Pausje!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:
Oh en neeh ik ga geen rat DJ Sandstorm noemen![]()
Die van mij hebben hele bijzondere namen![]()
zoals
Crickey Crocodile hunter, Simsalabim hocus pokus, Pitahaya dragonfruit, happy hennep, Sambal Oelek, Mike Tyson, Okie Doh, White chrispy chocolate, Paus rattus de eerste, Akira, Homer, en Smeagol
Zeg Roel, jij houdt volgens mij van langharige blondines he? Dan kan het nooit wat worden tussen onsquote:
In crystal reportsquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo goed nou ook weer niet![]()
Nee, Management Informatie Rapportages e.d.
Hij maakt vast graag een uitzondering voor een rode schone uit het oosten des lands.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zeg Roel, jij houdt volgens mij van langharige blondines he? Dan kan het nooit wat worden tussen ons
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij maakt vast graag een uitzondering voor een rode schone uit het oosten des lands.
Rood: check!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij maakt vast graag een uitzondering voor een rode schone uit het oosten des lands.
Tja, dat ie kapot is gedraaid doet niets af van het feit dat het een übercatchy plaatje is...quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alphabeat - Fascination snap alleen niet wat deze in de lijst doet
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zeg Roel, jij houdt volgens mij van langharige blondines he? Dan kan het nooit wat worden tussen ons
ow had minimaal bij jou in gedachtenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik heb geen vaste uiterlijke voorwaarden.......
Ja, ik koop elke maand ook een staatslot, maar daar nooit mazzel mee.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van harte , je hebt wel vaker mazzel
Pink, Van Dikhout live, en die laatste weet ik niet meer.quote:
Five O'clock Heroes. O nee, toch niet...quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, ik koop elke maand ook een staatslot, maar daar nooit mazzel mee.![]()
[..]
Pink, Van Dikhout live, en die laatste weet ik niet meer.
Wilde net vragen hoe het met je dak is...quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Mensen zometeen barst het echte geweld los hier in Groningen ! de buren zijn gewaarschuwd.
Dan staat deze strakke bak vast ook weer buitenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
vanavond zit trouwens Michiel ´Afzuigkapfilter´ Romijn achter de knoppen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |