Dit is een vervolg opquote:Deponeer hier al uw gezeur en totale onzin-opmerkingen welke lichtelijk iets te maken heeft met NWS, maar in elk ander topic subiet verwijderd zouden worden. Dit topic is ook geschikt voor onzin-discussies als de geslachtskenmerken van (ex)moderators.
Nee, ik ga mijn zoveelste slaapmuts opdrinken en dan pleite.quote:Op zaterdag 13 december 2008 05:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja Specularium dit wordt een topreeks, ik weet het zeker.
Koffie?
Nee, ik zit vuurwerkfilmpjes te kijken om te zien wat leuk is om te halen en nu ben ik weer klaarwakker.quote:Op zaterdag 13 december 2008 06:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Krijg je je slaapmutsje niet weg?
Jij gaat naar vuurwerkwinkels om te kijken hoe druk het is?quote:Op zaterdag 13 december 2008 06:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben niet echt een liefhebber van vuurwerk, ik vind de drukte in de winkel die er aan voorafgaat leuker.
[/post numero 15.000]
Voor m'n werk een keertje gedaan. Als lokale verslaggever.quote:Op zaterdag 13 december 2008 06:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij gaat naar vuurwerkwinkels om te kijken hoe druk het is?
Welke zender? Ik kijk die reportages op RTV Utrecht altijd wel.quote:Op zaterdag 13 december 2008 06:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Voor m'n werk een keertje gedaan. Als lokale verslaggever.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 07:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil niet vanwege verloren anonimiteit ooit met een nieuw account moeten beginnen.
Mwah, naam was wat minder, dit laat meer tot de verbeelding over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals het er nu uitziet gaat hij in ieder geval niet de herenliefde met je bedrijven.quote:Op zaterdag 13 december 2008 08:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind het ook niet erg om sommige users dingen te vertellen, maar als ik users als DS57 uitdaag om m'n postgeschiedenis er op na te slaan dan edit ik liever hier en daar even wat.
Wat een Wiki allemaal niet voor elkaar kan krijgenquote:Rita Verdonk wil de deur openzetten voor goed geschoolde immigranten.
Volgens de politica van Trots op Nederland (ToN) moet het veel makkelijker worden voor buitenlanders om naar ons land te komen om hier te werken, zonder dat ze automatisch recht krijgen op een permanent verblijf.
Ik wacht nog steeds om een VN-onderzoek met een veroordeling van het Russische optreden in Zuid-Ossetië. Niet alleen op Europees niveau (hoewel dit natuurlijk al een eerste stap is).quote:TBILISI - Russische troepen hebben zaterdag een Georgisch dorp nabij de grens met de afvallige regio Zuid-Ossetië opnieuw bezet. Waarnemers van de Europese Unie riepen de Russen op onmiddellijk te vertrekken uit het dorp Perevi.
In augustus voerden Rusland en Georgië een korte oorlog. Die brak uit nadat het Georgische leger Zuid-Ossetië had aangevallen. De Russen bezetten daarna delen van Georgië. Na bemiddeling van de EU trok Rusland zich terug uit Georgië naar Zuid-Ossetië.
Maar er bleven Russische militairen in het bergdorp Perevi tot woede van de Georgiërs. Vrijdag trokken de Russen zich uiteindelijk terug waarna Georgische agenten het dorp introkken. Maar na het vallen van de avond keerden de Russen terug in Perevi.
Grappig. Heb ik in een ver verleden ook nog gedaan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 06:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Voor m'n werk een keertje gedaan. Als lokale verslaggever.![]()
Bron: http://www.depers.nl/buit(...)n-gitarist-neer.htmlquote:Gothics steken eigen gitarist neer
Een 18-jarige Italiaanse zangeres en haar broertje hebben de gitarist van hun gothicband tientallen malen gestoken. Ze waren ontevreden over zijn spel.
Dat heeft de politie vrijdag gezegd. Het 16-jarige slachtoffer ligt nog in het ziekenhuis, maar hij verkeert buiten levensgevaar, zei de politie.
Repetitie
De jongen werd zaterdag na een repetitie van de band Soul Cry in het dorpje Sestri Ponente, bij Genua, door zijn medebandleden aangevallen. Zij staken de jongen ongeveer vijftig keer, vooral in zijn hoofd en zijn rug.
De zangeres en haar 16-jarige broer, die bas speelt in de band, zijn gearresteerd op verdenking van poging tot moord met voorbedachten rade. Het spel van de gitarist tijdens een repetitie was de twee kennelijk niet naar de zin. Na de repetitie werd de jongen in een steegje neergestoken. Toen de politie de zangeres aanhield had zij het bebloede mes nog in haar handen.
'Een mooie begrafenis'
De politie nam een briefje in beslag van de hand van de broer van de zangeres dat twee dagen voor de aanval aan het slachtoffer werd geschreven en waarin staat: "Ik ben bezig een mooie begrafenis voor je te regelen."
De zangeres vertelde de politie aanvankelijk dat ze geprobeerd had in te grijpen bij een zelfmoordpoging van de gitarist. Het slachtoffer beweert dat hij werd gestoken door beide verdachten; de broer van de zangeres zegt dat zijn zus als enige het mes hanteerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |