Ik keek nog maar ik zag je inderdaad niet bij het brood aan het werkquote:
Ik heb met µTorrent ook weinig problemen, al ligt het wel aan de dl/ul-speeds. Maar zoals vroegâh met Azureus/Vuze, dat echt alles vol en vast liep, dat heb ik nu niet meer.quote:Met UTorrent is mn draadloze verbinding nog steeds prima trouwens, misschien die eens proberen?
Ok.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ja oke, cool, post anders nog 30 van die posts over je torrent, het is namelijk zooooo boeiend
Het zou natuurlijk ook gewoon aan de seeds kunnen liggen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:33 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ok.
Nou heb dus net kabeltje ingeplugged om te kijken of t aan t wireless gedeelte of aan de gehele router ligt. Met kabeltje doet hij het wel (hele rare variabele snelheden van gezamelijk 1.6mb/s tot 100kb/s).
Raarrr.
Als het In Bruges is dan wel, anders niet. Waar ging ie over? Wie speelde er in mee?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Hosti, jij weet veel van films. Gister hadden we 't in half bezopen toestand over film die ik nog niet gezien heb. Het was iets in de trant van "unbruged" of "unbruced", begint er dan een lichtje te branden
? Google of IMDB brengt me niet echt verder
. Ik weet ook al niet meer waar ie over ging
.
Ja allicht, anders had ik wel geweten waaraan het lag.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ceilaah?
En Nielez, misschien komt het omdat je een noob bent
Dan maakt je te veel verbindingen en dat kan de router niet aan! Dan kapt ie alle verbindingen af en maakt ie opnieuw verbindingen aan. Kan je niet instellen dat je minder verbindingen maakt en probeer het dan nog eens!quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:40 schreef Nielez het volgende:
Net bittorrent nog eens aangezet.
Hij gaat richting de 700 kb/s (op weg naar 1,2/1,3 mb/s) en vanaf de 700 gaat hij weer naar 0 en stopt de verbinding.
Aah dat zou kunnen..quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan maakt je te veel verbindingen en dat kan de router niet aan! Dan kapt ie alle verbindingen af en maakt ie opnieuw verbindingen aan. Kan je niet instellen dat je minder verbindingen maakt en probeer het dan nog eens!
En val ons er niet mee lastigquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Open er een topic over, in DIG.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Open er een topic over, in DIG.
Je zit nu dus draadloos? Probeer het eens op een ander kanaal? Kan zijn dat je kanaal gestoord wordtquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:55 schreef Nielez het volgende:
[..]
Aah dat zou kunnen..
Maar hoe verklaar je dan, dat wanneer ik de router met een kabeltje aansluit hij het wel (weliwaar met rare snelheden) doet?
Zou hij dan niet ook moeten afkappen?
Mijn config:
maximaal aantal verbindingen: 600
maximaal aangesloten peers per torrent: 100
aantal uploadslots per torrent: 6
Ik heb bittorrent nog eens aangezet terwijl ik hierbovenstaande typte. Nu staan er 2 torrents te downloaden. Eentje met een constante snelheid van 1.2mb/s.
Nu komt er een derde torrent bij die begint met downloaden en staat degene die nbet op 1.2mb/s stond op minder, zodat de totale snelheid over torrent1,2 en 3 samen rond de 1.3mb/s ligt.
Is het dan zo dat daar de cap met die 600 verbindingen zit?
Eens kijken hoe dit gaat.
..
En toen ik op post drukte was meteen de verbinding weg. Van 1.3 naar 0.0.
Helemaal weg.
Zit nu op:quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je zit nu dus draadloos? Probeer het eens op een ander kanaal? Kan zijn dat je kanaal gestoord wordt
En je blog moet nog steeds een username en wachtwoord van me hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:12 schreef Slarioux het volgende:
Burn after reading is tot nu toe best tof
Briljante rol van Brad Pittquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:12 schreef Slarioux het volgende:
Burn after reading is tot nu toe best tof
Oh ja, crap. Sander/geheimquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:21 schreef Nielez het volgende:
[..]
En je blog moet nog steeds een username en wachtwoord van me hebben
Er is niks bijgekomenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh ja, crap. Sander/geheim, maar ik zal het er zo eens afhalen
voetbalquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:33 schreef TheVotary het volgende:
Vanavond winnen van Heerenveen....
Lekker gewerktquote:
Op introkamp werden wij wakker gemaakt met:quote:Op zaterdag 13 december 2008 08:53 schreef IrishBastard het volgende:
Ok, de dag beginnen met http://video.google.nl/videosearch?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL282&q=begin+de+dag+met+een+dansje&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=X&oi=video_result_group&resnum=4&ct=title# in je hoofd is echt zwaar kut
Moet je volgende week donderdag naar de meet komen en een bepaald persoon even lief aankijkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:43 schreef Dupje het volgende:
Ik vind het nog steeds zo vet irritant om te zien dat ik 4 notes heb, maar dat ik moet betalen om te kunnen zien wat voor een notes het zijn
23:51:31] IB: platenspelers kijken met een maat van mequote:Op zaterdag 13 december 2008 14:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ben ik weer, heb stiekem toch een nieuwe platenspeler gekocht, terwijl ik niets mee zou nemen, en gewoon met een maat zou gaan kijken (hij wilde wel kopen)
Maar mèn, goede kwaliteit speler, voor een nog betere prijs
Failquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
23:51:31] IB: platenspelers kijken met een maat van me
[23:51:34] IB: maar ik ga niets kopen
[23:51:40] IB: want nu even geen budget er voor ;p
[23:51:44] IB: maar hij wel
Blokkeranekdotes, ik zit klaar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
En sommige mensen mogen ter plekke dood neervallen.. Maar dat mag je danw eer niet zeggen enzo..
Tis weer zaterdagquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Blokkeranekdotes, ik zit klaar.
Gewoon doen! Je moet dingen niet opkroppen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
En sommige mensen mogen ter plekke dood neervallen.. Maar dat mag je danw eer niet zeggen enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |