Tis weer zaterdagquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Blokkeranekdotes, ik zit klaar.
Gewoon doen! Je moet dingen niet opkroppen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
En sommige mensen mogen ter plekke dood neervallen.. Maar dat mag je danw eer niet zeggen enzo..
Haha ja dat vroeg ik mezelf ook af toen ik t een beetje terug zat te lezen..quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en bijgelezen, en mijn conclusie is, dat ik mij afvraag waarom Nielez informatiekunde/ca doet!
Je maakt me toch wat mee, meid, poe poequote:Op zaterdag 13 december 2008 18:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou bijvoorbeeld dat mensen met een briefje van 50 komen of ik dat even kan wisselen.. Dus ik kijk in de kassa (onze tweede kassa) en zie maar 6 briefjes van 10 erin zitten, dus nee niet wisselen want dan heb ik daar niks meer.. Dus dat zeg ik netjes.. word ik echt zo aangekeken van![]()
Ja het is bijna 5 uur! (het was half 5 en nog rete druk) Dus ik zo ja sorry.. Naja ging over de rooien de winkel uit.. Ik ben fdomme toch geen wisselkantoor
Ik weet wel waar ik de volgende keer mijn geld ga wisselen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou bijvoorbeeld dat mensen met een briefje van 50 komen of ik dat even kan wisselen.. Dus ik kijk in de kassa (onze tweede kassa) en zie maar 6 briefjes van 10 erin zitten, dus nee niet wisselen want dan heb ik daar niks meer.. Dus dat zeg ik netjes.. word ik echt zo aangekeken van![]()
Ja het is bijna 5 uur! (het was half 5 en nog rete druk) Dus ik zo ja sorry.. Naja ging over de rooien de winkel uit.. Ik ben fdomme toch geen wisselkantoor
Dat soort dingen ga je ook niet krijgen ook. Dan moet je of een praktische cursus doen, of idd, MBO doenquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef Nielez het volgende:
[..]
Haha ja dat vroeg ik mezelf ook af toen ik t een beetje terug zat te lezen..
Toch hebben we bij de studie nog niks geleerd over dit soort dingetjes.. Ja heeel weinig en heeeel abstract..
Heb me daar ook nooit mee bezig gehouden.. voordatk ging studeren hebk wel wat geprogrammeerd (website-units) maar niet veel met hardware gedaan.
Da's voor.. mbo informatica 'studenten' ofzo. Of we krijgen dat nog
Vandaar.
Mijn euro, wat doe jequote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef Nielez het volgende:
[..]
Haha ja dat vroeg ik mezelf ook af toen ik t een beetje terug zat te lezen..
Toch hebben we bij de studie nog niks geleerd over dit soort dingetjes.. Ja heeel weinig en heeeel abstract..
Heb me daar ook nooit mee bezig gehouden.. voordatk ging studeren hebk wel wat geprogrammeerd (website-units) maar niet veel met hardware gedaan.
Da's voor.. mbo informatica 'studenten' ofzo. Of we krijgen dat nog
Vandaar.
Dat is een beetje een paradox?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat soort dingen ga je ook niet krijgen ook. Dan moet je of een praktische cursus doen, of idd, MBO studeren
GMTAquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je weet dat er nu
gepost gaat worden hè
Dit was de makkelijkste anekdote om te vertellenquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je maakt me toch wat mee, meid, poe poe
Vertelquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dit was de makkelijkste anekdote om te vertellen
Maar veel van de klanten zijn echt honden
Meid, je zit officieel teveel op FOK!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
HBO studeren noemen a la, maar MBO gaat te ver. En ja dat meen ik.
ja hequote:Op zaterdag 13 december 2008 19:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij is best tof hosti
Wat ik zo mooi vind, ze doen alsof ze super gangster zijn enzo, en dan zingen ze dit soort muziek
Wauw dat meen je. Grote meidquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
HBO studeren noemen a la, maar MBO gaat te ver. En ja dat meen ik.
Is je vriendin ook zo'n jonkie dan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:37 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ja.. allemaal meisjes om je heen. Het is maar zwaar.
Allemaal 16 daarnietvan
Ik ga zo koken (terwijl ik helemaal geen honger hebquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de plannen voor vanavond ?
Heb je plannen met dr dan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is je vriendin ook zo'n jonkie dan?
Ben jij 15?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:55 schreef Nielez het volgende:
[..]
Heb je plannen met dr dan?
Ze wordt volgende week donderdag 17, dus scheelt anderhalf jaar met mij..
quote:
Ho! Five = gangsterquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ja he
Zelfde met five trouwens
Die videoclip samen met queen... dé reden waarom ik kots op Fivequote:
Oke, het nummer en de clip en had misschien beter kunnen zeggen waarom ik nu kots op fivequote:Op zaterdag 13 december 2008 20:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
De clip of het hele liedje uberhaupt?
En laatst was je nog helemaal stoer aant vertellen dat je five gedaan had! dus niks kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |