wel in dat spel dan hequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:22 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
nu gaat de Spanjoolse met heel Europa het niets betekenende Benelux aanvallen, te beginnen bij Friesland
zei ik ook al, daarom weiger ik als hij door blijft gaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat een kankertopic. Jij paast haar niet genoeg info om het geld over te maken en jij gaat meteen lopen janken.
Zodra ze het hier nog een keer vermeld dat ze die gegevens nodig hebt, ga je er niet eens op in. Daarnaast is het nogal zielig om dit zo op een forum te bespreken.
chatlogs gaarne.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik PM de mensen die de chatlogs willen de chatlogs
Whehe... Friesland... Whehehequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:22 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
nu gaat de Spanjoolse met heel Europa het niets betekenende Benelux aanvallen, te beginnen bij Friesland
het schijnt dat je daar eerder niet naar gevraagd hebtquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:23 schreef Elixabete het volgende:
[..]
zei ik ook al, daarom weiger ik als hij door blijft gaan.
ik heb IBAN en BIC nodig maar geeft zijn normale nummer.
dus ik kan niks.
infidelquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat een kankertopic. Jij paast haar niet genoeg info om het geld over te maken en jij gaat meteen lopen janken.
Zodra ze het hier nog een keer vermeld dat ze die gegevens nodig hebt, ga je er niet eens op in. Daarnaast is het nogal zielig om dit zo op een forum te bespreken.
Ja, en zijn username is Edwinuss...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef Elixabete het volgende:
je rekeningnummer is in Leeuwarden.
Pass eensquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:22 schreef Edwinuss het volgende:
. . .quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:24 schreef feelsgoodman het volgende:
Hey jongens! Iemand zit in een potje boter kaas en eieren?
Doe mij maar een kopietje...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:22 schreef Edwinuss het volgende:
jij bent de zielige.quote:
lol leuk gokje. Nou gok ik dan ook even:quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
de vriend dus
maar waarom moesten dan al die digitale bezittingen er zsm vanaf?
Dan laat je die er uitquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:19 schreef Elixabete het volgende:
[..]
in de PM logs heb ik anders je voor/achternaam/woonplaats/rekeningnummer etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |