Ze zit het spel grondig te spelen en dingen van account naar account over te hevelen terwijl ze nog geen geld heeft betaald aan edwinusss heeft gegevenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:26 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
lol leuk gokje. Nou gok ik dan ook even:
Tja, waarom niet. Ze zou betalen, ze had alleen maar IBAN nodig, dus het was al van haar... geen opzet. Gewoon volgorde van betalen was verkeerd. Edwinuss eigen domme schuld. Maar er was geen sprake van opzet.
Poezie: "lege handen in de digitale wereld"quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:26 schreef Elixabete het volgende:
[..]
jij bent de zielige.
je hebt 2 mogelijkheden.
IBAN/BIC geven of normaal doen.
maar jij gaat liever door met deze circus dus je lokt het zelf uit dat je niks terug krijgt.
en wat heb je dan?
lege handen in de digitale wereld.
achternaam eindigd met rquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:22 schreef Elixabete het volgende:
je voornaam is: Edwin
je achternaam eindigt op een S
je straatnaam begint met een S
huisnummer bevat een 0 \je postcode eindigt op T
ze schijnt niet naar naar codes en nummers gevraagd te hebben. Ik ben in afwachting van de chatlogsquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:26 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
lol leuk gokje. Nou gok ik dan ook even:
Tja, waarom niet. Ze zou betalen, ze had alleen maar IBAN nodig, dus het was al van haar... geen opzet. Gewoon volgorde van betalen was verkeerd. Edwinuss eigen domme schuld. Maar er was geen sprake van opzet.
Een IBAN/BIC kun je ook zelf achterhalen: IBAN/BIC berekenen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:26 schreef Elixabete het volgende:
[..]
jij bent de zielige.
je hebt 2 mogelijkheden.
IBAN/BIC geven of normaal doen.
maar jij gaat liever door met deze circus dus je lokt het zelf uit dat je niks terug krijgt.
en wat heb je dan?
lege handen in de digitale wereld.
Als dat klopt dan kwam het geld alsnog niet aan want de achternaam klopt dan nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:28 schreef mrfool het volgende:
[..]
achternaam eindigd met r
kleine correctie
Goeie vraag...wat kost zoiets tegenwoordig?quote:
niks gestolen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een IBAN/BIC kun je ook zelf achterhalen: IBAN/BIC berekenen.
En je hebt z'n spullen dus wel gestolen gezien je laatste opmerking, beetje jammer dat je je gedraagt als de gebeten hond. Was dan gewoon zo eerlijk geweest en had gewoon eerder aan de bel getrokken om daarna pas van z'n account gebruik te maken.
Sorry hoor, maar jij bent echt een mongol. Op deze manier krijg natuurlijk nooit je centenquote:
Klopt. Want Edwinuss heeft gegevens die nodig zijn om te kunnen betalen nooit gegeven. En Elixabete zegt zelf ook al dat ze genoeg andere dingen aan haar hoofd had, dat ze er niet meer aan gedacht heeft. lijkt me totaal geen opzet. Ze wil het zelfs gewoon normaal, alsnog, vergoeden. Zegt ze hier in dit topic toch best wel duidelijk. Maar edwinuss heeft het te druk met chatlogs op zijn manier...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze zit het spel grondig te spelen en dingen van account naar account over te hevelen terwijl ze nog geen geld heeft betaald aan edwinusss heeft gegeven![]()
er bestaat een verschil tussen 'formeel' stelen en iemand bestelenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:31 schreef Elixabete het volgende:
[..]
niks gestolen.
mocht het al gebruiken voordat het betaald was
20 of 25 euro weet het niet eens meer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:31 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Lijkt me niet zo moeilijk toch, of ze maakt dat geld alsnog over of ze geeft die items terug.
Om wat voor een bedrag gaat t trouwens?
Bereken dan die IBAN/BIC en betaal (zoals je al gezegd gedaan te hebben), dat zou je sieren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:31 schreef Elixabete het volgende:
[..]
niks gestolen.
mocht het al gebruiken voordat het betaald was
20 euro.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Goeie vraag...wat kost zoiets tegenwoordig?
prima.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
20 euro.
En zoals je ziet kunnen die mij gestolen worden
Mooi dat ik een Premium Account hebquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:32 schreef Edwinuss het volgende:
http://rapidshare.com/files/172825612/Dinges.txt.html
JE DACHT DUS ECHT DAT IK DIT OM 20 EURO DEED ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:33 schreef Elixabete het volgende:
[..]
prima.
deze circus is dan ook gewoon nutteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |