Nee schat:quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:53 schreef Rxmundi het volgende:
Jezus mensen. Als Edwinuss echt zo'n zogenaamd principelul was geweest, waarom geeft hij dan zijn inloggegevens VOORDAT iemand betaald heeft. En er dan vanuit gaan dat iemand ervan afblijft die met de beste bedoelingen zijn spullen wil kopen. Het is achterlijk en heeft geen zak te maken met principe.
puur rellen. Logisch dat Elixabete hier niet meer aan mee wil doen.
hij kon zijn centen gewoon krijgen, maar hij heeft een of ander principe waarmee hij geen cent terug krijgt en dat boeit hem ook nog eens geen flikker. Relnicht eerste klas is ie.
Heeft ze ook nog eens gestolen.quote:Na 3 a 4 dagen wachten heb ik nog een PM gestuurd om aan te geven dat er nog niks binnen is gekomen. Hier heb ik echter geen antwoord op gekregen.
Daarom ben ik meteen achter mijn account gegaan en heb zo mijn wachtwoord kunnen veranderen ( Elixabete was niet slim genoeg om het wachtwoord te veranderen, dan had ik dit niet eens gedaan )
Na het inloggen van mijn account (vandaag) zag ik dat ze al mijn "online goederen" heeft overgeheveld naar een ander account.
Weheheh gast, je bent al een keer ontslagen bij @Home. Laat jij IP-adresjes nou maar aan andere mensen overquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:57 schreef kastanova het volgende:
Elixabete, als je in Spanje zit, waarom heb je dan een Nederlands IP-adres?
zal een Nederlandse zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tuurlijk...
[..]
Ga dan haar ip tracen ofzo
Beter lezen die OP< ze had het al overgemaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:57 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Neen, want ze had niet alle gegevens gekregen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:57 schreef kastanova het volgende:
Oftewel, je bent inderdaad een leugenachtige borderlinesnol...
En willen haar medestanders, die haar overduidelijk overal in steunen in de hoop op een beetje webcampussy, gewoon oprotten?
en nu ga jij de hero uithangen ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee schat:
a) ze zegt het overgemaakt te hebben per overschrijvingskaart en dat het 3 a 4 dagen duurt en b)
[..]
Heeft ze ook nog eens gestolen.
beter de topic lezen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beter lezen die OP< ze had het al overgemaakt.
Was jij niet die gast die hetzelfde had meegemaakt. Iets met DefQon kaartjes?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:57 schreef kastanova het volgende:
En willen haar medestanders, die haar overduidelijk overal in steunen in de hoop op een beetje webcampussy, gewoon oprotten?
Tegenwoordig kan ik naast internetaccountjes, ook je complete energietoevoer afsluiten en bankrekeningen opheffenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weheheh gast, je bent al een keer ontslagen bij @Home. Laat jij IP-adresjes nou maar aan andere mensen over
Verder is het een vermakelijk topic maar ik ga slapen
Dat heeft ze inderdaad gedaan, tot ze er achter kwam dat ze meer gegevens nodig had. En toen heeft ze dat via een PM laten weten.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beter lezen die OP< ze had het al overgemaakt.
Nee hoor, ik vermaak me kostelijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
en nu ga jij de hero uithangen ?
Jij?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:58 schreef Edwinuss het volgende:
Wie opent zometeen een nieuwe ?
Eli ?
toppie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vermaak me kostelijk
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:57 schreef kastanova het volgende:
Hoe kan ze het dan uberhaupt hebben overgemaakt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:02 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat heeft ze inderdaad gedaan, tot ze er achter kwam dat ze meer gegevens nodig had. En toen heeft ze dat via een PM laten weten.
Ze heeft dus een poging gedaan om het geld over te maken, maar dit is niet gelukt. Dan rest de vraag hoeveel moeite ze gedaan heeft om de overige gegevens te krijgen en of ze het uberhaupt wel geprobeerd heeft.
Je bent al te laat.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan iemand in deel 2 een degelijke OP maken? Dan hoef ik niet eerst dit hele topic door te lezen. Maar het lijkt wel spannend
Wel, aangezien ze een acceptgiro gebruikt heeft kan je die invullen en op de bus doen. Dat is dus een poging. Maarrr als je niet alles invult of niet goed heb je het geld niet overgemaakt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoe kan ze het dan uberhaupt hebben overgemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |