australische stadje Laurieton, maar een krachtige wind voorkwam dagenlang dat hij de kust enigszins naderde. "De dagen daarna zou het weer zelfs nog slechter worden", zei Bellini.
Recordroeier
Bellini roeide eerder al de Middellandse Zee en de Atlantische Oceaan over.
ik zag het vanochtend op het nieuwsquote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind dat het navolgende bericht verdiend te worden opgenomen in deze nu al glorieuze slowchatreeks.
Iraakse journalist gooit schoenen naar Bush
Goede werptechniek had die vent ook, hè?quote:Op maandag 15 december 2008 09:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zag het vanochtend op het nieuws
Ik vind dat Bush ook nog wel snel reageertquote:Op maandag 15 december 2008 12:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goede werptechniek had die vent ook, hè?
Dat verwonderde me een klein beetje, ik had eerst namelijk het KLB-topic van DutchErrorist gelezen, die zich beklaagde dat de beste man had gemist.
Zie ook http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_grofvuil__.htmlquote:Burgemeester neemt kerstkribbe voor hoopje rommel
De burgemeester van Linz was niet gelukkig met de rommel in het gemeentehuis. Hij gaf de kuisploeg de opdracht om de troep op te ruimen maar Franz Dobusch begin de vergissing van zijn leven. Het hoopje rommel was een kerstkribbe uit gerecycleerd materiaal.
Kunstwerk met betekenis
Fans van de kunstenaar die het werk gemaakt had, waren woedend en maakten de burgemeester duidelijk dat hij een grote fout gemaakt had. Het werk bestond voornamelijk uit verpakkingen en oud papier. "Je zou toch denken dat een burgemeester van een stad zich niet inlaat met zoiets. Mensen waren van ver gekomen om het kunstwerk te bekijken maar ze moesten ontgoocheld huiswaarts keren", aldus een bezoeker. Hannelore Rauter wilde met haar werk de mensen aanzetten tot reflectie en kerst is daar de uitgelezen periode voor. Alleen dacht de burgemeester daar anders over. (vsv)
Hey, dus eigenlijk zijn alle baggerposts op fok kunstquote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef Specularium het volgende:
Ah, daar heb je weer wat van die verontwaardigde mongolen.
Flikker ergens 3 dozen neer en noem het kunst.
Als je ze zou scharen onder de dichterlijke vrijheid kun je er in Nederland wellicht nog wat subsidie voor vangen.quote:Op maandag 15 december 2008 20:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey, dus eigenlijk zijn alle baggerposts op fok kunst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |