Dit is een vervolg opquote:Deponeer hier al uw gezeur en totale onzin-opmerkingen welke lichtelijk iets te maken heeft met NWS, maar in elk ander topic subiet verwijderd zouden worden. Dit topic is ook geschikt voor onzin-discussies als de geslachtskenmerken van (ex)moderators.
Nee, ik ga mijn zoveelste slaapmuts opdrinken en dan pleite.quote:Op zaterdag 13 december 2008 05:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja Specularium dit wordt een topreeks, ik weet het zeker.
Koffie?
Nee, ik zit vuurwerkfilmpjes te kijken om te zien wat leuk is om te halen en nu ben ik weer klaarwakker.quote:Op zaterdag 13 december 2008 06:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Krijg je je slaapmutsje niet weg?
Jij gaat naar vuurwerkwinkels om te kijken hoe druk het is?quote:Op zaterdag 13 december 2008 06:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben niet echt een liefhebber van vuurwerk, ik vind de drukte in de winkel die er aan voorafgaat leuker.
[/post numero 15.000]
Voor m'n werk een keertje gedaan. Als lokale verslaggever.quote:Op zaterdag 13 december 2008 06:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij gaat naar vuurwerkwinkels om te kijken hoe druk het is?
Welke zender? Ik kijk die reportages op RTV Utrecht altijd wel.quote:Op zaterdag 13 december 2008 06:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Voor m'n werk een keertje gedaan. Als lokale verslaggever.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 07:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil niet vanwege verloren anonimiteit ooit met een nieuw account moeten beginnen.
Mwah, naam was wat minder, dit laat meer tot de verbeelding over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals het er nu uitziet gaat hij in ieder geval niet de herenliefde met je bedrijven.quote:Op zaterdag 13 december 2008 08:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind het ook niet erg om sommige users dingen te vertellen, maar als ik users als DS57 uitdaag om m'n postgeschiedenis er op na te slaan dan edit ik liever hier en daar even wat.
Wat een Wiki allemaal niet voor elkaar kan krijgenquote:Rita Verdonk wil de deur openzetten voor goed geschoolde immigranten.
Volgens de politica van Trots op Nederland (ToN) moet het veel makkelijker worden voor buitenlanders om naar ons land te komen om hier te werken, zonder dat ze automatisch recht krijgen op een permanent verblijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |