Dat heeft ze inderdaad gedaan, tot ze er achter kwam dat ze meer gegevens nodig had. En toen heeft ze dat via een PM laten weten.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beter lezen die OP< ze had het al overgemaakt.
Nee hoor, ik vermaak me kostelijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
en nu ga jij de hero uithangen ?
Jij?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:58 schreef Edwinuss het volgende:
Wie opent zometeen een nieuwe ?
Eli ?
toppie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vermaak me kostelijk
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:57 schreef kastanova het volgende:
Elixabete, als je in Spanje zit, waarom heb je dan een Nederlands IP-adres?
Oftewel, je bent inderdaad een leugenachtige borderlinesnol...
En willen haar medestanders, die haar overduidelijk overal in steunen in de hoop op een beetje webcampussy, gewoon oprotten?
Hoe kan ze het dan uberhaupt hebben overgemaakt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:02 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat heeft ze inderdaad gedaan, tot ze er achter kwam dat ze meer gegevens nodig had. En toen heeft ze dat via een PM laten weten.
Ze heeft dus een poging gedaan om het geld over te maken, maar dit is niet gelukt. Dan rest de vraag hoeveel moeite ze gedaan heeft om de overige gegevens te krijgen en of ze het uberhaupt wel geprobeerd heeft.
Je bent al te laat.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan iemand in deel 2 een degelijke OP maken? Dan hoef ik niet eerst dit hele topic door te lezen. Maar het lijkt wel spannend
Wel, aangezien ze een acceptgiro gebruikt heeft kan je die invullen en op de bus doen. Dat is dus een poging. Maarrr als je niet alles invult of niet goed heb je het geld niet overgemaakt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoe kan ze het dan uberhaupt hebben overgemaakt?
Waar ze woont doet niet ter zaken. Haar tentakels reiken tot overal!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:07 schreef Houtspeer het volgende:
Elixabete woont in Alkmaar geloof ik, niet in Spanje
Waarom volg je mij? Ga weg.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:09 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Waar ze woont doet niet ter zaken. Haar tentakels reiken tot overal!!
Ja want Elixabete de grootste vrouwelijke nerd met haar uberpc (quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:05 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Wel, aangezien ze een acceptgiro gebruikt heeft kan je die invullen en op de bus doen. Dat is dus een poging. Maarrr als je niet alles invult of niet goed heb je het geld niet overgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |