het feit dat iemand dat doet wil niet zeggen dat je er meteen misbruik van MAG maken en allerlei kul gaat lopen eisen voordat je pas datgene doet wat je hoort te doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:53 schreef Rxmundi het volgende:
Jezus mensen. Als Edwinuss echt zo'n zogenaamd principelul was geweest, waarom geeft hij dan zijn inloggegevens VOORDAT iemand betaald heeft. En er dan vanuit gaan dat iemand ervan afblijft die met de beste bedoelingen zijn spullen wil kopen. Het is achterlijk en heeft geen zak te maken met principe.
puur rellen. Logisch dat Elixabete hier niet meer aan mee wil doen.
hij kon zijn centen gewoon krijgen, maar hij heeft een of ander principe waarmee hij geen cent terug krijgt en dat boeit hem ook nog eens geen flikker. Relnicht eerste klas is ie.
Dat ze jouw pik zuigt wisten we al.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:53 schreef Rxmundi het volgende:
Jezus mensen. Als Edwinuss echt zo'n zogenaamd principelul was geweest, waarom geeft hij dan zijn inloggegevens VOORDAT iemand betaald heeft. En er dan vanuit gaan dat iemand ervan afblijft die met de beste bedoelingen zijn spullen wil kopen. Het is achterlijk en heeft geen zak te maken met principe.
puur rellen. Logisch dat Elixabete hier niet meer aan mee wil doen.
hij kon zijn centen gewoon krijgen, maar hij heeft een of ander principe waarmee hij geen cent terug krijgt en dat boeit hem ook nog eens geen flikker. Relnicht eerste klas is ie.
heb ik de iban en bic nodigquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee dus
Je kunt nu dus gewoon overmaken
wil je helemaal niet stinkhoer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef Elixabete het volgende:
[..]
wanneer ga je de topic lezen of de logs
staat tig keer dat ik nog wil betalen
Jaloeziequote:
Nee, want zie de OP, ze hád het al overgemaaktquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:52 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ze maakt het over van haar Spaanse rekening naar zijn Nederlandse rekening.
is ook mijn instelling.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik zou in elk geval geen cent meer overmaken. Iedereen gaat zich er nu mee lopen bemoeien en kansloze vragen stellen en nog kanslozere aannames maken.
Kun je zelf uitrekenenquote:
voor jou speciaal dan:quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het desktopic is in digKan je daar even patseren met die kutpc van je
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:56 schreef Elixabete het volgende:
[..]
is ook mijn instelling.
hij krijgt niks zolang deze circus doorgaat en hij staat al op het randje dat ik het niet eens meer WIL overmaken
Euhm, nee hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef mrfool het volgende:
ze zit echt in san sebastian, spanje dus...
Neen, want ze had niet alle gegevens gekregen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want zie de OP, ze hád het al overgemaakt
Toch?
klopt maar vergetende dat een nederlandse nummer niet werkt in spanje dus vroeg ik hem de IBAN en BICquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:56 schreef Remake het volgende:
Feit blijft!
Ik heb het geld via een overschrijfkaart overgemaakt (ik heb geen internetbankieren)
Zal maximaal 3 a 4 dagen duren.
Keiharde leugens, kut nigeriaan.
Hij is allang blij dat hij zoveel aandacht trekt met dit topic. En dan helemaal de held worden door te zeggen, laat dat geld maar zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:56 schreef Elixabete het volgende:
[..]
is ook mijn instelling.
hij krijgt niks zolang deze circus doorgaat en hij staat al op het randje dat ik het niet eens meer WIL overmaken
Spanje, Rusland, Nederland en nu weer Nigeria.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:56 schreef Remake het volgende:
Feit blijft!
Ik heb het geld via een overschrijfkaart overgemaakt (ik heb geen internetbankieren)
Dat staat in de OP. Daar zijn geen bewijzen voor. Ik zie dat niet in de logfiles terug komen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:56 schreef Remake het volgende:
Feit blijft!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:57 schreef kastanova het volgende:
Elixabete, als je in Spanje zit, waarom heb je dan een Nederlands IP-adres?
Oftewel, je bent inderdaad een leugenachtig borderlinesnol...
En willen haar medestanders, die haar overduidelijk overal in steunen in de hoop op een beetje webcampussy, gewoon oprotten?
neequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:58 schreef Edwinuss het volgende:
Wie opent zometeen een nieuwe ?
Eli ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |