Volgend jaar weer!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd... Vorig jaar was de allerbeste samenstelling![]()
.
Mee eens. Maar laten we niet al teveel op de zaken vooruit lopen, misschien kunnen Coen, Paul en Giel ons aangenaam verrassen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd... Vorig jaar was de allerbeste samenstelling![]()
.
De chat was op de tv te zien, vandaar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zit je in de chat of zei Giel dat? Zat ff niet te luisteren.
Mja, er zaten een stuk of 3 mensen nogal te flooden met hun cijfers.quote:
http://giel.lichtsnel.nlquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:18 schreef TheZapster het volgende:
Wat is de chat ook alweer?
Yupquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe. Als Ancilla hier niet komt, dan zelf maar daar heen?
..quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschuwing: 't Is er een grote teringbende.
Als die mannen daar lopen hun lul achterna, met Ancilla als slachtoffer. Die krijgt dus tigduizend complimenten en pallets vragen over zich heen...quote:
Volgens M.a.W was ze vrijgezel.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als die mannen daar lopen hun lul achterna, met Ancilla als slachtoffer. Die krijgt dus tigduizend complimenten en pallets vragen over zich heen...
Zo te zien ben ik precies op tijd. Hoiquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:55 schreef 3fmancilla het volgende:
Nee hoor, ik ben er gewoon bij :-)
Vind je het zelf nog wel leuk? Om een wit voetje te halen bij 3FM hoef je het niet te doen, want je mag er toch al stage lopenquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschuwing: 't Is er een grote teringbende.
Dat is ook nooit een reden geweest om ermee te beginnen hoor. Ik vind 't wel grappig om te zien wat voor een verschrikkelijke zooi zo'n chat kan worden, en ik vind 't dan een uitdaging om dat wat te verbeteren, al lukt dat op sommige nachten beter dan op andere...quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vind je het zelf nog wel leuk? Om een wit voetje te halen bij 3FM hoef je het niet te doen, want je mag er toch al stage lopen
Dacht ik wel hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat je in zo'n chaos nog leuk kunt chatten. De Antiroos chat is nog wel goed te doen. Daar hoef je ook niet zoveel te moderaten.quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is ook nooit een reden geweest om ermee te beginnen hoor.
Je was er ook nog? Nou, weltrustenquote:Op zaterdag 13 december 2008 03:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
Time to Pretend!!![]()
En daarna is 't tijd om te gaan slapen.
Ja, maar lag al half te slapen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je was er ook nog? Nou, weltrusten
Ik ben er nog, maar ik kan zo ineens in slaap zijn gevallen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:41 schreef ScottTracy het volgende:
Zo, ik ben er weer. Is hier nog iemand wakker?
Ah, okquote:Op zaterdag 13 december 2008 03:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben er nog, maar ik kan zo ineens in slaap zijn gevallen.
Albumversie is nog mooier.quote:Op zaterdag 13 december 2008 04:05 schreef ScottTracy het volgende:
BLACK & GOLDMijn plaat van 2008. Subliem!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |