Ja volgensmij weten ze helemaal niet waar ze aan begonnen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef gimme.shelter het volgende:
Dit gaat heel erg mis!
Toen ze naar de reisbureau gingen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja volgensmij weten ze helemaal niet waar ze aan begonnen zijn.
Ik heb het gevoel dat ze nog niet eens voor zichzelf kunnen zorgen idd.. Echt heel triest dit hoor..quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als je je gate al niet kan vinden hoe moet je je dan in het buitenland redden
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit weer die aflevering waarin ze zonder horeca- laat staan kookervaring een restaurant in Griekenland gaan beginnen met 'champions' op het menu?
eigenlijk is er nog helemaal niks gebeurd... straks blijken die lui over vet goede capciteiten te beschikken voor het runnen van een restaurant.......quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze nog niet eens voor zichzelf kunnen zorgen idd.. Echt heel triest dit hoor..
Ik dacht eerst dat het de kinderen van de emigranten waren...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Stali het volgende:
Ik schakel net in...
Ze lijken mij te onervaren om zoiets aan te kunnen. Het zijn net twee kinderen. Jeez.
Zij is 19quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Stali het volgende:
Weet iemand hoe oud ze eik zijn? Ik zap toevallig net langs en blijf uiteraard hangen.
Beetje aapjes kijken, vrees ik toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |